Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Urząd Gminy w Psarach
|
Ulica |
ul. Malinowicka 4
|
Nr domu |
4
|
Miejscowosc |
Psary
|
Kod poczt |
42-512
|
Wojewodztwo |
śląskie
|
Tel |
32 294 49 00 wew. 41
|
Fax |
32 294 49 01
|
Internet |
www.psary.pl
|
Regon |
00053724300000
|
E mail |
urzad@psary.pl
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
D
|
Czy czesci |
Nie
|
Czy wariant |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy uzup |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Czas dni |
35
|
Wadium |
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Mając na uwadze przedmiot zamówienia Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wyszczególnionego jako Załącznik nr 3 do SIWZ
|
Wiedza |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wyszczególnionego jako Załącznik nr 3 do SIWZ
|
Potencjal |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wyszczególnionego jako Załącznik nr 3 do SIWZ
|
Zdolne |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wyszczególnionego jako Załącznik nr 3 do SIWZ
|
Sytuacja |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wyszczególnionego jako Załącznik nr 3 do SIWZ
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Inne dokumenty |
1. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń-na formularzu oferty - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. 3. Załącznik Tabela nr 1. Zbiorcze zestawienie sprzętu (do formularza oferty Zał Nr 1) odnoszący się do zaoferowanego asortymentu równoważnego, który stanowi integralną część oferty i w związku z tym nie podlega uzupełnieniu w trybie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp. Zgodnie bowiem z art. 30 ust.5 ustawy udowodnienie równoważności oferowanych rozwiązań leży po stronie Wykonawcy, a to oznacza, że ich brak w ofercie spowoduje jej odrzucenie.
|
Niepelnosprawne |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Istotne dla Zamawiającego postanowienia umowy, zawiera załączony do SIWZ projekt umowy (załącznik nr 6).
1.1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia do niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej w postaci aneksu do umowy i mogą być dokonywane tylko i
wyłącznie w granicach określonych przepisem art. 144 ust. 1 ustawy Pzp.
2. Zgodnie z art. 144 Ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej Umowy
w stosunku do treści oferty Wykonawcy, na podstawie określonych poniżej warunków:
2.1. zmiany regulacji prawnych obowiązujących w dniu zawarcia umowy, a mających istotny wpływ na realizację umowy, a szczególności zmiany stawki podatku od towarów i usług,
2.2. zmiany danych teleadresowych Stron umowy określonych w umowie,
2.3. zmiany terminu realizacji umowy w sytuacji działania siły wyższej mającej bezpośredni wpływ na prawa i obowiązki Stron umowy,
2.4. zmiany terminu realizacji umowy w przypadku okoliczności, których nie można przewidzieć na etapie wszczęcia postępowania,
2.5. zmiany treści umowy w przypadku, gdy zaistnieje istotna zmiana okoliczności powodująca, że wykonanie umowy w dotychczasowym brzmieniu nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,
2.6. w przypadku zaprzestania produkcji lub wycofania z rynku sprzętu wskazanego w ofercie.
W sytuacji, o której mowa powyżej, Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić model będący technicznym następcą sprzętu pierwotnie zaoferowanego. W przypadku, gdy model będący następcą będzie posiadał gorsze parametry lub nie będzie posiadał wszystkich cech użytkowych modelu pierwotnego, Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć inny, tożsamy model o identycznych lub lepszych parametrach,
2.7. gdy zaistnieje sytuacja, że w ramach ustalonego wynagrodzenia, Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia o lepszych parametrach niż określone w Umowie,
2.8. gdy niedokonanie zmian w Umowie będzie ewidentnym działaniem sprzecznym z zasadą celowego i oszczędnego gospodarowania środkami publicznymi.
|
Kryt cena |
A
|
Spec www |
www.bip.psary.pl
|
Spec war |
Urząd Gminy w Psarach ul. Malinowicka 4, 42-512 Psary II piętro pokój 211
|
Data skl |
10/01/2014
|
Godz skl |
10:00
|
Miejsce |
Urząd Gminy w Psarach ul. Malinowicka 4, 42-512 Psary kancelaria ogólna - parter budynku
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Okres liczba dni |
30
|
Inf dodat |
Na realizację zadania Gmina Psary uzyskała dofinansowanie z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013
|
Czy uniewaznienie |
Nie
|