Dostawy rękawic chirurgicznych, diagnostycznych oraz ortopedycznych dla Szpitala Powiatowego w Pułtusku Sp. z o. o.

Publication date 2013-12-30
End date 2014-01-08 11:00:00
Instytucja Szpital Powiatowy w Pułtusku Sp. z o.o.
Miejscowość Pułtusk
Województwo mazowieckie
Branża
  • Rękawice,
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 283005 / 2013
Document type ZP-400
Cpv code 331414200, 184243000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawy rękawic chirurgicznych, diagnostycznych oraz ortopedycznych dla Szpitala Powiatowego w Pułtusku Sp. z o. o.
Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i przewidywane ilości stanowi druk - Formularz asortymentowo - cenowy - stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ. Zamówienie będzie realizowane w okresie 12 miesięcy od daty podpisania umowy

Opis

Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartość kwot określonych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i przewidywane ilości stanowi druk Formularz asortymentowo cenowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ..Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartość kwot określonych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i przewidywane ilości stanowi druk Formularz asortymentowo cenowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZWartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartość kwot określonych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i przewidywane ilości stanowi druk Formularz asortymentowo cenowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ..

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Szpital Powiatowy w Pułtusku Sp. z o.o.
Ulica ul. Teofila Kwiatkowskiego 19
Nr domu 19
Miejscowosc Pułtusk
Kod poczt 06-102
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 23 691 99 01
Fax 23 691 99 06
Internet www.spzoz.pultusk.pl
Regon 00031164500000
E mail spzozpultusk@gmail.com
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Podmiot prawa publicznego
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 3
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 12
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, gdy Wykonawcy złoży oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 i z art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p., którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ
Wiedza Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, gdy Wykonawcy złoży oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 i z art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p., którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ
Potencjal Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, gdy Wykonawcy złoży oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 i z art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p., którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ
Zdolne Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, gdy Wykonawcy złoży oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 i z art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p., którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ
Sytuacja Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, gdy Wykonawcy złoży oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 i z art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p., którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 5 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 6 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw 1) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu wymagań dotyczących przedmiotu zamówienia - załącznik nr 6 do SIWZ 2) Raport przed wysyłką do dostarczonej próbki - dla Zadania nr 1, 2 oraz 3. 3) Karty techniczne produktu - dla Zadania nr 1, 2 oraz 3. 4) Próbki oferowanego asortymentu w ilości 1 opakowania każdego rozmiaru do każdej pozycji w Zadaniu 1 oraz po 5 par rękawic każdego rozmiaru do każdej pozycji w Zadaniach 2 i 3 do oceny jakości oraz 1 opakowania każdego rozmiaru do każdej pozycji w Zadaniu 1 oraz po 5 par rękawic każdego rozmiaru do każdej pozycji w Zadaniach 2 i 3 jako próbki archiwalne.
Inne dokumenty 1) wypełniony formularz ofertowy- załącznik nr 1 do SIWZ, 2) Wypełniona specyfikacja asortymentowo - cenowa - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ odpowiednio na część/zadanie na którą składana jest oferta. 3) Pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych strony dopuszczają zmiany umowy: 1) w zakresie: a) numeru katalogowego produktu, b) nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów, c) przedmiotowym (produkt zamienny), d) zamiany ilości poszczególnych pozycji asortymentowych w ramach zadania przy zachowaniu tej samej ceny, e) zmiany obowiązujących przepisów prawa związanych z przedmiotowym zamówieniem. f) zmiany numeru katalogowego lub nazwy własnej produktu, o ile zmiana ta została dokonana przez producenta i potwierdzona stosownymi dokumentami. g) zmiany sposobu konfekcjonowania. h) przedłużenia terminu realizacji umowy w przypadku niewykorzystania zakresu rzeczowego w okresie trwania umowy. i) zmiany jakości, parametrów lub innych cech charakterystycznych przedmiotu zamówienia, jeżeli zmiany te wynikają z faktu wprowadzenia na rynek przez producenta produktu równoważnego, zmodyfikowanego, bądź udoskonalonego i równoczesnym wycofaniu produktu będącego przedmiotem umowy; 2) w sytuacji gdy: a) wprowadzony zostanie do sprzedaży przez wykonawcę produkt zmodyfikowany (udoskonalony), b) wystąpi przejściowy brak produktu z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową, c) Wykonawca zaoferuje niższą cenę. Powyższe zmiany nie mogą skutkować zmianą ceny jednostkowej, wartości umowy i nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego. 3. W trakcie obowiązywania umowy strony dopuszczają zmiany cen również w przypadku: 1) Zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulega wyłącznie cena brutto, cena netto pozostaje bez zmian. 2) Zmian stawek opłat celnych wprowadzonych decyzjami odnośnych władz.
Kryt cena B
Kryt 1p 70
Kryt 2 Jakość
Kryt 2p 30
Spec www www.spzoz.pultusk.pl
Spec war Szpital Powiatowy w Pułtusku Sp. z o.o. ul. T. Kwiatkowskiego 19 , 06-102 Pułtusk
Data skl 08/01/2014
Godz skl 11:00
Miejsce Szpital Powiatowy w Pułtusku Sp. z o.o. ul. T. Kwiatkowskiego 19 , 06-102 Pułtusk, I piętro - sekretariat Prezesa pok. Nr 8
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)