Dostawa tuszów, tonerów do drukarek, faksów i kserokopiarek oraz papieru do drukowania dla potrzeb Urzędu Gminy w Sławnie w roku 2014

Publication date 2013-12-31
End date 2014-01-09 10:00:00
Instytucja Gmina Sławno
Miejscowość Sławno
Województwo łódzkie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących,
  • Wyroby biurowe,
  • Drobny sprzęt biurowy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 542090 / 2013
Document type ZP-400
Cpv code 301921136, 301251105, 301976301
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna dostawa fabrycznie nowych tuszów, tonerów do drukarek komputerowych, faksów i kserokopiarek oraz papieru do drukowania dla potrzeb Urzędu Gminy w Sławnie w roku 2014 2. Zakres dostawy: Lp. Nazwa asortymentu j.m. ILOŚĆ 1. Toner oryg. do HP LJ 1020 szt. 60 2. Toner oryg. do HP LJ 1320 szt. 6 3. Toner oryg. do Kyocera FS-1300D szt. 6 4. Toner oryg. do Panasonic KX-FL613 szt. 4 5. Toner oryg. do HP LJ Pro 400 szt. 12 6. Tusz czarny oryg. do HP DJ 1220C szt. 12 7. Tusz kolor oryg. do HP DJ 1220C szt. 12 8. Toner oryg. do Brother HL-2240 szt. 12 9. Toner oryg. do Canon FC 200 szt. 1 10. Tusz czarny 11,5 ml .oryg. do Epson Stylus Photo 1500W szt. 24 11. Tusz żółty 6,6 ml. oryg. do Epson Stylus Photo 1500W szt. 24 12. Tusz jasnobłękitny 6,6 ml. oryg. do Epson Stylus Photo 1500W szt. 24 13. Tusz błękitny 6,6 ml. oryg. do Epson Stylus Photo 1500W szt. 24 14. Tusz jasnoamarantowy 6,6 ml. oryg. do Epson Stylus Photo1500W szt. 24 15. Tusz amarantowy 6,6 ml. oryg. do Epson Stylus Photo 1500W szt. 24 16. Zestaw atramentów sublimacyjnych 100ml do Epson Stylus Photo 1500W szt. 1 17. Zestaw czyszczący do sublimacji Epson Stylus Photo 1500W szt. 1 18. System stałego zasilania atramentowego do Epson Stylus Photo 1500W szt. 1 19. Zestaw atramentów (6x130ml) do Epson Stylus Photo 1500W szt. 5 20. Tusz oryg. do HP Photosmart 245 szt. 1 21. Toner oryg. do Kyocera FS-1128MFP szt. 12 22. Toner oryg. do Canon NP 5060 szt. 1 23. Toner oryg. do Canon IR 1600 szt. 12 24. Toner oryg. do Canon IR 2020i szt. 6 25. Toner oryg. do Canon IR 2520 szt. 6 26. Toner oryg. do Xerox Phaser 3010 szt. 3 27. Toner oryg. do Lexmark E260DN szt. 3 28. Tusz czarny oryg. do HP DJ845C szt. 1 29. Papier ksero A4 ryza (500 szt.) 800 30. Papier ksero A3 ryza (500 szt.) 40 31. Papier fotograficzy do drukarki atramentowej błyszczący A3 gramatura min. 250 szt. 500 32. Papier fotograficzy dwustronny do drukarki atramentowej błyszczący A4 gramatura min. 250 szt. 500 33. Papier fotograficzy do drukarki atramentowej błyszczący A4 gramatura min. 250 szt. 900 34. Papier fotograficzy do drukarki atramentowej matowy A4 gramatura min. 250 szt. 300 35. Papier kredowy do drukarki atramentowej błyszczący A4 gramatura min. 250 szt. 600 36. Papier kredowy do drukarki atramentowej matowy A4 gramatura min. 250 szt. 400 37. Papier kredowy do drukarki atramentowej błyszczący A3 gramatura min. 250 szt. 200 38. Papier kredowy do drukarki atramentowej matowy A3 gramatura min. 250 szt. 100 39. Papier transferowy do sublimacji A3 szt. 100 40. Papier samoprzylepny A4 do drukarki atramentowej szt. 200 41. Papier samoprzylepny A3 do drukarki atramentowej szt. 100 42. Płyty BD-R 25GB do nadruku atramentowego szt. 100 43. Płyty DVD-R DL 8,5GB do nadruku atramentowego szt. 300 44. Płyty DVD-R 4,7GB do nadruku atramentowego szt. 800 45. Płyty CD 700MB do nadruku atramentowego szt. 600 46. Pudełka slim na płyty CD szt. 500 47. Koperty na płyty CD szt. 1000 3. Dostawa będzie następować w terminie nie dłuższym niż 5 dni od dnia złożenia przez Zamawiającego zamówienia, w dniach od poniedziałku do piątku w godz. 7:30 - 14:00, a w sytuacjach szczególnych również w innych dniach i godzinach. 