Zakup komputerów przenośnych i urządzeń audiowizualnych

Publication date 2013-12-30
End date 2014-01-09 11:00:00
Instytucja Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Zakład Informatyki Lasów Państwowych
Miejscowość Raszyn
Województwo mazowieckie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Ekrany i konsole komputerowe,
  • Telewizje

Szczegóły

Numer ogłoszenia 538904 / 2013
Document type ZP-400
Cpv code 302131006, 302313000, 386521001, 323246006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup 24 komputerów przenośnych (w tym 12 typu 1 i 12 typu 2), 25 monitorów, 8 stacji dokujących, 2 projektorów multimedialnych (w tym 1 typu 1 i 1 typu 2) oraz 1 telewizora. Z zastrzeżeniem, że zgodnie z postanowieniami umowy Zamawiający wyszczególnia dwie części przedmiotu zamówienia:
Część podstawowa: 8 komputerów przenośnych typu 1, 8 komputerów przenośnych typu 2, 17 monitorów, 8 stacji dokujących, 1 projektor multimedialny typu 1, 1 projektor multimedialny typu 2 oraz 1 telewizor.
Część opcjonalna: 4 komputerów przenośnych typu 1, 4 komputerów przenośnych typu 2, 8 monitorów.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Zakład Informatyki Lasów Państwowych
Ulica Sękocin Stary, ul. Leśników 21C
Nr domu 21C
Miejscowosc Raszyn
Kod poczt 05-090
Wojewodztwo mazowieckie
Tel +48 22 219 61 78
Fax 42 6772546
Regon 47321576000000
E mail biuro@zilp.lasy.gov.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe
Rodzaj zam inny Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 60
Wadium Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 3 000,00 zł. Termin i sposoby wniesienia wadium określa SIWZ.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie określa
Wiedza Zamawiający nie określa
Potencjal Zamawiający nie określa
Zdolne Zamawiający nie określa
Sytuacja Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, nie później niż na dzień składania ofert, że dysponuje kwotą lub zdolnością kredytową w wysokości co najmniej 50 000,00 zł.
Oswiadczenie potwierdzenia 12 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 15 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Inne dokumenty Wszystkie dokumenty wymagane przez Zamawiającego zostały określone w SIWZ.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień umowy w następującym zakresie: zmiany wysokości wynagrodzenia w przypadku: zmiany obowiązującej stawki VAT, jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować: zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT zapłaconego przez Wykonawcę, zmniejszenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę stanowiącą różnicę kwoty podatku VAT do zapłacenia przez Wykonawcę, rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy zgodnie z postanowieniami określonymi w § 10. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami, Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmiany materiałów urządzeń przedstawionych w ofercie przetargowej, pod warunkiem, że zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego. Będą to okoliczności: powodujące obniżenie kosztu ponoszonego przez Zamawiającego na eksploatację i konserwację wykonanego przedmiotu umowy, powodujące poprawienie parametrów technicznych, wynikające z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów. zmiany terminu realizacji w przypadku: zmian będących następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, takich jak: wstrzymanie realizacji zamówienia przez Zamawiającego na jego wyraźne żądanie, konieczność usunięcia niezawinionych błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji, zmian wynikających z oddziaływania czynników zewnętrznych, na które strony umowy nie mają wpływu, tj. siły wyższej w rozumieniu kodeksu cywilnego. Zmiany teleadresowe, obsługi administracyjno-bankowej (np. zmiana numeru konta) oraz zmiany składu koordynatorów realizacji umowy nie stanowią istotnych zmian w rozumieniu art. 144 ustawy i nie wymagają aneksu do umowy, a jedynie pisemnego zawiadomienia. Postanowienia zawarte w ust. 1 należą do katalogu zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. inicjowanie zmian odbywa się na podstawie pisemnego wniosku, który Zamawiający kieruje do Wykonawcy lub Wykonawca do Zamawiającego. przyczyny dokonywania zmian postanowień umowy oraz uzasadnienie takich zmian należy opisać w sposób wyczerpujący w stosownych dokumentach (notatka służbowa, pismo Wykonawcy i/lub Zamawiającego, protokół konieczności, itp
Kryt cena A
Spec www http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/zilp_bedon/zamowienia_publiczne
Spec war Sękocin Stary, ul. Leśników 21C, 05-090 Raszyn, pokój nr 2
Data skl 09/01/2014
Godz skl 11:00
Miejsce Sękocin Stary, ul. Leśników 21C, 05-090 Raszyn, pokój nr 2
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)