Dostawy artykułów spożywczych do Ośrodka Wspomagania Rodziny przy ul. 6-go Sierpnia 1/5 Warszawa.

Publication date 2014-02-28
End date 2014-03-11 09:00:00
Instytucja Ośrodek Wspomagania Rodziny
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Różne produkty spożywcze,
  • Przetwory spożywcze homogenizowane,
  • Różne produkty spożywcze i produkty suszone,
  • Zupy i buliony,
  • Przetworzone produkty spożywcze

Szczegóły

Numer ogłoszenia 42055 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 158000006, 158810007, 158900003, 158910005, 158940001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów spożywczych do Ośrodka Wspomagania Rodziny przy ul. 6-go sierpnia 1/5 w Warszawie, odpowiadających jakościowo szczegółowym normom handlowym (branżowym) i ogólnej normie handlowej określonych w obowiązujących przepisach prawa. . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Kalkulacji cenowej stanowiącej załącznik nr 5 do SIWZ oraz w Wymaganiach jakościowych surowców będących przedmiotem zamówienia stanowiącego załącznik do Kalkulacji cenowej.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Ośrodek Wspomagania Rodziny
Ulica ul. 6 Sierpnia 1/5
Nr domu 1/5
Miejscowosc Warszawa
Kod poczt 02-843
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 022 6448050 w. 27
Fax 022 6448050
Internet www.owr.waw.pl
Regon 01522329200000
E mail i.malicka@owr@wp.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 31/12/2014
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie 8.1 posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania: Zamawiający określa minimalne wymagania: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają zgłoszoną działalność gospodarczą w zakresie produkcji, składowania, konfekcjonowania i obrotu artykułami rolno-spożywczymi, zgodnie z ustawą z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych,
Wiedza O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali lub wykonują należycie co najmniej trzy zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia. Wartość każdego zamówienia nie może być mniejsza niż 30 000 zł brutto rocznie.
Potencjal 19.1 Przed zawarciem umowy Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wypełniony załącznik do wzoru umowy (wykaz środków transportu) wykazując co najmniej 2 środki transportu spełniające wymagania konieczne do zapewnienia higieny w obrocie artykułami żywnościowymi w zakresie przystosowania do przewozu artykułów spożywczych niewymagających chłodzenia oraz przedstawić do wglądu oryginały i przekazać kserokopię decyzji lub zaświadczeń lub opinii wydanych przez właściwy organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej dotyczące spełnienia przez środki transportu wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w obrocie artykułami żywnościowymi w zakresie przystosowania do przewozu artykułów spożywczych artykułów spożywczych niewymagających chłodzenia.
Zdolne Brak szczególnych wymagań.
Sytuacja Zamawiający określa minimalne wymagania: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej, kontraktowej, produkt) w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na łączną sumę gwarancyjną co najmniej 100.000,00 PLN oraz limitem w zakresie odpowiedzialności za produkt wprowadzony do obrotu w wysokości co najmniej 20.000,00 PLN.Zamawiający uzna za spełniającą wymagania polisę, jeżeli: 1) została opłacona, a w przypadku gdy nie będzie to wynikać z treści polisy - należy dołączyć potwierdzenie dokonania opłaty polisy (potwierdzony przez bank lub Pocztę Polską odcinek polecenia dokonania przelewu lub wydruk przelewu elektronicznego), polisy których termin płatności został oznaczony w ratach - należy dołączyć potwierdzenie opłaty rat których termin płatności został oznaczony przed terminem składania ofert, dotyczy również polis opłacanych jednorazowo (opisanych w treści polisy jako jedna rata). 2) swoim zakresem obejmuje odpowiedzialność deliktową, kontraktową oraz odpowiedzialność wyrządzoną przez produkt wyprodukowany, dostarczony lub sprzedany przez Wykonawcę, a w przypadku gdy nie będzie to wynikać z treści polisy - należy dołączyć ogólne warunki ubezpieczenia i opis wykupionych dodatkowych klauzul.
