Projekt i budowę sieci bezprzewodowej, dostawę sprzętu komputerowego wraz z organizacją i przeprowadzeniem szkoleń w ramach realizacji projektu Sochaczew Miasto e-Innowacji

Publication date 2013-12-30
End date 2014-02-03 09:00:00
Instytucja Gmina Miasto Sochaczew
Miejscowość Sochaczew
Województwo mazowieckie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Sieć radiowa,
  • Urządzenia sieciowe,
  • Pakiety oprogramowania do różnych operacji sieciowych,
  • Pakiety oprogramowania do zarządzania systemem,
  • Pakiety oprogramowania szkoleniowego,
  • Usługi w zakresie rozległej sieci komputerowej

Szczegóły

Numer ogłoszenia 282057 / 2013
Document type ZP-400
Cpv code 452113600, 713200007, 453123309, 453140001, 453143004, 453100000, 452626007, 454500006, 453100003, 727200003, 324180006, 324200003, 302133008, 302131006, 482193009, 487810006, 805000009, 805331000, 489310003, 713231009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Projekt i budowę sieci bezprzewodowej, dostawę sprzętu komputerowego wraz z organizacją i przeprowadzeniem szkoleń w ramach realizacji projektu
Sochaczew Miasto e-Innowacji

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Miasto Sochaczew
Ulica ul. 1-go Maja 16
Nr domu 16
Miejscowosc Sochaczew
Kod poczt 96-500
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 046 8622235 w. 347
Fax 046 862-26-02
Internet www.sochaczew.pl
Regon 75014864400000
E mail sekretariat@sochaczew.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam B
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 19
Wadium 30000PLN
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie.
Wiedza Wykonawca musi wykazać się wiedzą i doświadczeniem w wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: 1. co najmniej dwóch zadań w formule zaprojektuj i wybuduj każde polegające na zaprojektowaniu i budowie zintegrowanej sieci radiowej pracującej w pasmach licencjonowanych (tj. na zaprojektowaniu i wybudowaniu: min. 2 wielosektorowych stacji bazowych systemu punkt - wielopunkt, minimum 50 stałych radiowych punktów końcowych CPE, min. jednego łącza radioliniowego lub połączenia światłowodowego, w szkielecie), o wartości nie mniejszej niż 450.000,00 zł brutto każde oraz 2. co najmniej jednego zadania obejmującego budowę sieci radiowej w technologii LTE zawierającej min. 2 wielosektorowe stacje bazowe oraz system zarządzania siecią oraz jej uruchomienie i utrzymanie.
Potencjal Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie
Zdolne Wykonawca musi wykazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, legitymujące się doświadczeniem odpowiednim do funkcji, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca na każdą funkcję wymienioną poniżej, wskaże osoby, które musi mieć dostępne na etapie realizacji zamówienia spełniające następujące wymagania Kierownik Projektu -(1 osoba): -posiadająca wykształcenie wyższe techniczne -posiadająca doświadczenie na stanowisku kierownika projektu, w co najmniej 1 zakończonym sukcesem (tj. odebranym przez zamawiającego) projekcie polegającym na zaprojektowaniu, budowie i uruchomieniu infrastruktury teleinformatycznej opartej na technologii radiowej oraz dostawie i uruchomieniu sprzętu informatycznego dla beneficjentów ostatecznych, o wartości zadania co najmniej 450.000,00 zł brutto (czterysta pięćdziesiąt tysięcy złotych brutto). Osoby proponowane do pełnienia funkcji Zespołu Projektowego i Budowy: Członek Zespołu Projektowego i Budowy nr 1 - (1 osoba) -posiadająca co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe w projektowaniu i kierowaniu robotami budowlanymi w specjalności telekomunikacyjnej w zakresie telekomunikacji radiowej. Członek Zespołu Projektowego i Budowy nr 2 - (1 osoba) -posiadająca co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe w projektowaniu i kierowaniu robotami budowlanymi w zakresie instalacji elektrycznych. Osoby proponowane do pełnienia funkcji technicznych w zakresie sprzętu aktywnego sieci bezprzewodowych i sprzętu informatycznego Inżynier nr 1 - (1 osoba) -posiadająca min. 2 letnie doświadczenie zawodowe obejmujące swoim zakresem systemy LTE punkt - wielopunkt, znajomość instalacji, konfiguracji i utrzymania radiowego systemu bezprzewodowego, w tym stacji bazowych. Inżynier nr 2- (1 osoba) -posiadająca min. 2 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie znajomości instalacji, konfiguracji i utrzymania rozwiązań sieci bezprzewodowych. Inżynier nr 3- (1 osoba) -posiadająca min. 2 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie znajomości instalacji, konfiguracji i utrzymania rozwiązań serwerowo-macierzowych, rozwiązań bezpieczeństwa sieci (firewall) oraz przyłączenia i uruchomienia usług komunikacyjnych dla abonentów sieci internetu.
