Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Instytut Kardiologii
|
Ulica |
ul. Alpejska 42
|
Nr domu |
42
|
Miejscowosc |
Warszawa
|
Kod poczt |
04-628
|
Wojewodztwo |
mazowieckie
|
Tel |
022 8120440
|
Fax |
022 8126732
|
Internet |
www.ikard.pl
|
Regon |
00083758300000
|
E mail |
dh@ikard.pl
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
Podmiot prawa publicznego
|
Rodz zam |
D
|
Czy czesci |
Nie
|
Czy wariant |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy uzup |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Czas mies |
4
|
Wadium |
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia /nie spełnia na podstawie złożonych przez wykonawców oświadczeń.
|
Wiedza |
Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia /nie spełnia na podstawie złożonych przez wykonawców oświadczeń.
|
Potencjal |
Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia /nie spełnia na podstawie złożonych przez wykonawców oświadczeń.
|
Zdolne |
Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia /nie spełnia na podstawie złożonych przez wykonawców oświadczeń.
|
Sytuacja |
Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia /nie spełnia na podstawie złożonych przez wykonawców oświadczeń.
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dok podm zag 1 |
Tak
|
Dok potw 1 |
Tak
|
Dok potw 2 |
Tak
|
Inne dokumenty |
III.4) 1.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (oprócz oświadczeń, wg Załącznika 3, 3a i 3b do SIWZ), zamiast dokumentów, o których mowa w pkt III.4.2) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, odpowiednio że:
1)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert);
2. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub przed notariuszem. Wymagana data wystawienia dokumentów zgodnie z zapisami pkt 1.
3. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.
4. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia wspólnie, wymagane warunki udziału w postępowaniu winni spełnić wspólnie.
1)w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenie, wg Załącznika Nr 3 do SIWZ podpisuje ustanowiony pełnomocnik do reprezentowania wykonawców w danym postępowaniu.
2)w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 oraz art.24b ust.3 ustawy Pzp.
Każdy oddzielnie składa oświadczenie, wg Załącznika Nr 3a i 3b do SIWZ
III.5)W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego Wykonawca składa:
dla mebli biurowych:
-Farba proszkowa: atest/świadectwo przebadania przez podmiot uprawniony do kontroli jakości,
-Atest na obrzeża ABS, kleje do obrzeży ABS, wydany przez podmiot uprawniony do kontroli jakości
-Atest higieniczny na płytę meblową wydany przez podmiot uprawniony do kontroli jakości
-Certyfikat bezpieczeństwa na płytę meblową wydany przez podmiot uprawniony do kontroli jakości
-Atest higieniczny na akcesoria meblowe wydany przez podmiot uprawniony do kontroli jakości
dla foteli i krzeseł:
-Ocena ergonomiczna dla krzeseł i foteli obrotowych wydany przez podmiot uprawniony
-Atest/certyfikat wytrzymałościowy konstrukcji wydany przez podmiot uprawniony do kontroli jakości,
-Certyfikat bezpieczeństwa wydany przez podmiot uprawniony do kontroli jakości
dla tapicerki tkaninowej i zmywalnej:
-Atest/certyfikat na trudnopalność tapicerki wydany przez podmiot uprawniony do kontroli jakości
-Atest Higieniczny wydany przez podmiot uprawniony do kontroli jakości
-Atest na ścieranie wydany przez podmiot uprawniony do kontroli jakości
oraz
-Oświadczenie producenta, że oferowany produkt jest zgodny z normami ISO lub Certyfikat ISO
2. Część katalogu/folder, karta ( formularz danych technicznych - z zaznaczeniem pozycji oferowanego asortymentu- numer pozycji, której dotyczy (np. poz.4.), aktualny na dzień składania ofert z wyłączeniem pozycji wykonywanych na zamówienie.
|
Niepelnosprawne |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1)w zakresie wynagrodzenia z przyczyn niemożliwych wcześniej do przewidzenia lub, jeżeli zmiany te są korzystne dla zamawiającego, a w szczególności gdy wykonawca zaproponuje upusty;
2)w przypadku zmiany danych podmiotowych wykonawcy (np. w wyniku przekształcenia, przejęcia itp.);
3)w zakresie zmiany typu/modelu/numeru katalogowego danego towaru, jeżeli nie spowoduje to zmiany przedmiotu umowy;
4)w zakresie zwiększenia lub zmniejszenia asortymentu towarów wskazanych w umowie w formularzu asortymentowo-cenowym, jeżeli nie spowoduje to przekroczenia wartości brutto umowy;
5)w zakresie zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia z przyczyn niemożliwych wcześniej do przewidzenia lub jeżeli zmiany te są korzystne dla zamawiającego.
6)W przypadku urzędowej zmiany stawki VAT nastąpi zmiana cen brutto proporcjonalnie do zmiany stawki VAT, tak w przypadku podwyżki jak i obniżki. Zmiana cen wymaga każdorazowo wyrażonej zgody przez zamawiającego w formie pisemnego aneksu do umowy pod rygorem nieważności.
|
Kryt cena |
A
|
Spec www |
www.ikard.pl
|
Spec war |
bezpłatnie na stronie internetowej www.ikard.pl lib/i za zaliczeniem pocztowym 10zł.netto+VAT w Instytucie Kardiologii 04-635 Warszawa, ul. Niemodlińska 33, Dział Zamówień Publicznych pok.330
|
Data skl |
07/01/2014
|
Godz skl |
10:00
|
Miejsce |
Instytut Kardiologii 04-635 Warszawa, ul. Niemodlińska 33, Dział Zamówień Publicznych pok.330
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Okres liczba dni |
30
|
Czy uniewaznienie |
Nie
|