Oswiadczenie potwierdzenia 1 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok potw 3 Tak
Dok potw 4 Tak
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Przyjęcie w ofercie wzoru umowy stanowi jeden z istotnych warunków przyjęcia oferty przez Zamawiającego. Wykonawca akceptuje treść wzoru umowy na wykonanie przedmiotu zamówienia oświadczeniem zawartym w treści formularza ofertowego. Postanowienia umowy ustalone we wzorze nie podlegają negocjacjom. 21.2 W przypadku okoliczności wymienionych w art. 145 ustawy Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o wskazanych okolicznościach. 21.3 Po zakończeniu postępowania z tym Wykonawcą, który przedstawił najkorzystniejszą ofertę w zostanie zawarta umowa zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 9 do niniejszej SIWZ w terminie nie krótszym niż 7 dni od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze oferty jeżeli zawiadomienie to zostało przesłane w sposób określony w art. 27 ust. 2 (fax, droga elektroniczna), albo 15 dni - jeżeli zostało przesłane w inny sposób (pisemnie). 21.4 Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy oraz określa następujące warunki zmiany: 1) zmiany gramatur poszczególnych pozycji przedmiotu zamówienia lub zmiana dostarczanego produktu na inny - w przypadku wycofania z obrotu na rynku lub zaprzestania produkcji, pod warunkiem zaproponowania produktu równoważnego, z zastrzeżeniem niezmienności cen jednostkowych (w przypadku zwiększenia gramatur/opakowań) lub ich stosunkowemu obniżeniu (w przypadku zmniejszenia gramatur/opakowań), 2) zmiany cen jednostkowych artykułów będących przedmiotem zamówienia zawartych w Kalkulacji cenowej załączonej do oferty Wykonawcy - jedynie w przypadku zmiany ceny poszczególnych produktów mleczarskich o minimum 10% w notowaniach cen produktów na Rynku mleka w Zintegrowanym Systemie Rolniczej Informacji Rynkowej Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi, pod warunkiem zmiany ceny o co najmniej 10% w okresie poprzedzającym wystąpienie o zmianę tj. od daty zawarcia umowy lub aneksu do dnia wystąpienia od zmiany z zastrzeżeniem że okresy uwzględniane przy zmianie cen nie mogą być dłuższe niż 2 miesiące - zmiana ceny jest możliwa na wniosek strony umowy, po przedstawieniu przez stronę dokumentów potwierdzających zmianę ceny (dostarczenie wydruków Biuletynów Rynku z okresu poprzedzającego wystąpienie o zmianę ukazujących się na stronie internetowej Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi, potwierdzające wysokość cen notowanych na Rynku) w okresie poprzedzającym wystąpienie o zmianę, Zamawiający jednocześnie zastrzega, iż w wyniku zmiany, cena nie może być wyższa od ceny maksymalnej danego artykułu w badanym okresie notowanej na właściwym Rynku Zintegrowanego Systemu Rolniczej Informacji Rynkowej, jak również po zmianie nie może przekroczyć 150% zaproponowanej ceny w Kalkulacji cenowej załączonej do oferty Wykonawcy, 3) zmiany środka transportu przy pomocy którego Wykonawca będzie realizował zamówienie - w przypadku, gdy Wykonawca nie będzie korzystać przy wykonywaniu zamówienia ze środka transportu wskazanego w wykazie stanowiącym załącznik nr 4 do umowy (np. gdy ulegnie awarii lub w przypadku utraty decyzji lub opinii lub zaświadczenia) obowiązany jest wskazać inny środek transportu przystosowany do przewozu artykułów spożywczych wymagających chłodzenia (artykułów mleczarskich), posiadający wymagane decyzje lub opinie lub zaświadczenia wydane przez Państwową Inspekcję Sanitarną lub Inspekcję Weterynaryjną i przedstawi je Zamawiającemu w postaci ich kserokopii, 4) zmiany osób wyznaczonych do kontaktów w sprawie realizacji umowy, 5) sprostowania oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych. Do dokonania zmiany wymagane jest zawarcie stosownego aneksu.
Kryt cena A
Spec www www.owr.waw.pl
Spec war Ośrodek Wspomagania Rodziny, ul. 6-go Sierpnia 1/5, 02-843 Warszawa
Data skl 11/03/2014
Godz skl 09:00
Miejsce Sekretariat Ośrodka Wspomagania Rodziny, ul. 6-go Sierpnia 1/5, 02-843 Warszawa
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)