P29GARY3 2012na zakup pierwszego wyposażenia modernizowanej kuchni centralnej Szpitala Specjalistycznego INFLANCKA im. Krysi Niżyńskiej Zakurzonej SPZOZ w Warszawie

Publication date 2012-08-23
End date 2012-08-31 09:00:00
Instytucja
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 181967 / 2012
Document type ZP-400
Cpv code 392200000
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup pierwszego wyposażenia modernizowanej kuchni centralnej Szpitala zgodnie z opisem zawartym w specyfikacji cenowej stanowiącej załącznik nr 2 do niniejszego SIWZ.
Zamawiający określając wymiary poszczególnych elementów wyposażenia (np. talerzy) podaje ich oczekiwaną, przybliżoną wielkość definiującą przyszłe zastosowanie. Dopuszcza się odchylenia w wielkościach oferowanego asortymentu w granicach 10%.
Zamawiający wymaga, aby wszystkie towary obejmujące przedmiot zamówienia były fabrycznie nowe i dobrej jakości. Nie dopuszcza się tzw. towaru poekspozycyjnego.
Zamawiający wymaga, by oferowana cena obejmowała oznakowanie dostarczanego towaru: w przypadku ceramiki (talerze, kubki) - poprzez umieszczenie niebieskiego logotypu Szpitala na widocznym (zewnętrznym) miejscu każdej sztuki, a w przypadku pozostałych towarów widocznego, nieusuwalnego napisu INFLANCKA (np. grawerunek).
Zamawiający oczekuje, iż proponowany asortyment będzie w maksymalnym stopniu umożliwiał wygodne przechowywanie (możliwość wkładania garnka w garnek, kubki ceramiczne typu społem - z możliwością przechowywania jeden w drugim.
Na Wykonawcy spoczywa wcześniejsze zapoznanie się z miejscem eksploatacji dostarczanego towaru. W przypadku stwierdzenia konieczności dostosowania miejsca i lub urządzenia do specyficznych warunków eksploatacji (np. dostosowanie wielkości talerzy do otworu szaf do ich przechowywania) obowiązek ten spoczywa na Wykonawcy, a Zamawiający uznaje, iż jego koszt Wykonawca uwzględnił w ofercie.

Okres gwarancji na dostarczone towary objęte przedmiotem umowy - minimum 24 miesiące od dnia podpisania protokołu odbioru.

Dodatkowe informacje

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)