Dostawa materiałów do sterylizacji

Publication date 2013-12-30
End date 2014-01-13 10:00:00
Instytucja Kujawsko-Pomorskie Centrum Pulmonologii w Bydgoszczy
Miejscowość Bydgoszcz
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Drobny sprzęt biurowy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 538276 / 2013
Document type ZP-400
Cpv code 301976002, 331900008, 389000004, 243263101
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów do sterylizacji obejmująca:
a) opakowania do sterylizacji,
b) testy do kontroli procesów mycia, dezynfekcji i sterylizacji,
c) naboje do sterylizacji z tlenkiem etylenu 100%,
i obejmuje 25 pakietów

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Kujawsko-Pomorskie Centrum Pulmonologii w Bydgoszczy
Ulica ul. Seminaryjna 1
Nr domu 1
Miejscowosc Bydgoszcz
Kod poczt 85-326
Wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Tel 052 3256735, 3256609
Fax 052 3256606
Internet www.kpcp.pl
Regon 09235693000000
E mail zampub@szpital-pluc.bydgoszcz.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 25
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 12
Wadium Zamawiający zgodnie z art. 45 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Niepelnosprawne Nie
Uprawnienie Zamawiający nie opisuje warunku.
Wiedza Zamawiający nie opisuje warunku.
Potencjal Zamawiający nie opisuje warunku.
Zdolne Zamawiający nie opisuje warunku.
Sytuacja Zamawiający nie opisuje warunku.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw 1. Deklaracja zgodności, w rozumieniu ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r. (Dz. U. Nr 107 poz. 679) - dotyczy Pakietu 1 - 3. 2. Dokumenty wskazane w Formularzach cenowych/Przedmiot zamówienia. 3. Próbka oferowanego testu wskazana w pkt 3.3 SIWZ - dotyczy Pakietu 20. 4. Karta charakterystyki substancji niebezpiecznej i preparatu niebezpiecznego (zgodne z obowiązującymi przepisami, nie starsza niż z 2007 roku) - dotyczy Pakietu 25. 5. Katalog produktów (z wyraźnym zaznaczeniem oferowanego produktu wraz z numerem katalogowym podanym w Formularzu cenowym/Przedmiot zamówienia). 6. Folder lub ulotka zawierająca opis potwierdzający wymagania określone w Formularzach cenowych /Przedmiot zamówienia, o ile nie jest on zawarty w załączonym katalogu. 7. Dokument potwierdzający spełnianie wymagań określonych w Formularzach cenowych /Przedmiot zamówienia (załączyć w przypadku, gdy dokumenty wskazane w pkt. 5 i 6 nie potwierdzają spełniania tych wymagań). Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być składane wraz z ich tłumaczeniem na język polski.
Inne dokumenty 1. Wypełniony i podpisany Formularz cenowy/Przedmiot zamówienia. 2. Wypełniony i podpisany formularz Oferty. 3. Oświadczenie Wykonawcy wskazujące na tę część zamówienia, której wykonanie zamierza ewentualnie powierzyć podwykonawcom (zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy Pzp) - załączyć w przypadku udziału podwykonawców. 4. Pełnomocnictwo: oryginał lub kopia uwierzytelniona notarialnie - załączyć, jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik.
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Strony przewidują możliwość istotnych zmian umowy w stosunku do treści oferty: 1) w zakresie obniżenia ceny; 2) nastąpi zmiana stawki podatku VAT - Zamawiający dopuszcza możliwość wzrostu cen jednostkowych brutto w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT. Zmiana cen brutto związana ze zmianą stawki podatku VAT może nastąpić najwcześniej z dniem wejścia w życie aktu prawnego wprowadzającego zmianę stawki podatku VAT, z uwzględnieniem obowiązujących regulacji, 3) zmiana osób wskazanych przez strony do realizacji umowy, 2. Zamawiający dopuszcza także w szczególnych sytuacjach i za jego zgodą w trakcie trwania umowy zmianę przedmiotu umowy dostarczanego przez Wykonawcę, w szczególności w sytuacji gdy zaprzestano lub zawieszono produkcję danego towaru objętego umową, na inny towar o identycznych bądź lepszych parametrach technicznych, przy czym cena zmienionego przedmiotu umowy nie może przekraczać ceny towaru, na który została zawarta umowa. W przypadku zaprzestania lub zawieszenia produkcji towaru objętego umową Wykonawca winien udokumentować ten fakt. 3. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem ich nieważności.
Kryt cena A
Spec www www.kpcp.pl
Spec war Kujawsko - Pomorskie Centrum Pulmonologii w Bydgoszczy, ul. Seminaryjna 1, 85-326 Bydgoszcz, Dział Zamówień Publicznych (wejście F, parter)
Data skl 13/01/2014
Godz skl 10:00
Miejsce Kancelaria Zamawiającego (wejście A, II piętro).
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)