Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Instytut "Pomnik - Centrum Zdrowia Dziecka"
|
Ulica |
Al. Dzieci Polskich 20
|
Nr domu |
20
|
Miejscowosc |
Warszawa
|
Kod poczt |
04-730
|
Wojewodztwo |
mazowieckie
|
Tel |
022 8151024
|
Fax |
022 8151015
|
Internet |
http://www.czd. pl
|
Regon |
00055796100000
|
E mail |
zamowienia.publiczne@czd.pl
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
Podmiot prawa publicznego
|
Rodz zam |
D
|
Czy czesci |
Nie
|
Czy wariant |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy uzup |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Czas mies |
40
|
Wadium |
Wadium nie jest wymagane
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
|
Wiedza |
warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną dostawę podobnego systemu informatycznego, o łącznej wartości brutto min. 150 000,00 zł,
|
Potencjal |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
|
Zdolne |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
|
Sytuacja |
warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, który jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną min. 150 000,00 zł.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 13 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dok podm zag 1 |
Tak
|
Inne dokumenty |
1) Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.4.3.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem, wystawione z odpowiednią datą dla tych dokumentów.
2) Wypełniony i podpisany formularz Szczegółowe wymagania określające wymagane parametry oraz warunki gwarancji i serwisu.
3) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy.
4) Wypełniony i podpisany formularz cenowy.
|
Niepelnosprawne |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian zawartej Umowy w przypadkach:
1) gdy konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy;
2) gdy zmiany są korzystne dla Zamawiającego;
3) zmiany stawki podatku VAT, przy czym w takim przypadku cena netto nie ulegnie zmianie, a cena brutto ulegnie zmianie, w wysokości i w terminie wynikającymi z aktu prawnego wprowadzającego nową stawkę. W takim przypadku wynagrodzenie brutto, o którym mowa w § 16 ust. 1, ulegnie odpowiedniej zmianie.
4) wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć używanych w Umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony - w zakresie dostosowania Umowy do tych zmian;
5) istnieje możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych lub technicznych, niż te istniejące w chwili podpisania umowy;
6) nastąpiła zmiana producenta lub producent zakończył produkcję, albo skończyła się dostępność urządzenia, oprogramowania zaoferowanego przez Wykonawcę i zachodzi konieczność zastąpienia urządzenia, oprogramowania innym, pod warunkiem, że spełnia wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ;
7) gdy zostanie wyprodukowana nowsza wersja urządzenia lub oprogramowania i z przyczyn niezależnych od Wykonawcy nie jest możliwe dostarczenie wskazanych w ofercie komponentów, Zamawiający dopuszcza zmianę tych komponentów na spełniające warunki opisane w SIWZ;
8) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian obowiązujących przepisów, wytycznych Ministerstwa Zdrowia lub innych organów lub wynikać będzie z umów zawartych z NFZ lub innym publicznym płatnikiem świadczeń opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych, w zakresie spowodowanym wprowadzeniem zmian, wydaniem wytycznych, zawarciem umów.
W każdym z powyższych przypadków zmiana Umowy wymaga zgody obu stron, wyrażonej na piśmie pod rygorem nieważności.
|
Kryt cena |
A
|
Spec www |
www.czd.pl
|
Spec war |
siedziba Zamawiającego, Dział Zamówień Publicznych, budynek K, pokój 103 lub ze strony internetowej www.czd.pl
|
Data skl |
20/03/2014
|
Godz skl |
09:45
|
Miejsce |
siedziba Zamawiającego, Dział Zamówień Publicznych, budynek K, pokój 103
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Okres liczba dni |
30
|
Inf dodat |
1. Zamówienie współfinansowane jest ze srodków Unii Europejskiej w ramach programu EPISTOP.
2. Termin wykonania zamówienia: w ciągu 40 miesięcy licząc od daty zawarcia umowy (w ciągu 4 miesięcy licząc od daty zawarcia umowy - realizacja zakresu zamówienia, określonego § 2 ust. 1 pkt 1), 2), 3), 5), 6) i 7) Istotnych postanowień Umowy - załącznik nr 2 do SIWZ + 36 miesięcy licząc od daty podpisania protokołu technicznego - sprawowanie serwisu gwarancyjnego i nadzoru autorskiego oraz wsparcia technicznego).
|
Czy uniewaznienie |
Tak
|