Dostawa wyposażenia laboratoryjnego (mebli)

Publication date 2013-12-30
End date 2014-01-10 11:00:00
Instytucja Instytut Ogrodnictwa
Miejscowość Skierniewice
Województwo łódzkie
Branża
  • Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części,
  • Meble laboratoryjne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 539852 / 2013
Document type ZP-400
Cpv code 391800007, 391100006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych mebli laboratoryjnych i krzeseł opisanych w Załączniku nr 1 do SIWZ.
1. Dostarczone meble i krzesła należy objąć pełną gwarancją przez okres 36 miesięcy.
2. Dokonywanie napraw gwarancyjnych dostarczonych mebli i krzeseł odbywać się będzie w siedzibie Zamawiającego.
3. Błędnie dostarczone meble i krzesła zostaną wymienione na koszt Wykonawcy.
4. Termin montażu mebli należy ustalić z Zamawiającym, z co najmniej trzydniowym wyprzedzeniem.
5. Przed wykonaniem mebli Wykonawca dokona szczegółowych pomiarów pomieszczeń i dostosuje do nich wymiary mebli.
6. Wykonawca zobowiązany jest do: dostarczenia mebli i krzeseł do wskazanego budynku i pomieszczeń, wniesienia mebli do pomieszczeń, montażu, podłączenia, ustawienia z wypoziomowaniem i ustalenia wysokości, skręcenia wskazanych mebli ze sobą, itp.
7. Wykonawca wyznaczy osoby do kontaktu z Zamawiającym w celu koordynacji prac podczas realizacji zamówienia.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Instytut Ogrodnictwa
Ulica ul. Konstytucji 3 Maja 1/3
Nr domu 1/3
Miejscowosc Skierniewice
Kod poczt 96-100
Wojewodztwo łódzkie
Tel 46 833 20 21
Fax 46 833 32 28
Internet www.inhort.pl
Regon 10102334200000
E mail zamowienia.publiczne@inhort.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: Instytut Badawczy
Rodzaj zam inny Instytut Badawczy
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 70
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Wiedza Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum dwie dostawy mebli laboratoryjnych o wartości co najmniej 100.000,-zł każda, oraz załączy dowody, że zostały wykonane należycie. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, wyłącznie w oparciu o oświadczenia i dokumenty załączone do oferty
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 minimum dwie dostawy mebli laboratoryjnych o wartości co najmniej 100.000,-zł każda
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw 1. Foldery lub katalogi zawierające dane umożliwiające porównanie oferowanych mebli i krzeseł z wymaganiami SIWZ (w języku polskim); 2. Opisy techniczne zawierające dane umożliwiające porównanie oferowanych mebli i krzeseł z wymaganiami SIWZ.
Inne dokumenty 1. Jeżeli Wykonawca powołuje się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu, na potencjał innych podmiotów załączy pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Przez pisemne zobowiązanie Zamawiający rozumie zobowiązanie złożone w oryginale podpisane przez osobę/osoby upoważnione zgodnie z zasadami reprezentacji podmiotu udostępniającego dany zasób. 2. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, Zamawiający, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda dokumentów dotyczących w szczególności: a) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia a) Wykonawcy ci ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. b) Wykonawcy ci składają jedną ofertę, przy czym: - dokumenty wymienione w pkt III.4.2 i III.4.4 ogłoszenia potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu składa każdy z Wykonawców oddzielnie, - pozostałe dokumenty składa co najmniej jeden z tych Wykonawców albo wszyscy ci Wykonawcy wspólnie. c) Wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed zawarciem umowy będą zobowiązani przedstawić Zamawiającemu umowę regulującą współpracę tych Wykonawców. 4. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Termin wystawienia stosuje się odpowiednio.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zakazuje się zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy z wyłączeniem: 1) możliwości zmiany wysokości wynagrodzenia w przypadku zmiany urzędowej stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian, 2) możliwości zmiany terminu dostawy w przypadku wystąpienia zdarzeń losowych, niezależnych od Stron. Pod pojęciem zdarzeń losowych Strony rozumieją okoliczności, które pomimo zachowania należytej staranności są nieprzewidywalne oraz którym nie można zapobiec lub przeciwstawić się skutecznie np. klęska żywiołowa, strajk. Termin określony w § 2 ust. 1 umowy może ulec przedłużeniu o okres trwania przeszkody uniemożliwiającej realizację umowy, 2. Zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
Kryt cena A
Spec www http://www.inhort.pl/zamowienia-publiczne/ogloszenia-o-zamowieniach-2013-r.
Spec war Instytut Ogrodnictwa, Oddział Sadownictwa, 96-100 Skierniewice, ul. Pomologiczna 18, pok. nr 35 - Dział Zamówień Publicznych
Data skl 10/01/2014
Godz skl 11:00
Miejsce Instytut Ogrodnictwa, Oddział Sadownictwa, 96-100 Skierniewice, ul. Pomologiczna 18, pok. nr 26
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)