Przetarg nieograniczony nr 01/PN/14 na dostawę odczynników, testów i drobnego sprzętu laboratoryjnego

Publication date 2014-03-05
End date 2014-03-14 08:30:00
Instytucja Szpital Miejski w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o.
Miejscowość Ruda Śląska
Województwo śląskie
Branża
  • Produkty z tworzyw sztucznych,
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 73248 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 336965000, 331241312, 195200007, 331410000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników, testów oraz drobnego sprzętu laboratoryjnego dla Szpitala Miejskiego w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ.
2. Oferowane odczynniki, testy oraz drobny sprzęt laboratoryjny winny spełniać wymagania określone ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20.05.2010 r. (Dz. U. z 2010 r. Nr 107, poz. 679).
3. Ilości przedmiotu zamówienia zawarte w załączniku nr 1 są ilościami orientacyjnymi, Zamawiający będzie składał w trakcie trwania umowy zamówienia wg rzeczywistych potrzeb. Podane ilości mogą ulec zmniejszeniu.
4. Zamówione odczynniki, testy oraz drobny sprzęt laboratoryjny winny być dostarczane do wskazanego pomieszczenia:
1) Pakiet I-XIII w Medycznym Laboratorium Diagnostycznym w godz. 7:00-14:00, transportem Wykonawcy lub za pośrednictwem profesjonalnej firmy przewozowej w terminie 7 dni od daty złożenia zamówienia. Jeżeli dostawa wypada w dniu wolnym od pracy lub poza godzinami pracy Medycznego Laboratorium Diagnostycznego, dostawa nastąpi w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonym terminie.
2) Pakiet XIV w Magazynie Szpitala Miejskiego w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o. w godzinach 8.00-14.00 transportem Wykonawcy lub za pośrednictwem profesjonalnej firmy przewozowej w terminie do 7 dni od daty złożenia zamówienia. Jeżeli dostawa wypada w dniu wolnym od pracy lub poza godzinami pracy Magazynu, dostawa nastąpi w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonym terminie,
5. Dostawa nastąpi na koszt Wykonawcy transportem Wykonawcy lub za pośrednictwem profesjonalnej firmy przewozowej.
6. Dostawa przedmiotu zamówienia będzie się odbywała każdorazowo na podstawie zamówienia, określającego rodzaj i ilość przedmiotu zamówienia.
7. Zamówienie może być złożone w formie pisemnej - w tym poprzez przesłanie faksem.

