Zakup i dostawy wyposażenia gospodarczego różnego i mebli

Publication date 2014-03-14
End date 2014-03-26 10:00:00
Instytucja Szpital Wojewódzki Nr 2 im. Św. Jadwigi Królowej w Rzeszowie
Miejscowość Rzeszów
Województwo podkarpackie
Branża
  • Krzesła,
  • Brezenty, żagle do łodzi, desek windsurfingowych lub pojazdów lądowych; markizy, zasłony przeciwsłoneczne, namioty i sprzęt kempingowy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 54605 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 331920002, 391120000, 144000005, 395225208
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zakup i dostawy wyposażenia gospodarczego różnego i mebli
Pakiet nr 1: Krzesła, biurka, stoły.
Pakiet nr 2: Sprzęt AGD.
Pakiet nr 3: Łóżka polowe.
Pakiet nr 4: Niszczarki.
Pakiet nr 5: Sól tabletkowana.
Pakiet nr 6: Golarki medyczne.
Pakiet nr 7: Artykuły BHP - drobne.
Pakiet nr 8: Lustra ścienne.
Pakiet nr 9: Nakładki bawełniane.
Pakiet nr 10: Szafki kartotekowe.
Pakiet nr 11: Wózki na odpady lub brudną bieliznę.
Pakiet nr 12: Krzesło - ławki.
Pakiet nr 13: Dozowniki na środki do mycia i dezynfekcji.
Pakiet nr 14: Dozowniki na środki do mycia i dezynfekcji.
Pakiet nr15: Meble i wózki ze stali nierdzewnej

Opis

Krzesła, biurka, stołySprzęt AGDŁóżka poloweNiszczarkiSól tabletkowanaGolarki medyczneArtykuły BHP - drobneLustra ścienneNakładki bawełniane.Szafki kartotekowe.Wózki na odpady lub brudną bieliznęKrzesło - ławki.Dozowniki na środki do mycia i dezynfekcjiDozowniki na środki do mycia i dezynfekcjiMeble i wózki ze stali nierdzewnej

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Szpital Wojewódzki Nr 2 im. Św. Jadwigi Królowej w Rzeszowie
Ulica ul. Lwowska 60
Nr domu 60
Miejscowosc Rzeszów
Kod poczt 35-301
Wojewodztwo podkarpackie
Tel 017 8664000
Fax 017 8664702
Internet www.szpital2.rzeszow.pl
Regon 69069752900000
E mail zamowienia.publiczne@szpital2.rzeszow.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 15
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Celem oceny spełniania w/w warunku Wykonawca złoży oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wzór załącznik nr 4A.
Wiedza Celem oceny spełniania w/w warunku Wykonawca złoży oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wzór załącznik nr 4A.
Potencjal Celem oceny spełniania w/w warunku Wykonawca złoży oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wzór załącznik nr 4A.
Zdolne Celem oceny spełniania w/w warunku Wykonawca złoży oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wzór załącznik nr 4A.
Sytuacja Celem oceny spełniania w/w warunku Wykonawca złoży oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wzór załącznik nr 4A.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw 1. Materiały informacyjne (opisy, katalogi) oferowanego przedmiotu zamówienia - w języku polskim - potwierdzające spełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego w Załączniku nr 5 do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia) - dotyczy Pakietów nr: 1, 2, 3, 4, 6, 9, 10, 11, 12, 13, 14. 2. Oświadczenie o posiadaniu aktualnych dopuszczeń do obrotu i używania zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 107 poz. 679 ze zm.) - dla wszystkich zaoferowanych wyrobów medycznych, w tym w Pakiecie nr 15 dotyczy pozycji: taborety medyczne, stoliki narzędziowe i zabiegowe MAYO, wózki anestezjologiczne i instrumentariuszki, stojaki z misami na odpadki, stojaki do kroplówek oraz potwierdzenie, że Wykonawca dostarczy te dokumenty na każde żądanie Zamawiającego 3. Oświadczenie o posiadaniu atestów PZH, że proponowany wyrób jest dopuszczony do stosowania w służbie zdrowia (dotyczy Pakietu nr 3 oraz Pakietu nr 15 - pozostałych wyrobów nie wymienionych w pkt 2) oraz potwierdzenie, że Wykonawca dostarczy te dokumenty na każde żądanie Zamawiającego. 4. Oświadczenie producenta o posiadaniu ważnej licencji na posługiwanie się znakiem Cu+ oraz deklarację zgodności CE (dotyczy wózków ratowniczych ) oraz potwierdzenie, że Wykonawca dostarczy te dokumenty na każde żądanie Zamawiającego. 5. W uzasadnionych przypadkach - w celu oceny zgodności oferty z opisem przedmiotu zamówienia - Zamawiający zastrzega prawo żądania próbek - dotyczy pakietów 6, 7, 8, 9, 13, 14 6. Karty charakterystyki - Pakiet nr 5.
Inne dokumenty 1) Wypełniony Formularz ofertowy. (dla każdego pakietu osobno) 2) Wypełniony Formularz cenowy. (dla każdego pakietu osobno) 3) Oświadczenie o zapoznaniu się z SIWZ i przyjęciu jej bez zastrzeżeń. 4) Pełnomocnictwo do podpisania oferty oraz składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona. Zamawiający wymaga przedłożenia oryginału pełnomocnictwa lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Pełnomocnictwo winno wskazywać datę jego wystawienia oraz okres, na który zostało udzielone. Brak tego okresu zamawiający odczyta jako pełnomocnictwo wystawione na czas nieokreślony. 5) Wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom.(Jeżeli dotyczy) 6) W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, wymagane w niniejszym postępowaniu dokumenty wymienione w pkt IX 2 ppkt 1-2SIWZ muszą być złożone przez każdy podmiot. Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne. Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte zamówienia określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego i zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Z treści pełnomocnictwa winno wynikać jakiego postępowania ono dotyczy, jakich Wykonawców dotyczy, wykazywać ustanowionego Wykonawcę - pełnomocnika oraz czy ustanowiony pełnomocnik jest uprawniony do reprezentowania w postępowaniu czy też również do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument pełnomocnictwa powinien być podpisany przez wszystkich Wykonawców w tym ustanowionego Wykonawcę - pełnomocnika.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Strony ustalają, że nie przewidują zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy z wyjątkiem zmian, których konieczność wprowadzenia wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, zmian przewidzianych w § 2 ust. 3 projektu umowy, a nadto gdy: a) nastąpią przekształcenia własnościowe, b) nastąpią zmiany techniczne lub organizacyjne, c) nastąpią zmiany adresu, d) przedmiot zamówienia zastępuje się produktem o lepszych parametrach lub właściwościach - cena nie wyższa niż w ofercie. e) nastąpi zmiana terminu realizacji zamówienia w sytuacji nieprzewidzianej i niezawinionej przez Strony. f) zmiana stawki podatku VAT
Kryt cena A
Spec www www.szpital2.rzeszow.pl
Spec war Szpital Wojewódzki Nr 2 w Rzeszowie, ul. Lwowska 60, 35- 301 Rzeszów Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia
Data skl 26/03/2014
Godz skl 10:00
Miejsce Sekretariat Dyrektora Szpitala Wojewódzkiego Nr 2 w Rzeszowie, ul. Lwowska 60, 35- 301 Rzeszów
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)