Dostawa materiałów eksploatacyjnych do maszyn biurowych dla Prokuratury Okręgowej w Zielonej Górze i podległych jej prokuratur okręgu zielonogórskiego.

Publication date 2013-12-30
End date 2014-01-10 10:00:00
Instytucja Prokuratura Okręgowa w Zielonej Górze
Miejscowość Zielona Góra
Województwo lubuskie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących,
  • Wyroby biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 540038 / 2013
Document type ZP-400
Cpv code 301251105, 301251208, 301921136
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.4.1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń wielofunkcyjnych, kserokopiarek, drukarek oraz faksów dla Prokuratury Okręgowej w Zielonej Górze i podległych jej jednostek organizacyjnych.

1.4.2.Szczegółowy opis zamówienia:
1)Zamawiający wymaga fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych, gatunek I, wyprodukowanych przez producenta urządzeń wskazanych w SIWZ. Zamawiający informuje, iż dopuszcza składanie ofert na materiały eksploatacyjne jakościowo równoważne, spełniające równoważne parametry. Zamawiający wymaga, aby dostarczone materiały eksploatacyjne będące przedmiotem zamówienia odpowiadały wymaganiom i parametrom opisanym w SIWZ.
2)Pod pojęciem fabrycznie nowe Zamawiający rozumie produkty wykonane
z nowych elementów lub pełnowartościowych komponentów z odzysku, bez śladów uszkodzenia w oryginalnych opakowaniach producenta.
3)Za równoważne uznaje się produkty w pełni kompatybilne z urządzeniami,
w których będą wykorzystywane, niepowodujące uszkodzeń ani zaburzeń w pracy urządzeń, do których są przeznaczone o parametrach takich samych bądź lepszych (pojemność tuszu/tonera, wydajność, jakość wydruku) w stosunku do oryginału produkowanego przez producenta urządzenia.
4)W trakcie realizacji zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przedłożenia przez Wykonawcę raportów z testów wydajności do każdego zaoferowanego rodzaju produktu równoważnego w oparciu o normy ISO 19752:2004 i ISO 19798:2004 (tonery monochromatyczne i kolorowe) oraz ISO 24711:2006 i ISO 24712:2006 (dla kartridży atramentowych) lub równoważne dokumenty wydane zgodnie z normami zharmonizowanymi światowymi/europejskimi.
5)Jeżeli w trakcie umowy Zamawiający stwierdzi wady materiałów eksploatacyjnych lub gdy wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych produktów niekorzystnie odbiega od wymagań producenta urządzenia, Wykonawca zobowiązany będzie do bezpłatnej ich wymiany, w tej samej cenie jednostkowej, na produkt o odpowiedniej jakości i wolny od wad, w terminie nie dłuższym niż 72 godziny (w dni robocze) od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego drogą telefoniczną, faksem lub drogą elektroniczną.
6)Wykonawca gwarantuje:
- wysoką jakości dostarczonego produktu, który zapewnia kompatybilność pracy
z urządzeniami Zamawiającego, wskazanymi w SIWZ,
- zwrot kosztów naprawy urządzenia, jeśli bezpośrednią przyczyną awarii będzie zastosowanie dostarczonego materiału eksploatacyjnego Za podstawę żądania przez Zamawiającego naprawy urządzenia biurowego uważa się pisemną opinię autoryzowanego serwisu producenta urządzenia,
- bezpłatną wymianę urządzenia na nowe, jeżeli bezpośrednią przyczyną awarii będzie zastosowanie dostarczonych materiałów eksploatacyjnych, a naprawa nie przywróci jego pełnej użyteczności,
- w sytuacji, gdy Zamawiający w wyniku zastosowania dostarczonych materiałów eksploatacyjnych utraci gwarancję producenta urządzeń, Wykonawca przejmie wszelkie obowiązki gwarancyjne dotyczące urządzeń.

