Dostawa wyposażenia w ramach zadania: Rozwój Turystyki Aktywnej - Budowa basenu w Środzie Śląskiej

Publication date 2012-08-21
End date 2012-08-28 09:00:00
Instytucja
Miejscowość Środa Śląska
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Różny sprzęt komputerowy,
  • Meble biurowe,
  • Meble i wyposażenie kuchni,
  • Meble do sypialni, jadalni i salonu,
  • Meble różne,
  • Sprzęt gospodarstwa domowego,
  • Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki,
  • Pakiety oprogramowania dla sieci, internetu i intranetu,
  • Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

Szczegóły

Numer ogłoszenia 307548 / 2012
Document type ZP-400
Cpv code 391300002, 391431133, 391410002, 391510005, 388000000, 429247305, 429247202, 374000002, 482000000, 302360002, 720000005, 397000009, 438000001, 181000000, 794212003
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa obejmująca załadunek, transport, wyładunek, ustawienie, montaż wyposażenia i sprzętu objętego zamówieniem wyszczególnionego poniżej dla każdej z 11 części zamówienia określonych poniżej, w ramach wynagrodzenia określonego w ofercie. Wszystkie towary objęte przedmiotem zamówienia mają spełniać wymagane przez prawo i określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia wymogi bezpieczeństwa i stosowne normy. Miejsce ich dostawy określono w ust. 2. Przez dostarczenie wyposażenia i sprzętu rozumie się dostarczenie, wniesienie, ustawienie, złożenie (np. meble) i zamontowanie wyposażenia i sprzętu objętego zamówieniem przez Wykonawcę w pomieszczeniach oraz miejscach wskazanych przez osobę upoważnioną przez Zamawiającego. Przedmiot zamówienia obejmuje 11 części: Część 1 - meble biurowe, wypoczynkowe, kuchenne, Część 2 - meble przemysłowe, Część 3 - środki czystości i chemia do uzdatniania wody, Część 4 - maszyny i sprzęt do sprzątania, Część 5 - wyposażenie ratownicze, medyczne i pływackie, Część 6 - zakup sprzętu i oprogramowania komputerowego, Część 7 - świadczenie telekomunikacyjnych usług powszechnych dostępu do internetu oraz instalacja i konfiguracja systemu teleinformatycznego, Część 8 - sprzęt AGD, Część 9 - elektronarzędzia i wyposażenie warsztatu, Część 10 - odzież ochronna, Część 11 - projekt z wykonawstwem na żywą i sztuczną zieleń
UWAGA ! Wykonawca wybrany do realizacji zamówienia w ramach każdej części, zobowiązany będzie przed podpisaniem umowy przedstawić Zamawiającemu wykaz sprzętu i wyposażenia zaoferowanego w ramach każdej części zamówienia z podaniem: parametrów i cech technicznych oraz cen jednostkowych poszczególnych pozycji wyposażenia składających się na cenę ofertową brutto. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki: Część 1 - załącznik nr 7 do SIWZ, Część 2 - załącznik nr 8 do SIWZ, Część 3 - załącznik nr 9 do SIWZ. Część 4 - załącznik nr 10 do SIWZ, Część 5 - załącznik nr 11 do SIWZ, Część 6 - załącznik nr 12 do SIWZ, Część 7 - załącznik nr 13 do SIWZ, Część 8 - załącznik nr 14 do SIWZ, Część 9 - załącznik nr 15 do SIWZ Część 10 - załącznik nr 16 do SIWZ, Część 11 - załącznik nr 17 do SIWZ,
2. Miejsca dostawy sprzętu objętego zamówieniem: Średzki Park Wodny w Środzie Śląskiej przy ul. Winogronowej
3. Minimalny okres gwarancji - co najmniej 12 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru przedmiotu zamówienia bez zastrzeżeń, zaś dla wyposażenia posiadającego karty gwarancyjne producenta okres wskazany w kartach gwarancyjnych, nie krótszy niż 12 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru bez zastrzeżeń.
4. Sprzęt i wyposażenie objęte przedmiotem zamówienia, o których mowa w opisie, w stosunku do których została wskazana nazwa producenta lub które mogą kojarzyć się z producentem-firmą, mogą zostać zastąpione odpowiednikami spełniającymi warunki zgodne z parametrami technicznymi i jakościowymi określonymi w zamówieniu. Wskazanie w opisie nazwy producenta służy tylko i wyłącznie doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia. Odpowiedniki powinny być równoważne pod względem parametrów technicznych, tzn. nie gorsze od wskazanych. Parametry techniczne sprzętu określono jako minimalne. Podane w opisach nazwy lub parametry techniczne nie mają na celu naruszenia art. 29 i 7 ustawy Pzp, służą jedynie sprecyzowaniu oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego i wydajnościowego..

Opis

Część 1 - meble biurowe, wypoczynkowe, kuchenne, zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZCzęść 2 - meble przemysłowe, zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZCzęść 3 - środki czystości i chemia do uzdatniania wody, zgodnie z załącznikiem nr 9 do SIWZCzęść 4 - maszyny i sprzęt do sprzątania, zgodnie z załącznikiem nr 10 do SIWZCzęść 5 - wyposażenie ratownicze, medyczne i pływackie, zgodnie z załącznikiem nr 11 do SIWZCzęść 6 - zakup sprzętu i oprogramowania komputerowego, zgodnie z załącznikiem nr 12 do SIWZCzęść 7 - świadczenie telekomunikacyjnych usług powszechnych dostępu do internetu oraz instalacja i konfiguracja systemu teleinformatycznego, zgodnie z załącznikiem nr 13 do SIWZCzęść 8 - sprzęt AGD, zgodnie z załącznikiem nr 14 do SIWZCzęść 9 - elektronarzędzia i wyposażenie warsztatu, zgodnie z załącznikiem nr 15 do SIWZCzęść 10 - odzież ochronna, zgodnie z załącznikiem nr 16 do SIWZCzęść 11 - projekt z wykonawstwem na żywą i sztuczną zieleń zgodnie z załącznikiem nr 17 do SIWZ

Dodatkowe informacje

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)