Opis

Dostawa D-dimerów (1 pozycja). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZDostawa testów (3 pozycje). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZDostawa testy do rotawirusów i adenowirusów (1 pozycja). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZDostawa zestawu do oznaczeń elektroforezy białek. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZDostawa testów (4 pozycje). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZDostawa testów lateksowych (2 pozycje). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZDostawa odczynników (15 pozycji). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZDostawa pasków do czytnika moczu DIRUI H50 10 parametrowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZDostawa akcesoriów do analizatora A25 (7 pozycji). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZDostawa testów do wykrywania narkotyków w moczu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZDostawa testów do wykrywania laktoferyny w kale. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZDostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego (23 pozycje). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZDostawa mikrokuwet (2 pozycje). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Szpital Miejski w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o.
Ulica ul. W. Lipa 2
Nr domu 2
Miejscowosc Ruda Śląska
Kod poczt 41-703
Wojewodztwo śląskie
Tel 32 248 24 52
Fax 32 779 59 12
Internet www.szpitalruda.pl
Regon 24146865300000
E mail zampub@szpital.rsl.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: sp. z o.o.
Rodzaj zam inny sp. z o.o.
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 14
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 24
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia w/w warunek, jeżeli złoży oświadczenie, sporządzone wg załącznika nr 5 do SIWZ. Warunek będzie oceniany według formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenie złożone przez Wykonawcę w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu
Wiedza Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia w/w warunek, jeżeli złoży oświadczenie, sporządzone wg załącznika nr 5 do SIWZ. Warunek będzie oceniany według formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenie złożone przez Wykonawcę w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu
Potencjal Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia w/w warunek, jeżeli złoży oświadczenie, sporządzone wg załącznika nr 5 do SIWZ. Warunek będzie oceniany według formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenie złożone przez Wykonawcę w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu
Sytuacja Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia w/w warunek, jeżeli złoży oświadczenie, sporządzone wg załącznika nr 5 do SIWZ. Warunek będzie oceniany według formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenie złożone przez Wykonawcę w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw Oświadczenie, że wszystkie wymienione w formularzu ofertowym produkty dopuszczone są do obrotu i używane w Polsce zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20.05.2010 r. (Dz. U. z 2010 r. Nr 107, poz. 679) sporządzone wg załącznika nr 6 do SIWZ. W przypadku pozycji, które nie są wyrobami medycznymi Wykonawca złoży oświadczenie, że w/w pozycje nie podlegają ustawie o wyrobach medycznych. Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia odpowiednich dokumentów potwierdzających prawidłowość złożonego oświadczenia na każde żądanie Zamawiającego.
Inne dokumenty 1. Formularz ofertowy sporządzony wg załącznika nr 1 do SIWZ. 2. Oświadczenie Wykonawcy sporządzone wg załącznika nr 7 do SIWZ. 3. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. 4. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Zobowiązanie takie należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem notarialnie lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez podmiot udostępniający zasoby. Jeżeli Wykonawca, wskazując spełnianie warunków, opisanych w VIII rozdziale SIWZ pkt. 2.2 do 2.4, polega na zasobach innych podmiotów na powyższych zasadach Zamawiający, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, może żądać dokumentów dotyczących w szczególności: a) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 5. W przypadku, gdy Wykonawcą składającym ofertę jest osoba fizyczna, należy złożyć oświadczenie - wg załącznika nr 3 do SIWZ.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany zawartej umowy w przypadku: a) gdy konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy: - zmiana producenta lub zaprzestanie produkcji przez dotychczasowego producenta z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, z zastrzeżeniem, że Wykonawca zaoferuje produkty o takich samych (lub lepszych) parametrach technicznych i użytkowych, w takiej samej cenie, - zmiana jakości usługi lub towaru polepszająca lub zastępująca daną usługę lub towar bez utraty jakości lub interesu Zamawiającego, - zmiana nazwy handlowej produktu, numeru katalogowego, sposobu konfekcjonowania lub ilości sztuk w opakowaniu o ile zmiany te zostały dokonane przez producenta i potwierdzone są stosownym dokumentem, - zmiana wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową, - konieczność zmiany miejsca dostawy przedmiotu zamówienia, - zmiana przepisów obowiązujących w dniu zawarcia umowy, - zmiana w zakresie numeru katalogowego produktu, - zmiana nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów, - zmiana liczby opakowań w związku ze zmianą sposobu konfekcjonowania produktu, - zmiana stawki podatku VAT, w stopniu odpowiadającym tej zmianie, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto oraz maksymalna wartość brutto zamówienia pozostaje bez zmian - zmiany adresowe Stron, - siła wyższa - rozumiana jako wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i zapobieżenia, którego nie dało się uniknąć nawet przy zachowaniu najwyższej staranności a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie jego zobowiązania w całości lub części. W razie wystąpienia siły wyższej Strony umowy zobowiązane są dołożyć wszelkich starań w celu ograniczenia do minimum opóźnienia w wykonywaniu swoich zobowiązań umownych, powstałego na skutek działania siły wyższej, - Zamawiający może dopuścić zlecenie podwykonawcom zakresu prac, których Wykonawca nie zamierzał (nie wykazał w ofercie) wykonywać przy udziale podwykonawców. Zamawiający dopuszcza również zmianę podwykonawców w trakcie realizacji umowy. W przypadku, gdy Wykonawca polegał na zasobach podwykonawcy (wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonywania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków) w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia, zmiana podwykonawcy jest dopuszczalna pod warunkiem, że nowy podwykonawca spełnia minimalne warunki podane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla przeprowadzonego postępowania. b) niewykorzystania wartości umowy w zakresie poszczególnych pakietów określonych w § 6 ust. 1, w terminie określonym § 3 ust. 1, Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia okresu obowiązywania umowy na czas określony, nie dłużej jednak niż do wykorzystania wartości umowy. 2. W każdym z powyższych przypadków zmiana umowy wymaga zgody obu stron, wyrażonej na piśmie pod rygorem nieważności. 3. Okoliczności mogące stanowić zmianę umowy powinny być szczegółowo uzasadnione i udokumentowane przez Wykonawcę.
Kryt cena A
Spec www www.szpitalruda.pl
Spec war Szpital Miejski w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o.; 41-703 Ruda Śląska, ul. Wincentego Lipa 2, Dział Zamówień Publicznych i Logistyki
Data skl 14/03/2014
Godz skl 08:30
Miejsce Szpital Miejski w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o.; 41-703 Ruda Śląska, ul. Wincentego Lipa 2, Dział Zamówień Publicznych i Logistyki
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie
Zdolne Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia w/w warunek, jeżeli złoży oświadczenie, sporządzone wg załącznika nr 5 do SIWZ. Warunek będzie oceniany według formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenie złożone przez Wykonawcę w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)