ZP/11/2014 NA Konserwację drukarek oraz sukcesywną dostawę tonerów, tuszy i materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla potrzeb Administracji Zasobów komunalnych Łódź Bałuty

Publication date 2014-03-05
End date 2014-03-13 07:30:00
Instytucja Administracja Zasobów Komunalnych Łodź-Bałuty
Miejscowość Łodź
Województwo łódzkie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących

Szczegóły

Numer ogłoszenia 46825 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 301251105, 301251002, 503130002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

ZAKRES RZECZOWY ZAMÓWIENIA:
1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa tonerów i tuszy do drukarek oraz materiałów eksploatacyjnych wraz z konserwacją drukarek dla AZK Łódź Bałuty zwanych dalej materiałami eksploatacyjnymi. Opis urządzeń oraz ich ilość zawiera Załącznik Nr 3 do SIWZ (Załącznik Nr 1 do umowy)
2.Kod CPV
30.12.51.10-5 tonery do drukarek laserowych
30.12.51.00-2 wkłady barwiące
50.31.30.00-2 konserwacja drukarek
3.Oferowane materiały eksploatacyjne dla zaznaczonych w Załączniku Nr 3 do siwz urządzeń będących na gwarancji muszą być oryginalne co oznacza, że można udokumentować fakt wyprodukowania ich przez podmiot wskazany jako producent ( logo producenta na materiałach eksploatacyjnych , opakowanie pierwotne producenta z symbolem lub numerem katalogowym umożliwiającym zweryfikowanie zgodności dostawy z zamówieniem).
4.W pozostałych przypadkach wykonawca może dostarczyć zamienniki materiałów eksploatacyjnych. W przypadku dostarczenia materiałów innych niż pochodzące od producenta lub zalecanych przez niego do stosowania, wykonawca musi zapewnić:
1)kompatybilność materiałów eksploatacyjnych z urządzeniem, zapewnienie odpowiedniej jakości druku i funkcjonalność urządzenia np. poprawnego wskazywania zużycia materiału eksploatacyjnego),
2)parametry (pojemność tuszu, tonera, wydajność, jakość druku) takie same albo lepsze w stosunku do materiału eksploatacyjnego pochodzącego od producenta urządzenia, do którego jest przeznaczony ten materiał. Temperatura topnienia tonera czy czas schnięcia tuszu powinny być takie same jak materiałów oferowanych przez producenta lub z tolerancją ,która wyznaczył producent dla prawidłowego działania urządzenia.
3) stosowanie materiału eksploatacyjnego tak aby nie naruszyć warunków gwarancji urządzenia poprzez wcześniejsze zużycie podzespołów.
5.Wykonawca może zaproponować i dostarczyć materiały eksploatacyjne równoważne do opisywanych wyżej. Przez równoważność rozumie się funkcjonalność, jakość wydruku ( kopii), wydajność, szybkość schnięcia, odpowiadające wyrobom producenta.
6.W przypadku uszkodzenia urządzenia w wyniku dostarczenia wadliwego produktu zamawiającemu będzie przysługiwał zwrot kosztów naprawy urządzenia. Podstawą do zwrotu kosztów będzie ekspertyza sporządzona przez osobę serwisującą dane urządzenie.
7. Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego odbioru i utylizacji zużytych materiałów eksploatacyjnych potwierdzonego kartą odbioru odpadów-nie częściej niż 1 raz w miesiącu. Wykonawca, który odbiera i utylizuje zużyte materiały eksploatacyjne powinien mieć zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów lub zwolnienie z uzyskania tego zezwolenia zgodnie z ustawą z dnia 27.04.2001r. o odpadach ( t.j. Dz. U. z 2007r. Nr 39, poz. 251, z późniejszymi zmianami).
8.Dostarczane materiały powinny posiadać, na podstawie odrębnych przepisów świadectwa dopuszczenia do stosowania na terenie kraju.
9. Wykonawca gwarantuje w ciągu trwania umowy konserwację (czyszczenie) drukarek laserowych i atramentowych na zlecenie Zamawiającego, która obejmuje przegląd i czyszczenie uwzględniające :
a) oczyszczanie wewnętrznych mechanizmów drukarki z pyłu papierowego oraz resztek tonera i
tuszu.
b) oczyszczanie i sprawdzanie styków elektrycznych
c) regenerację elementów gumowych z użyciem specjalistycznych preparatów
d) ocenę ogólnego stanu technicznego drukarki
e) oczyszczanie podajników i obudowy.
10. Zamawiający dopuszcza regenerowane materiały eksploatacyjne.
11. W przypadku drukarek laserowych Wykonawca gwarantuje, że regeneracja tonerów
każdorazowo będzie uwzględniać minimum następujące czynności: wymiana wałka, wymiana
listwy rozprowadzającej, wymiana uszczelniaczy, wymiana listwy zbierającej.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Administracja Zasobów Komunalnych Łodź-Bałuty
Ulica Ul. Drewnowska 5
Nr domu 5
Miejscowosc Łodź
Kod poczt 91-002
Wojewodztwo łódzkie
Tel 42 654 05 08
Fax 42 654 75 88
Internet www.baluty.azk.lodz.pl
Regon 10161009700000
E mail baluty@azk.lodz.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające do niniejszego zamówienia o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp. stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego i polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju.
Czas D
Data zak 31/12/2014
Wadium Wadium w niniejszym postępowaniu nie jest wymagane.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Wykonawca spełni warunek składając oświadczenie z art.22 ust. 1
Wiedza Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Potencjal Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolne Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Sytuacja Wykonawca musi wykazać że posiada opłaconą polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum: - 50 000 zł Jeżeli w trakcie realizacji umowy polisa straci ważność, Zamawiający będzie żądał przedłożenia kserokopii nowej polisy potwierdzonej za zgodność z oryginałem.
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 16 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty 1. Wypełniony Formularz ofertowy (Załącznik nr 2 do SIWZ) 2. Wypełniony formularz cenowy (Załącznik nr 3 do SIWZ) 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do podpisania oferty i/lub umowy (np. w formie spółki cywilnej, konsorcjum itp.)
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Istotne postanowienia , które zostaną wprowadzone do umowy oraz wszystkie przyszłe zobowiązania wykonawcy zostały przedstawione we wzorze umowy (załącznik nr 6 do SIWZ) 2. Wykonawcy występujący wspólnie (np. w formie spółki cywilnej) ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 3. Zamawiający przewiduje istotne zmiany postanowień zawieranej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: 3.1. Zmianę okresu obowiązywania umowy z powodu okoliczności nieznanych stronom w chwili zawarcia umowy. 3.2. Zmian podmiotowych po stronie Wykonawcy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 3.3. Zmiany ustawowej stawki podatku VAT - cena zostanie obniżona lub podwyższona o stawkę VAT wynikającą z przepisów. 3.4. Zaistnienia, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą, na potrzeby niniejszego warunku rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej strony więzi prawnej: a) o charakterze niezależnym od stron, b) którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, c) którego nie można uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, d) której nie można przypisać drugiej stronie; Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia;
Kryt cena A
Spec www www.baluty.azk.lodz.pl
Spec war przy ul. WIEKOPOLSIEJ 53 w Łodzi pok. nr 6
Data skl 13/03/2014
Godz skl 07:30
Miejsce Ofertę należy złożyć w Administracji Zasobów Komunalnych Łódź - Bałuty, ul. Drewnowska 5, 91-002 Łódź, sekretariat, pokój Nr 14.
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)