Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Zakład Informatyki Lasów Państwowych
|
Ulica |
Sękocin Stary, ul. Leśników 21C
|
Nr domu |
21C
|
Miejscowosc |
Raszyn
|
Kod poczt |
05-090
|
Wojewodztwo |
mazowieckie
|
Tel |
+48 22 219 61 78
|
Fax |
42 6772546
|
Regon |
47321576000000
|
E mail |
biuro@zilp.lasy.gov.pl
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
Inny: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe
|
Rodzaj zam inny |
Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe
|
Rodz zam |
D
|
Czy czesci |
Nie
|
Czy wariant |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy uzup |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Czas dni |
60
|
Wadium |
Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 3 000,00 zł. Termin i sposoby wniesienia wadium określa SIWZ.
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie określa
|
Wiedza |
Zamawiający nie określa
|
Potencjal |
Zamawiający nie określa
|
Zdolne |
Zamawiający nie określa
|
Sytuacja |
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, nie później niż na dzień składania ofert, że dysponuje kwotą lub zdolnością kredytową w wysokości co najmniej 50 000,00 zł.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 12 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 15 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dok podm zag 1 |
Tak
|
Dok podm zag 3 |
Tak
|
Inne dokumenty |
Wszystkie dokumenty wymagane przez Zamawiającego zostały określone w SIWZ.
|
Niepelnosprawne |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień umowy w następującym zakresie:
zmiany wysokości wynagrodzenia w przypadku:
zmiany obowiązującej stawki VAT, jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować:
zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT zapłaconego przez Wykonawcę,
zmniejszenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę stanowiącą różnicę kwoty podatku VAT do zapłacenia przez Wykonawcę,
rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy zgodnie z postanowieniami określonymi w § 10. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami,
Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmiany materiałów urządzeń przedstawionych w ofercie przetargowej, pod warunkiem, że zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego. Będą to okoliczności:
powodujące obniżenie kosztu ponoszonego przez Zamawiającego na eksploatację i konserwację wykonanego przedmiotu umowy,
powodujące poprawienie parametrów technicznych,
wynikające z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów.
zmiany terminu realizacji w przypadku:
zmian będących następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, takich jak:
wstrzymanie realizacji zamówienia przez Zamawiającego na jego wyraźne żądanie,
konieczność usunięcia niezawinionych błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji,
zmian wynikających z oddziaływania czynników zewnętrznych, na które strony umowy nie mają wpływu, tj. siły wyższej w rozumieniu kodeksu cywilnego.
Zmiany teleadresowe, obsługi administracyjno-bankowej (np. zmiana numeru konta) oraz zmiany składu koordynatorów realizacji umowy nie stanowią istotnych zmian w rozumieniu art. 144 ustawy i nie wymagają aneksu do umowy, a jedynie pisemnego zawiadomienia.
Postanowienia zawarte w ust. 1 należą do katalogu zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
inicjowanie zmian odbywa się na podstawie pisemnego wniosku, który Zamawiający kieruje do Wykonawcy lub Wykonawca do Zamawiającego.
przyczyny dokonywania zmian postanowień umowy oraz uzasadnienie takich zmian należy opisać w sposób wyczerpujący w stosownych dokumentach (notatka służbowa, pismo Wykonawcy i/lub Zamawiającego, protokół konieczności, itp
|
Kryt cena |
A
|
Spec www |
http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/zilp_bedon/zamowienia_publiczne
|
Spec war |
Sękocin Stary, ul. Leśników 21C, 05-090 Raszyn, pokój nr 2
|
Data skl |
09/01/2014
|
Godz skl |
11:00
|
Miejsce |
Sękocin Stary, ul. Leśników 21C, 05-090 Raszyn, pokój nr 2
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Okres liczba dni |
30
|
Czy uniewaznienie |
Nie
|