Sytuacja Wykonawca musi wykazać się posiadaniem środków finansowych (dopuszczalne jest tu wskazanie środków z kredytu obrotowego lub innego, o ile środki te nie są przeznaczone na zrealizowanie konkretnego celu) lub zdolnością kredytową w wysokości nie mniejszej niż 1 000 000,00 PLN (jeden milion złotych) oraz posiada opłaconą polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia lub w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności do wysokości sumy ubezpieczenia nie mniejszej niż 1 500 000,00 PLN.
Oswiadczenie potwierdzenia 2 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 3 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 3 Wykaz robót budowlanych, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów* dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 12 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 5 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 6 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 7 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Inne dokumenty Formularz ofertowy załącznik nr 1 do SIWZ Wypełniony załącznik nr 2 do SIWZ (formularz cenowy) -Dowód wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna- Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub notarialnie poświadczona kopia) do podpisania oferty oraz innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, w tym terminu wykonania umowy, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach: a) wystąpienia siły wyższej, przy czym siła wyższa oznacza zdarzenie nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy a powodujące niemożność wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu. Wydarzenia takie mogą obejmować w szczególności: wojny, pożary, powodzie, embarga przewozowe, strajki oraz oficjalne decyzje organów władzy państwowej, b) zmiana końcowego terminu realizacji umowy - może ulec zmianie w przypadku zmiany harmonogramu realizacji projektu będącego załącznikiem do umowy o dofinansowanie zawartej przez zamawiającego z instytucją współfinansującą, c) przedłużenie terminu realizacji umowy o tyle dni, ile trwało wstrzymanie robót ze względu na wystąpienie zdarzeń losowych (w szczególności: klęska żywiołowa, znaleziska niewybuchów oraz archeologiczne, anomalia pogodowe), d) przedłużenie terminu realizacji umowy w przypadku wstrzymania robót przez inspektora nadzoru z powodu stwierdzenia konieczności wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej (niewykraczających poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w SIWZ) niezbędnych do prawidłowej realizacji robót, o czas na jaki roboty zostały wstrzymane, e) przedłużenie terminu realizacji umowy w przypadku wstrzymania robót przez inspektora nadzoru z powodu konieczności usunięcia przeszkód nieuwzględnionych w dokumentacji projektowej, uniemożliwiających kontynuację robót, o czas na jaki roboty zostały wstrzymane. Dokonanie zmian, o których mowa w pkt. 16.2 a-e wymaga podpisania aneksu do Umowy. Podstawą przedłużenia terminu umownego jest zgłoszenie przerwania robót budowlanych przez Wykonawcę w dacie ich przerwania ze wskazaniem przyczyny ich wstrzymania, potwierdzone każdorazowo przez Zamawiającego w formie pisemnej. Przedłużenie terminu nastąpi w oparciu o aneks do umowy. Zmiana osób uczestniczących w realizacji zamówienia może nastąpić w przypadku prośby Wykonawcy uzasadnionej obiektywnymi okolicznościami, po przedstawieniu i zaakceptowaniu przez Zamawiającego kandydatury innej osoby spełniającej warunki zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Przedmiotowe zmiany nie wymagają podpisania aneksu do umowy. W przypadku zmiany obowiązującej stawki VAT, zmiana ta dotyczyć będzie ceny oferty, w części, jakiej dotyczą te zmiany przepisów. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych: a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego) b) zmiany danych teleadresowych.
Kryt cena A
Spec www www.sochaczew.pl
Spec war Urząd Miejski w Sochaczewie ul. 1 Maja 16 96-500 Sochaczew
Data skl 03/02/2014
Godz skl 09:00
Miejsce Urząd Miejski w Sochaczewie ul. 1 Maja 16 96-500 Sochaczew Biuro Obsługi Klienta - parter
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 60
Inf dodat ramach działania 8.3. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu -eInclusion osi priorytetowej 8. Społeczeństwo informacyjne- zwiększanie innowacyjności gospodarki Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013.
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)