Dostawa mebli biurowych pod wymiar z montażem.

Publication date 2013-12-27
End date 2014-01-07 10:00:00
Instytucja Instytut Kardiologii
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Meble

Szczegóły

Numer ogłoszenia 536984 / 2013
Document type ZP-400
Cpv code 391000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa mebli biurowych pod wymiar z montażem.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Instytut Kardiologii
Ulica ul. Alpejska 42
Nr domu 42
Miejscowosc Warszawa
Kod poczt 04-628
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 022 8120440
Fax 022 8126732
Internet www.ikard.pl
Regon 00083758300000
E mail dh@ikard.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Podmiot prawa publicznego
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 4
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia /nie spełnia na podstawie złożonych przez wykonawców oświadczeń.
Wiedza Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia /nie spełnia na podstawie złożonych przez wykonawców oświadczeń.
Potencjal Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia /nie spełnia na podstawie złożonych przez wykonawców oświadczeń.
Zdolne Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia /nie spełnia na podstawie złożonych przez wykonawców oświadczeń.
Sytuacja Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia /nie spełnia na podstawie złożonych przez wykonawców oświadczeń.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 1 Tak
Dok potw 2 Tak
Inne dokumenty III.4) 1.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (oprócz oświadczeń, wg Załącznika 3, 3a i 3b do SIWZ), zamiast dokumentów, o których mowa w pkt III.4.2) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, odpowiednio że: 1)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); 2. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub przed notariuszem. Wymagana data wystawienia dokumentów zgodnie z zapisami pkt 1. 3. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu. 4. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia wspólnie, wymagane warunki udziału w postępowaniu winni spełnić wspólnie. 1)w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenie, wg Załącznika Nr 3 do SIWZ podpisuje ustanowiony pełnomocnik do reprezentowania wykonawców w danym postępowaniu. 2)w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 oraz art.24b ust.3 ustawy Pzp. Każdy oddzielnie składa oświadczenie, wg Załącznika Nr 3a i 3b do SIWZ III.5)W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego Wykonawca składa: dla mebli biurowych: -Farba proszkowa: atest/świadectwo przebadania przez podmiot uprawniony do kontroli jakości, -Atest na obrzeża ABS, kleje do obrzeży ABS, wydany przez podmiot uprawniony do kontroli jakości -Atest higieniczny na płytę meblową wydany przez podmiot uprawniony do kontroli jakości -Certyfikat bezpieczeństwa na płytę meblową wydany przez podmiot uprawniony do kontroli jakości -Atest higieniczny na akcesoria meblowe wydany przez podmiot uprawniony do kontroli jakości dla foteli i krzeseł: -Ocena ergonomiczna dla krzeseł i foteli obrotowych wydany przez podmiot uprawniony -Atest/certyfikat wytrzymałościowy konstrukcji wydany przez podmiot uprawniony do kontroli jakości, -Certyfikat bezpieczeństwa wydany przez podmiot uprawniony do kontroli jakości dla tapicerki tkaninowej i zmywalnej: -Atest/certyfikat na trudnopalność tapicerki wydany przez podmiot uprawniony do kontroli jakości -Atest Higieniczny wydany przez podmiot uprawniony do kontroli jakości -Atest na ścieranie wydany przez podmiot uprawniony do kontroli jakości oraz -Oświadczenie producenta, że oferowany produkt jest zgodny z normami ISO lub Certyfikat ISO 2. Część katalogu/folder, karta ( formularz danych technicznych - z zaznaczeniem pozycji oferowanego asortymentu- numer pozycji, której dotyczy (np. poz.4.), aktualny na dzień składania ofert z wyłączeniem pozycji wykonywanych na zamówienie.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1)w zakresie wynagrodzenia z przyczyn niemożliwych wcześniej do przewidzenia lub, jeżeli zmiany te są korzystne dla zamawiającego, a w szczególności gdy wykonawca zaproponuje upusty; 2)w przypadku zmiany danych podmiotowych wykonawcy (np. w wyniku przekształcenia, przejęcia itp.); 3)w zakresie zmiany typu/modelu/numeru katalogowego danego towaru, jeżeli nie spowoduje to zmiany przedmiotu umowy; 4)w zakresie zwiększenia lub zmniejszenia asortymentu towarów wskazanych w umowie w formularzu asortymentowo-cenowym, jeżeli nie spowoduje to przekroczenia wartości brutto umowy; 5)w zakresie zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia z przyczyn niemożliwych wcześniej do przewidzenia lub jeżeli zmiany te są korzystne dla zamawiającego. 6)W przypadku urzędowej zmiany stawki VAT nastąpi zmiana cen brutto proporcjonalnie do zmiany stawki VAT, tak w przypadku podwyżki jak i obniżki. Zmiana cen wymaga każdorazowo wyrażonej zgody przez zamawiającego w formie pisemnego aneksu do umowy pod rygorem nieważności.
Kryt cena A
Spec www www.ikard.pl
Spec war bezpłatnie na stronie internetowej www.ikard.pl lib/i za zaliczeniem pocztowym 10zł.netto+VAT w Instytucie Kardiologii 04-635 Warszawa, ul. Niemodlińska 33, Dział Zamówień Publicznych pok.330
Data skl 07/01/2014
Godz skl 10:00
Miejsce Instytut Kardiologii 04-635 Warszawa, ul. Niemodlińska 33, Dział Zamówień Publicznych pok.330
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)