Dostawa zasilaczy awaryjnych

Publication date 2012-08-24
End date 2012-09-03 13:30:00
Instytucja
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Urządzenia sieciowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 314956 / 2012
Document type ZP-400
Cpv code 302000001, 324200003
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 sztuki zestawu zasilacza awaryjnego lub równoważnego zgodnego z wymaganiami zawartymi w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 1 do SIWZ.
2. Zamawiający wymaga, aby zaproponowany w ofercie sprzęt posiadał co najmniej 36-miesięczny okres gwarancji producenta. Okres gwarancji liczony będzie od dnia podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru sprzętu (Załącznik Nr 1 do Istotnych dla Stron postanowień Umowy). Zamawiający przez okres 36 miesięcy musi mieć możliwość zgłoszenia awarii przez
24 godziny na dobę przy maksymalnym czasie reakcji na awarię 4 godziny.
3. Sprzęt dostarczony w ramach realizacji przedmiotu zamówienia musi być sprzętem fabrycznie nowym, w tym całość dostarczanego sprzętu powinna pochodzić z autoryzowanego kanału sprzedaży producenta na rynek Unii Europejskiej.
4. Wszelkie koszty dostawy przedmiotu zamówienia pokryje Wykonawca (wyładunek i transport do miejsca wyznaczonego przez Zamawiającego w jego siedzibie).
5. W celu potwierdzenia, że oferowane oprogramowanie równoważne odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawcy muszą dostarczyć wraz z ofertą:
a) Dokumentację techniczną potwierdzającą spełnianie przez zaoferowany przedmiot zamówienia wymagań opisanych w Załączniku nr 1 do SIWZ. Dopuszcza się dołączenie takiej dokumentacji w języku angielskim bez tłumaczenia na język polski;
b) Pełne postanowienia gwarancji;
c) Wymagane jest aby Wykonawca dołączył do oferty oświadczenie, wystawione przez producenta/przedstawiciela producenta oferowanego równoważnego przedmiotu zamówienia, potwierdzające, że oferowany przedmiot zamówienia pracuje prawidłowo z oprogramowaniem HP Systems Insight Manager.
Zamawiający wymaga by Wykonawca dołączył do oferty w przypadku zaoferowania oprogramowania równoważnego potwierdzenia wymienione w rozdziale III pkt 5 SIWZ
Termin wykonania zamówienia
Termin realizacji zamówienia wynosi 45 dni od dnia podpisania umowy.

Dodatkowe informacje

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)