Wykonanie i montaż regałów przesuwnych i stałych w Archiwum stara część dla SPS ZOZ w Lęborku. Znak sprawy ZP-PN/24/14

Publication date 2014-03-10
End date 2014-03-18 12:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Lębork
Województwo pomorskie
Branża
  • Meble

Szczegóły

Numer ogłoszenia 50065 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 391000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa i montaż regałów przesuwnych oraz stałych w Archiwum stara część dla SPS ZOZ w Lęborku, na koszt i ryzyko Wykonawcy.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Ulica ul. Węgrzynowicza 13
Nr domu 13
Miejscowosc Lębork
Kod poczt 84-300
Wojewodztwo pomorskie
Tel 059 8635249
Fax 059 8635249
Internet www.szpital.lebork.pl
Regon 77090150500000
E mail zampub@szpital-lebork.com.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
Wiedza Zamawiający uzna, że warunek został spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się doświadczeniem w wykonaniu należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 dostaw odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. wykonania, dostawy i montażu regałów przesuwnych i stałych o wartości nie mniejszej niż 60 000,00 zł brutto łącznie
Potencjal Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
Zdolne Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
Sytuacja Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 2 Tak
Inne dokumenty Oprócz dokumentów i oświadczeń opisanych w Rozdziale III siwz oferta powinna zawierać: a)wypełniony Formularz Oferty (Załącznik nr 1); b)wypełniony Arkusz asortymentowo-cenowy (Załącznik nr 5); c)wykaz wykonanych dostaw (Załącznik nr 8); d)pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik; e)informację czy Wykonawca posiada certyfikat ISO f)informacje o przynależności Wykonawcy do grupy kapitałowej (Załącznik nr 9);
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zgodnie z art. 144 ustawy pzp: 1)Zamawiający przewiduje zmianę terminu obowiązywania umowy w przypadku zaistnienia okoliczności mających wpływ na wykonanie zamówienia. Umowa będzie aneksowana. 2)Zamawiający przewiduje zmianę treści umowy w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT w okresie obowiązywania umowy. Umowa będzie aneksowana. 3)Zamawiający przewiduje zmianę treści umowy w przypadku zmiany nazwy jednej ze stron. Umowa będzie aneksowana.
Kryt cena A
Spec www www.szpital.lebork.pl
Spec war Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej, 84-300 Lębork, ul. Węgrzynowicza 13, tel./fax 059 8635 249, Dział Zamówień Publicznych
Data skl 18/03/2014
Godz skl 12:00
Miejsce Sekretariat Samodzielnego Publicznego Specjalistycznego Zakładu Opieki Zdrowotnej, 84-300 Lębork, ul. Węgrzynowicza 13
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda dostarczenia: a) zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym - Atestu Higienicznego na materiały i elementy wchodzące w skład regałów dopuszczający do ich stosowania pomieszczeniach użyteczności publicznej, lub dokumentu równoważnego. - Certyfikat na niepalność regałów jezdnych i stacjonarnych oraz mebli metalowych.
Data zak 31/05/2014

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)