Drukowanie i dostarczanie gotowych wydawnictw dla wszystkich projektów, realizowanych we Wrocławskim Centrum Badań EIT+.

Publication date 2014-01-24
End date 2014-02-03 12:00:00
Instytucja Wrocławskie Centrum Badań EIT+ sp. z o. o.
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Drukowane książki, broszury i ulotki,
  • Foldery,
  • Usługi programowania pakietów oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 16175 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 798230009, 221000001, 228520007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest drukowanie i dostarczanie gotowych wydawnictw dla wszystkich projektów, realizowanych we Wrocławskiem Centrum Badan EIT. Część 1 zamówienia: Druki małe. Część 2 zamówienia: Druki duże. Część 3 zamówienia: Bilety. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczony został w Załączniku nr 6 do SIWZ oraz w Załączniku nr 1.1 do SIWZ. 3. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawarte są we Wzorze umowy załącznik nr 5 do SIWZ.

Opis

drukowanie i dostarczanie druków małych dla wszystkich projektów, realizowanych we Wrocławskiem Centrum Badan EIT+drukowanie i dostarczanie druków dużych dla wszystkich projektów, realizowanych we Wrocławskiem Centrum Badan EIT+drukowanie i dostarczanie biletów dla wszystkich projektów, realizowanych we Wrocławskiem Centrum Badan EIT+

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Wrocławskie Centrum Badań EIT+ sp. z o. o.
Ulica ul. Stabłowicka 147
Nr domu 147
Miejscowosc Wrocław
Kod poczt 54-066
Wojewodztwo dolnośląskie
Tel +48 71 720 16 28
Fax +48 71 720 16 29
Internet www.eitplus.pl
Regon 02067163500000
E mail dominika.fraczek@eitplus.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Podmiot prawa publicznego
Rodz zam U
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 3
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Tak
Zam uzupelniajace 1. Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 PZP do 20% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień
Czas D
Data zak 31/12/2014
Zaliczka Nie
Wiedza Zamawiający stwierdzi, iż wykonawca spełnił warunki określone w art. 22 ust. 1 PZP jeśli wykaże iż: 1) Wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy min. 1 usługę drukowania i dostarczania gotowych wydawnictw/publikacji, o wartości danego zamówienia brutto nie mniejszej niż: - dla Części nr 1 zamówienia: 113.000,00 PLN; - dla Części nr 2 zamówienia: 6.000,00 PLN; - dla Części nr 3 zamówienia: 500,00 PLN
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 Złożyć wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług drukowania i dostarczania wydawnictw/publikacji w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, a w szczególności w zakresie wskazanym w rozdz. 9.2.1) SIWZ, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów czy zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie. Wykaz może być sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. Dowodami, o których mowa wyżej, są: 1) poświadczenie, że usługi zostały wykonane należycie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2) oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt 1). Oświadczenie winno wskazywać również owe uzasadnienie przyczyny o obiektywnym charakterze. Wykonawca zobowiązany jest złożyć poświadczenia należytego wykonania usług w zakresie potwierdzenia spełnienia warunku określonego w Rozdziale 9.2.1) SIWZ. W przypadku, gdy zamawiający jest podmiotem na rzecz którego usługi wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej. W razie konieczności, szczególnie gdy wykaz lub dowody, o których mowa odpowiednio w pkt. 3 budzą wątpliwości zamawiającego lub gdy z poświadczenia albo z innego dokumentu wynika, że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego usługi były lub miały zostać wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio zamawiającemu. UWAGA! W postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego wszczynanych w okresie 12 miesięcy od dnia wejście w życie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, Wykonawca w miejsce poświadczeń, o których mowa powyżej, może przedkładać dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług, określone w § 1 ust. 1 pkt. 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 226, poz. 1817);
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Wprowadzenie zmian treści Umowy wymaga sporządzenia pod rygorem nieważności pisemnego aneksu. Potrzeba wprowadzenia może wynikać jedynie z następujących okoliczności: 1) zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy m.in. zmian stawki podatku VAT, zmian danych teleadresowych Stron niniejszej umowy, 2) zmian danych teleadresowych Stron niniejszej umowy, 3) gdy z przyczyn organizacyjnych konieczna będzie zmiana osób upoważnionych do dokonywania czynności przewidzianych w niniejszej umowie, 4) w sytuacji wyrażenia przez Zamawiającego zgody na przedłużenie terminu wykonania przedmiotu zamówienia na skutek zaistnienia okoliczności niezawinionych przez Wykonawcę, bez zmiany wynagrodzenia Wykonawcy. 5) zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy, a w związku z tym proporcjonalnego zmniejszenia wynagrodzenia Wykonawcy, 6) z innych przyczyn, niemożliwych do przewidzenia w momencie podpisywania niniejszej Umowy.
Kryt cena A
Spec www http://www.eitplus.pl/pl/aktualne/111/
Spec war Wrocławskie Centrum Badań EIT+ Sp. z o.o. ul. Stabłowicka 147, 54-066 Wrocław Budynek 1A, pok 1.9.
Data skl 03/02/2014
Godz skl 12:00
Miejsce Wrocławskie Centrum Badań EIT+ Sp. z o.o. ul. Stabłowicka 147, 54-066 Wrocław Budynek 1A, recepcja
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat 1. projekt POIG.02.02.00-02-001/09 pn. Dolnośląskie Centrum Materiałów i Biomateriałów Wrocławskie Centrum Badań EIT, współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, Oś priorytetowa 2 Infrastruktura sfery B +R, Działanie 2.2 Wsparcie tworzenia wspólnej infrastruktury badawczej jednostek naukowych; 2. projekt POIG.01.01.02-02-002/08 pn. Wykorzystanie nanotechnologii w nowoczesnych materiałach oraz projekt POIG.01.01.02-02-003/08 pn. Biotechnologie i zaawansowane technologie medyczne, współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, Oś priorytetowa 1 Badania i rozwój nowoczesnych technologii Działanie 1.1 Wsparcie badań naukowych dla budowy gospodarki opartej na wiedzy, Poddziałanie- 1.1.2 Strategiczne programy badań naukowych i prac rozwojowych. 3. Departament Klimatu i Energii w ramach Partner Grant Agreement 2013-2016 zawartego z Cimate-KIC 5. oraz z następujących źródeł: - projekt Międzynarodowa ochrona wynalazków w obszarze biotechnologii, wspierających wzrost konkurencyjności polskich przedsiębiorstw realizowany w ramach Programu Operacyjnego innowacyjna Gospodarka lata 2007-2013, priorytet 1, Badania i rozwój nowoczesnych technologii, Działanie 1.3, wsparcie projektów B+R na rzecz przedsiębiorców, realizowanych przez jednostki naukowe, poddziałanie 1.3.2, wsparcie ochrony własności przemysłowej, tworzonej w jednostkach naukowych w wyniku prac B+R. - koszty własne Spółki w tym Humanitarium.
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)