1.4.3. Zakres czynności:
1)Wykonawca będzie dostarczał przedmiot zamówienia sukcesywnie, przeciętnie raz na kwartał, jednak Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany poszczególnych terminów oraz ilości dostaw, w zależności od bieżących potrzeb.
2)Dostawa każdorazowo zostanie poprzedzona zamówieniem złożonym faksem lub drogą elektroniczną przez osobę odpowiedzialną za realizację przedmiotu umowy po stronie Zamawiającego. W zapotrzebowaniu Zamawiający określi rodzaj oraz ilość zamawianego towaru.
3)Przewidywanie pierwsza dostawa nastąpi do 31.01.2014 r.
4)Wykonawca, na swój koszt i ryzyko, dostarczy oraz wniesie przedmiot zamówienia do pomieszczeń magazynowych lub biurowych wskazanych przez upoważnionego pracownika Zamawiającego.
5)Wykonawca będzie dostarczał przedmiot zamówienia do poszczególnych siedzib Zamawiającego w dni robocze w godzinach 8.00-14.00.
6)Wykaz siedzib jednostek organizacyjnych Prokuratury Okręgowej w Zielonej Górze:
a)Prokuratura Okręgowa w Zielonej Górze, ul. Partyzantów 42, 65-950 Zielona Góra,
b)Prokuratura Rejonowa w Krośnie Odrzańskim - ul. Piastów 10L, 66-600 Krosno Odrz.,
c)Prokuratura Rejonowa w Nowej Soli - ul. Piłsudskiego 38, 67-100 Nowa Sól,
d)Prokuratura Rejonowa w Świebodzinie - ul. Poznańska 10, 66-200 Świebodzin,
e)Prokuratura Rejonowa we Wschowie - ul. Garbarska 11, 67-400 Wschowa.
f)Prokuratura Rejonowa w Zielonej Górze - ul. Partyzantów 42, 65-950 Zielona Góra,
g)Prokuratura Rejonowa w Żaganiu - ul. Dworcowa 57, 68-700 Żagań,
h)Prokuratura Rejonowa w Żarach - ul. Górnośląska 17, 68-200 Żary.
7)Wykonawca zobowiązuje się do realizacji zamówień składanych faksem bądź drogą elektroniczną w terminie 5 dni roboczych (w ilościach uzgodnionych z Zamawiającym).
8)Wykonawca odpowiada za wady fizyczne i jakościowe dostarczanego towaru.
9)Wskazane jest, stosownie do art. 29 ust.4 ustawy Pzp dotyczącego klauzuli społecznej, aby Wykonawca zatrudniał osoby niepełnosprawne,
o których mowa w przepisach o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych i powierzył im czynności związane
z faktyczną realizacją zamówienia. Wykonawca zatrudni wyżej wymienioną/-e osobę/-y w okresie wykonania zamówienia, a w przypadku rozwiązania stosunku pracy przez osobę/-y niepełnosprawną/-e lub przez Wykonawcę przed zakończeniem tego okresu, zobowiązuje się do zatrudnienia na to miejsce innej osoby niepełnosprawnej.
10)W trakcie realizacji zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przedłożenia przez Wykonawcę dokumentacji w zakresie zatrudnienia osób niepełnosprawnych.
11)Wykonawca udziela minimum 12-miesięcznej gwarancji na dostarczony toner. Okres gwarancji biegnie od daty przyjęcia przez Zamawiającego pierwszego towaru zamówionego na podstawie umowy i kończy się upływem 12 miesięcy od daty przyjęcia ostatniej partii zamówionego towaru i zobowiązuje się wymienić go na produkt wolny od wad, zgodnie z ofertą.
12)Opakowania, w których dostarczone zostaną materiały, muszą posiadać czytelną nazwę producenta z widocznym logo, terminem przydatności do użytku i listę kompatybilności (typ drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, do których są przystosowane). Dodatkowo muszą posiadać wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników z tonerem.
13)Dostarczone materiały powinny posiadać co najmniej 12 miesięczny okres przydatności do użytku, licząc od dnia dostawy.
14)Wykonawca ma obowiązek zutylizować zużyte pojemniki. W związku z tym, Wykonawca musi odebrać je z miejsca ich dostawy w terminie uzgodnionym
z Zamawiającym, jednak nie dłuższym niż 7 dni od daty przekazania mu zawiadomienia o możliwości odbioru.
15)Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości w poszczególnych pozycjach asortymentowych określonych w SIWZ, w ramach potrzeb Zamawiającego.
16)Realizacja do wyczerpania czasu trwania umowy z zastrzeżeniem uprawnień zawartych w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych.

1.4.4. Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia:
1)Wykonawca nie może powierzyć przedmiotowych zadań osobom lub podmiotom trzecim bez wiedzy Zamawiającego.
2)Wykonawcę obowiązuje pełna dyspozycyjność w sprawach pilnych.
3)Wykonawca jest odpowiedzialny za wysoką jakość oraz należytą staranność przy realizacji przedmiotu umowy, a także za terminowe wykonanie zamówienia.
4)Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów faksu oraz innych ustaleń niezbędnych, celem sprawnego i terminowego wykonania zamówienia.
5)Wykonawca może powierzyć realizację przedmiotu zamówienia w części lub całości osobom lub podmiotom trzecim. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie części zamówienia (zakresu), w których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.
6)Zamówienia przesyłane będą oddzielnie dla każdej jednostki organizacyjnej i tak też należy wystawiać faktury.
7)Rozliczenie nastąpi po realizacji dostawy, z terminem płatności faktury VAT 21 dni liczonych od daty jej otrzymania przez Zamawiającego.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Prokuratura Okręgowa w Zielonej Górze
Ulica ul. Partyzantów 42
Nr domu 42
Miejscowosc Zielona Góra
Kod poczt 65-950
Wojewodztwo lubuskie
Tel 068 3291700, 3291860
Fax 068 3291713
Internet www.zielona-gora.po.gov.pl
Regon 00000044800000
E mail mnajdychor@zielona-gora.po.gov.pk
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 24
Wadium Zamawiający nie wymaga wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Wiedza Wykonawca przedłoży wykaz wykaz wykonanej lub wykonywanej, w okresie ostatnich trzech lat przed terminem upływu terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej 1 (jednej) dostawy odpowiadającej swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia o wartości co najmniej 50.000,00 zł brutto, z podaniem wartości, daty wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawa została wykonana oraz załączeniem dowodów, tj. poświadczeń, że została wykonana lub jest wykonywana należycie;
Zdolne Wykonawca przedłoży wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 5 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 6 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Inne dokumenty Wykaz podwykonawców, w przypadku polegania na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, Wykonawca zobowiązany jest wykazać Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 17.6 Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian zawartej umowy jedynie w przypadku, gdy wynikać to będzie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy (m.in. zmiany wysokości podatku od towarów i usług) lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, jednak nie wykraczają poza określony przedmiot zamówienia (np. określenie warunków płatności, sposobu prowadzenia rozliczeń itp.).
Kryt cena B
Kryt 1p 99
Kryt 2 Zatrudnienie osób niepełnosprawnych
Kryt 2p 1
Spec www www.zielona-gora.po.gov.pl
Spec war Prokuratura Okręgowa w Zielonej Górze, ul. Partyzantów 42, 65-950 Zielona Góra, pokój 408.
Data skl 10/01/2014
Godz skl 10:00
Miejsce Prokuratura Okręgowa w Zielonej Górze, ul. Partyzantów 42, 65-950 Zielona Góra, pokój 408.
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie
Potencjal Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)