| Biuletyn |
1
|
| Nazwa |
Szpital Powiatowy w Pułtusku Sp. z o.o.
|
| Ulica |
ul. Teofila Kwiatkowskiego 19
|
| Nr domu |
19
|
| Miejscowosc |
Pułtusk
|
| Kod poczt |
06-102
|
| Wojewodztwo |
mazowieckie
|
| Tel |
23 691 99 01
|
| Fax |
23 691 99 06
|
| Internet |
www.spzoz.pultusk.pl
|
| Regon |
00031164500000
|
| E mail |
spzozpultusk@gmail.com
|
| Czy obowiazkowa |
Tak
|
| Dotyczy |
1
|
| Rodzaj zam |
Podmiot prawa publicznego
|
| Rodz zam |
D
|
| Czy czesci |
Tak
|
| Ilosc czesci |
3
|
| Czy wariant |
Nie
|
| Czy dialog |
Nie
|
| Czy uzup |
Nie
|
| Czas |
Obowiązuje termin
|
| Czas mies |
12
|
| Wadium |
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
|
| Zaliczka |
Nie
|
| Uprawnienie |
Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, gdy Wykonawcy złoży oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 i z art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p., którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ
|
| Wiedza |
Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, gdy Wykonawcy złoży oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 i z art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p., którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ
|
| Potencjal |
Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, gdy Wykonawcy złoży oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 i z art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p., którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ
|
| Zdolne |
Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, gdy Wykonawcy złoży oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 i z art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p., którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ
|
| Sytuacja |
Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, gdy Wykonawcy złoży oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 i z art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p., którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ
|
| Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
| Oswiadczenie potwierdzenia 13 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 5 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 6 |
Tak
|
| Dok grup kap 1 |
Tak
|
| Dok podm zag 1 |
Tak
|
| Dok potw 5 |
Tak
|
| Inne dok potw |
1) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu wymagań dotyczących przedmiotu zamówienia - załącznik nr 6 do SIWZ
2) Raport przed wysyłką do dostarczonej próbki - dla Zadania nr 1, 2 oraz 3.
3) Karty techniczne produktu - dla Zadania nr 1, 2 oraz 3.
4) Próbki oferowanego asortymentu w ilości 1 opakowania każdego rozmiaru do każdej pozycji w Zadaniu 1 oraz po 5 par rękawic każdego rozmiaru do każdej pozycji w Zadaniach 2 i 3 do oceny jakości oraz 1 opakowania każdego rozmiaru do każdej pozycji w Zadaniu 1 oraz po 5 par rękawic każdego rozmiaru do każdej pozycji w Zadaniach 2 i 3 jako próbki archiwalne.
|
| Inne dokumenty |
1) wypełniony formularz ofertowy- załącznik nr 1 do SIWZ,
2) Wypełniona specyfikacja asortymentowo - cenowa - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ odpowiednio na część/zadanie na którą składana jest oferta.
3) Pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy
|
| Niepelnosprawne |
Nie
|
| Kod trybu |
PN
|
| Czy zmiana umowy |
Tak
|
| Zmiana umowy |
1. Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych strony dopuszczają zmiany umowy:
1) w zakresie:
a) numeru katalogowego produktu,
b) nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów,
c) przedmiotowym (produkt zamienny),
d) zamiany ilości poszczególnych pozycji asortymentowych w ramach zadania przy zachowaniu tej samej ceny,
e) zmiany obowiązujących przepisów prawa związanych z przedmiotowym zamówieniem.
f) zmiany numeru katalogowego lub nazwy własnej produktu, o ile zmiana ta została dokonana przez producenta i potwierdzona stosownymi dokumentami.
g) zmiany sposobu konfekcjonowania.
h) przedłużenia terminu realizacji umowy w przypadku niewykorzystania zakresu rzeczowego w okresie trwania umowy.
i) zmiany jakości, parametrów lub innych cech charakterystycznych przedmiotu zamówienia, jeżeli zmiany te wynikają z faktu wprowadzenia na rynek przez producenta produktu równoważnego, zmodyfikowanego, bądź udoskonalonego i równoczesnym wycofaniu produktu będącego przedmiotem umowy;
2) w sytuacji gdy:
a) wprowadzony zostanie do sprzedaży przez wykonawcę produkt zmodyfikowany (udoskonalony),
b) wystąpi przejściowy brak produktu z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową,
c) Wykonawca zaoferuje niższą cenę.
Powyższe zmiany nie mogą skutkować zmianą ceny jednostkowej, wartości umowy i nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego.
3. W trakcie obowiązywania umowy strony dopuszczają zmiany cen również w przypadku:
1) Zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulega wyłącznie cena brutto, cena netto pozostaje bez zmian.
2) Zmian stawek opłat celnych wprowadzonych decyzjami odnośnych władz.
|
| Kryt cena |
B
|
| Kryt 1p |
70
|
| Kryt 2 |
Jakość
|
| Kryt 2p |
30
|
| Spec www |
www.spzoz.pultusk.pl
|
| Spec war |
Szpital Powiatowy w Pułtusku Sp. z o.o. ul. T. Kwiatkowskiego 19 , 06-102 Pułtusk
|
| Data skl |
08/01/2014
|
| Godz skl |
11:00
|
| Miejsce |
Szpital Powiatowy w Pułtusku Sp. z o.o. ul. T. Kwiatkowskiego 19 , 06-102 Pułtusk, I piętro - sekretariat Prezesa pok. Nr 8
|
| Termin |
Obowiązuje termin
|
| Okres liczba dni |
30
|
| Czy uniewaznienie |
Nie
|