Świadczenie specjalistycznych usług wsparcia merytorycznego użytkowników Systemu ZSRK opartego na oprogramowaniu firmy SAP AG

Publication date 2013-12-31
End date 2014-01-08 11:00:00
Instytucja Sąd Apelacyjny w Warszawie
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

Szczegóły

Numer ogłoszenia 283803 / 2013
Document type ZP-400
Cpv code 720000005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przyjęto następujące definicje:

Obszary wsparcia - obszary wdrożenia ZSRK, obejmujące:
a) wsparcie użytkowników obszaru FI (Rachunkowość Finansowa),
b) wsparcie użytkowników obszaru FM (Zarządzanie Budżetem),
c) wsparcie użytkowników obszaru PSCD (Rozrachunki z uczestnikami
postępowania).
Konsultanci Wsparcia - konsultanci realizujący lokalnie Usługi Wsparcia dla obszarów FI, FM, PSCD.
System ZSRK - Zintegrowany System Rachunkowości i Kadr wykonywany na rzecz Ministerstwa Sprawiedliwości zgodnie z Umową nr 10 z dnia 1 sierpnia 2011 r., z którego korzysta Zamawiający oraz jednostki sądownictwa powszechnego apelacji warszawskiej.
Usługi Wsparcia - usługi polegające na udzielaniu użytkownikom profesjonalnej pomocy w korzystaniu z systemu ZSRK w określonych obszarach SAP w lokalizacjach użytkowników wskazanych przez Zamawiającego.

2. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usług wsparcia adresowanych dla pracowników jednostek sądownictwa powszechnego apelacji warszawskiej - zwanych dalej użytkownikami, we wdrożeniu systemu ZSRK opartego na oprogramowaniu firmy SAP AG w obszarach FM, FI i PSCD. Wsparcie polegać będzie na udzielaniu użytkownikom systemu ZSRK profesjonalnej pomocy w korzystaniu z systemu, z użyciem funkcjonalności jakie posiada system ZSRK, z uwzględnieniem faktycznych zadań jakie są do wykonania w systemie produkcyjnym przez użytkowników w obszarach FM, FI i PSCD w lokalizacjach wskazanych przez Zamawiającego dla grup użytkowników.

3. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego Usług Wsparcia adresowanych do użytkowników Systemu ZSRK opartego na oprogramowaniu firmy SAP AG w łącznym wymiarze do 160 dni roboczych konsultacji, w ramach Obszarów wsparcia, w okresie od dnia podpisania umowy do 31.03.2014.

4. Przedmiot zamówienia obejmuje między innymi:
a) Przygotowanie Planu wsparcia obejmującego:
- opis organizacji procesu wsparcia,
- cele i zasady prowadzenia wsparcia m.in. opis podejścia do świadczenia
wsparcia oraz zadania do realizacji przez Zamawiającego w poszczególnych Obszarach wsparcia
- harmonogram świadczenia wsparcia.
b) Wsparcie pracowników Zamawiającego w eksploatacji systemu ZSRK we
wskazanej lokalizacji w oparciu o Plan wsparcia uzgodniony między
Zamawiającym i Wykonawcą.
c) Koordynację prac we współdziałaniu z Zamawiającym.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Sąd Apelacyjny w Warszawie
Ulica pl. Krasińskich 2/4/6
Miejscowosc Warszawa
Kod poczt 00-207
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 022 5308881
Fax 022 5309114
Internet www.waw.sa.gov.pl
Regon 00647286900000
E mail tomasz.pytkowski@waw.sa.gov.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał
Rodz zam U
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający zastrzega sobie możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust 1 pkt 6) ustawy do wartości 50 % zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.
Czas D
Data zak 31/03/2014
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie opisuje warunku w tym zakresie.
Wiedza Zamawiający uzna za spełniony warunek posiadania wiedzy i doświadczenia w przypadku gdy Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje: a) zrealizował na obszarze RP co najmniej 1 projekt w zakresie usług wsparcia podczas eksploatacji systemu SAP ERP, dla klienta o strukturze rozproszonej obejmującej co najmniej 10 jednostek oraz rozwiązywania bieżących problemów w co najmniej 2 z 3 różnych Obszarach wsparcia (FM, FI, PSCD) b) zrealizował w sumie co najmniej 100 dni usług dla jednego klienta, na podstawie jednego lub wielu zamówień, obejmujących zakresem warsztaty/asystę/wsparcie w trakcie eksploatacji produkcyjnej oprogramowania SAP w co najmniej jednym obszarze wsparcia (FM, FI, PSCD).
Potencjal Zamawiający nie opisuje warunku w tym zakresie.
Zdolne Zamawiający uzna za spełniony warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej czterema (4) różnymi osobami, które będą osobiście wykonywały przedmiot zamówienia, w tym: a) co najmniej jedną osobą która: posiada co najmniej trzyletnie doświadczenie w zakresie wdrażania systemu SAP w module FM oraz doświadczenie we wdrożeniu systemu SAP w przynajmniej jednej jednostce budżetowej, b) co najmniej dwoma osobami, z których każda: posiada co najmniej trzyletnie doświadczenie w zakresie wdrażania systemu SAP w module FI oraz doświadczenie w we wdrożeniu systemu SAP w przynajmniej jednej jednostce budżetowej lub posiada certyfikat potwierdzający zdanie z wynikiem pozytywnym Międzynarodowego Egzaminu Certyfikacyjnego SAP dotyczącego modułu SAP FI oraz doświadczenie we wdrożeniu systemu SAP w przynajmniej jednej jednostce budżetowej, c) co najmniej jedną osobą która: posiada co najmniej trzyletnie doświadczenie w zakresie wdrażania systemu SAP w module PSCD lub FICA (Contract Accounting). Suma liczby osób wskazanych dla wszystkich obszarów w sumie powinna wynosić co najmniej 4 (zespół konsultantów zapewnionych przez Wykonawcę co najmniej 4 osobowy).
Sytuacja Zamawiający nie opisuje warunku w tym zakresie.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający dopuszcza następujące możliwości zmiany Umowy: 1) zmiana terminu na jaki zawarta została Umowa w przypadku niewykorzystania ilości osobodni w terminie do 31.03.2014 zgodnie z zasadami określonymi we wzorze umowy; 2) zmiana osób upoważnionych do realizacji Umowy; 3) powstała możliwość zastosowania nowszych/lepszych rozwiązań realizacyjnych, korzystnych dla Zamawiającego; 4) powstały nieprzewidziane wcześniej okoliczności leżące po stronie Zamawiającego utrudniające realizację Umowy bądź wymuszające zmianę zasad, sposobu i terminu jej realizacji.
Kryt cena A
Spec www www.waw.sa.gov.pl
Spec war Sąd Apelacyjny w Warszawie Pl. Krasińskich 2/4/6, pokój 1A06 00-207 Warszawa
Data skl 08/01/2014
Godz skl 11:00
Miejsce Sąd Apelacyjny w Warszawie Pl. Krasińskich 2/4/6, pokój 1A06 00-207 Warszawa
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)