4. Wielkość przedmiotu zamówienia oraz wartość umowy może ulec zmianie, stosownie do faktycznych wielkości dostaw do Zamawiającego, przy zachowaniu cen jednostkowych podanych w ofercie. 5. Zamówienie obejmuje również transport materiałów eksploatacyjnych do miejsca wskazanego przez Zamawiającego i rozładunek materiałów. 6. Miejsce dostarczenia towaru - Urząd Gminy Sławno, Sławno ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 31 7. Oferowane tonery i tusze muszą być oryginalne i nowe. Poprzez określenie oryginalne i nowe należy rozumieć tonery i tusze fabrycznie nowe, nieregenerowane, wyprodukowane przez producenta wskazanej wyżej drukarki lub kserokopiarki. 8. Za fabrycznie nowy nie uznaje się wyrobu gdzie pojemnik został jedynie wyczyszczony i ponownie napełniony tonerem lub tuszem. Jakość wydruku (kopii), wydajność, szybkość schnięcia (utrwalenia), nie zamazywania się druku (kopii) winna odpowiadać wyrobowi producenta urządzenia, w tym również w zakresie bezawaryjnej pracy tego urządzenia, w którym będzie zainstalowany. 9. Wszystkie dostarczane tonery i tusze muszą być oznaczone numerem katalogowym lub innym oznaczeniem stosowanym przez producenta, posiadać oryginalne fabryczne opakowanie oraz zabezpieczenia stosowane przez producentów (np. hologramy). Sposób opakowania musi umożliwiać identyfikację produktu (ilość, rodzaj, parametry techniczne) bez konieczności naruszania opakowania. 10. Opakowanie nie może posiadać śladów otwarcia lub uszkodzenia 11. W przypadku oferowania nieodpowiedniego jakościowo produktu Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana w niniejszym postępowaniu zobowiązany będzie do jego wymiany, na produkt producenta urządzenia w tej samej jednostkowej cenie ofertowej. 12. W przypadku, gdy z powodu dostarczenia nieodpowiednich tonerów i tuszów nastąpi uszkodzenie urządzenia drukującego, stwierdzone przez firmę świadczącą usługi serwisowania sprzętu na rzecz Urzędu Gminy, Zamawiający obciąży Wykonawcę kosztami naprawy oraz kosztami użytego nieodpowiedniego tonera lub tuszu z przysługującego mu wynagrodzenia. 13. Wymagany okres ważności dostarczonych materiałów eksploatacyjnych - minimum 12 miesięcy od dnia dostawy. 14. Do obowiązków dostawcy należy również odbiór opakowań po zużytych materiałach. 15. Parametry techniczne papieru: Dostarczony papier musi spełniać następujące parametry techniczne: Format: A-4 i A-3 Gramatura 80 g/m2 +)- 3 g)m2 Grubość min. 108 +)-3 mikronów Biel(CIE) min. 166 Wilgotność 3,4 - 5,3 procent Gładkość min 150 +)- 50 cm3)min, max. 250 cm3)min Nieprzezroczystość min. 90 procent Przepuszczalność powietrza min 1100 cm3)min, max. 1300 cm3)min 16. Arkusze muszą być niezawilgocone, czyste, równo i prostokątnie obcięte. Niedopuszczalne są takie wady jak plamy, zabrudzenia, uszkodzenia mechaniczne, fałdy, załamania, smugi itp. Papier nie może ulegać deformacjom przy druku dwustronnym. 17. Papier musi być uniwersalny do urządzeń drukujących. Jakość papieru nie może być gorsza niż określona powyższymi wymaganiami. 18. Ryza papieru w rozumieniu SIWZ obejmuje 500 arkuszy. 19. Papier musi spełniać wymagania określone przez normę PN-EN ISO 9706:2001 lub wymagania zgodne z normami ISO 9000. 20. Wykonanie zamówienia obejmuje transport oraz rozładunek z wniesieniem do wskazanego w zapotrzebowaniu pomieszczenia Zamawiającego. 21. Opis ten zawiera minimalne wymagania, co oznacza, ze wykonawca może zaoferować przedmiot zamówienia charakteryzujący się zbliżonymi parametrami technicznymi, lub równoważnymi . 22. Zaoferowany przez Wykonawcę asortyment ma być najwyższej jakości pod względem technicznym i użytkowym spełniać warunki obowiązujących norm oraz posiadać aktualne dokumenty dopuszczające go do użytku, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 23. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych. 24. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, spełniają wymagania określone przez zamawiającego (np. przedstawić porównanie parametrów asortymentu wymaganego przez zamawiającego z parametrami oferowanego asortymentu itp.). 25. Rozliczenie będzie następować za faktycznie odebrane materiały. Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w ofercie części zamówienia, którą część zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom jeżeli dotyczy, art. 36 ust. 4 ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm. )..

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Sławno
Ulica ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 31
Nr domu 31
Miejscowosc Sławno
Kod poczt 26-332
Wojewodztwo łódzkie
Tel 044 755-18-50
Fax 044 755-18-51
Internet www.ugslawno.pl
Regon 59064817800000
E mail ugslawno.urbanczyk@wp.pl
Czy obowiazkowa Nie
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 31/12/2014
Wadium Nie dotyczy
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający uzna warunek za spełniony wówczas, gdy Wykonawca złoży oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
Wiedza Zamawiający uzna warunek za spełniony wówczas, gdy Wykonawca złoży oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
Potencjal Zamawiający uzna warunek za spełniony wówczas, gdy Wykonawca złoży oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
Zdolne Zamawiający uzna warunek za spełniony wówczas, gdy Wykonawca złoży oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
Sytuacja Zamawiający uzna warunek za spełniony wówczas, gdy Wykonawca złoży oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Inne dokumenty 1. Wypełniony we wszystkich pozycjach formularz ofertowy (wg załączonego wzoru Nr 1 ) 2. Formularz cenowy- wg załączonego wzoru Nr 2 - służy do celów poglądowych nie podlega ocenie 3. Dokument pełnomocnictwa - ( oryginał lub notarialnie poświadczona kopia ) do podpisania oferty, jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności dokumentem rejestracyjnym, również w przypadku złożenia oferty przez wykonawców ubiegających się o zamówienie wspólnie ( np. konsorcjum, sp. cywilna ), pełnomocnictwo powinno jednoznacznie określać zakres umocowania i wskazywać osobę pełnomocnika.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy W szczególności Zamawiający ustanawia następujące warunki umożliwiające zmianę treści umowy: 1. zmiany ogólne : a) zmiana adresu)siedziby Zamawiającego)Wykonawcy, b) zmiana osób występujących po stronie Zamawiającego)Wykonawcy, c) zdarzenia losowe osób 2. zmiany wpływające na wysokość wynagrodzenia: a) zmiana postanowień umowy w związku ze zmianą stawki podatku od towarów i usług (VAT) w przypadku zmiany obowiązujących, w tym w zakresie przepisów. b) ilość ( większa lub mniejsza ), po cenach jednostkowych zgodnych z ofertą 3. Określa się następujący tryb dokonywania zmian postanowień umowy: a) zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie, za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności, b) strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia powyższych okoliczności, c) wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie.
Kryt cena A
Spec www www.ugslawno.pl
Spec war Urząd Gminy w Sławnie pokój Nr 7
Data skl 09/01/2014
Godz skl 10:00
Miejsce Urząd Gminy w Sławnie ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 31 pokój Nr 13 sekretariat
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat nie dotyczy
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)