Dostawa 30 szt. tabletów w ramach realizacji Projektu START(ujemy) z ECDL!, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Publication date 2014-02-28
End date 2014-03-10 11:00:00
Instytucja Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach
Miejscowość Siedlce
Województwo mazowieckie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 43057 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 302132007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 30 szt. tabletów, w ramach realizacji Projektu START(ujemy) z ECDL, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej.
2. Szczegółowy opis parametrów i funkcjonalności urządzeń objętych przedmiotem zamówienia zawarty został w Formularzu Cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
3. Wszystkie dostarczone urządzenia komputerowe muszą być fabrycznie nowe, nieużywane i umieszczone w oryginalnych opakowaniach.
4. Wszystkie dostarczone tablety muszą być jednakowe. Zamawiający nie dopuszcza możliwości dostawy różnych modeli urządzeń.
5. Przedmiot zamówienia obejmuje dostarczenie urządzeń do siedziby Biura Projektu, przy ul. Konarskiego 2 w Siedlcach.
6. Dostarczone urządzenia komputerowe muszą być objęte gwarancją jakości w okresie i na warunkach określonych przez producenta urządzeń.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach
Ulica ul. Konarskiego 2
Nr domu 2
Miejscowosc Siedlce
Kod poczt 08-110
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 25 6442095
Fax 25 6442045
Internet www.uph.edu.pl
Regon 00000147100000
E mail kowalm@ap.siedlce.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 7
Zaliczka Nie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający, działając na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy, określa następujące warunki zmiany treści istotnych postanowień umowy zawartej w wyniku niniejszego postępowania: 1. z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy, polegających w szczególności na wyczerpaniu stanów magazynowych, powodujących, iż niemożliwa jest dostawa modeli urządzeń zaoferowanych przez Wykonawcę, dopuszcza się zmianę modelu urządzenia zadeklarowanego w ofercie na inny, o parametrach technicznych nie gorszych niż wskazane w ofercie Wykonawcy; zmiana umowy w opisanym zakresie nie będzie skutkować zwiększeniem wynagrodzenia Wykonawcy; 2. w przypadku zmiany liczby uczestników Projektu otrzymujących urządzenia, dopuszcza się zmianę liczby dostarczonych tabletów; zmiany liczby tabletów skutkować będzie odpowiednią, proporcjonalną korektą wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, z uwzględnieniem ceny jednostkowej zadeklarowanej w ofercie.
Kryt cena A
Spec www www.uph.edu.pl
Spec war Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia UPH ul. Konarskiego 2 08-110 Siedlce
Data skl 10/03/2014
Godz skl 11:00
Miejsce Kancelaria Ogólna UPH ul. Konarskiego 2 08-110 Siedlce
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi w ramach realizacji projektu START(ujemy) z ECDL! realizowanego na podstawie umowy o dofinansowanie nr UDA-POKL.09.06.02-14-189/12-00, ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)