Realizacja kampanii informacyjno-promocyjnej związanej z budżetem obywatelskim oraz płaceniem podatków pod roboczym tytułem Płać podatki w Krakowie - decyduj o mieście, w którym żyjesz

Publication date 2014-03-14
End date 2014-03-24 09:00:00
Instytucja Gmina Miejska Kraków, Urząd Miasta Krakowa, Oddział Zamówień Publicznych
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Papeteria i inne wyroby

Szczegóły

Numer ogłoszenia 86644 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 793414000, 793410006, 798240006, 799700004, 301992301
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja kampanii informacyjno-promocyjnej związanej z budżetem obywatelskim oraz płaceniem podatków pod roboczym tytułem Płać podatki w Krakowie - decyduj o mieście, w którym żyjesz.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy (wraz z załącznikiem) stanowiący załącznik nr 1 do specyfikacji

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Miejska Kraków, Urząd Miasta Krakowa, Oddział Zamówień Publicznych
Ulica pl. Wszystkich Świętych 3-4
Miejscowosc Kraków
Kod poczt 31-004
Wojewodztwo małopolskie
Tel 12 6161230
Fax 12 6161217
Internet www.krakow.pl
Regon 35155435300000
E mail info@um.krakow.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam U
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w zakresie nie większym niż 50% wartości zamówienia podstawowego.
Czas D
Data zak 30/09/2014
Wadium W przedmiotowym postępowaniu wadium nie jest wymagane
Zaliczka Nie
Wiedza W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, w tym w szczególności posiadają wiedzę i doświadczenie, tj. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), należycie wykonali co najmniej 2 usługi polegające na zakupie mediów stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia (tj. outdoor, prasa, telewizja) na potrzeby kampanii promocyjnej (reklamowej) o wartości minimum 80 000 zł brutto każda (1 usługa = 1 umowa). Każda z usług, o których mowa powyżej winna obowiązkowo zawierać nośniki typu outdoor i ewentualnie pozostałe media stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana w oparciu o dokumenty wskazane w ogłoszeniu poniżej.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty A) Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Formularz oferty - według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji; B) Pełnomocnictwo - do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. C) Dowód dysponowania zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w przypadku polegania na zdolnościach innych podmiotów, zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy, w szczególności pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia wraz z wykazaniem, że zobowiązanie to zostało podpisane przez osoby uprawnione (np. dokumenty rejestrowe, pełnomocnictwa) - jeżeli dotyczy.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Wprowadzenie zmian treści umowy wymaga sporządzenia pod rygorem nieważności pisemnego aneksu z zastrzeżeniem art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Istotne zmiany treści umowy mogą wynikać z następujących okoliczności: 2.1. zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy, w tym zmian stawki podatku VAT. 2.2. zmiany terminów realizacji przedmiotu umowy. 2.3. zmiany lub rezygnacji z podwykonawcy w okolicznościach, o których mowa w par. 5 ust. 3 umowy. 3. Zmiana umowy w żadnym przypadku nie może prowadzić do zwiększenia wynagrodzenia brutto, określonego w § 7 ust.1 umowy
Kryt cena A
Spec www www.bip.krakow.pl
Spec war Urząd Miasta Krakowa, Oddział Zamówień Publicznych, Plac Wszystkich Świętych 3-4, osoba do kontaktów: Dorota Pietrzykowska, pok. 324
Data skl 24/03/2014
Godz skl 09:00
Miejsce Oferty należy składać na adres: Urząd Miasta Krakowa, Plac Wszystkich Świętych 3-4, Kancelaria Magistratu (parter), stanowisko nr 1
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat A) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego (np. członkowie konsorcjum) są zobowiązani ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy. W takim przypadku - oprócz dokumentów wymienionych w sekcjach III.4) i III. 6) ogłoszenia - Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego są zobowiązani do złożenia w ofercie Pełnomocnictwa ustanawiającego Pełnomocnika, o którym mowa powyżej. Pełnomocnictwo zawierać powinno umocowanie do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo może być przedłożone wyłącznie w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. Wiedzę i doświadczenie Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, muszą posiadać łącznie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego składają: 1. każdy z osobna dotyczące ich dokumenty wymienione w sekcji III.4.2) tiret 2 i III.4.4) ogłoszenia; 2. Oświadczenie Pełnomocnika wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w zakresie art. 22 ust. 1 i 24 ust. 1 ustawy - wg załącznika 3 B do specyfikacji; 3. dokumenty wskazane w sekcji III.4.1) ogłoszenia składają ci z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, którzy spełniają warunek, na potwierdzenie którego wymagany jest dany dokument; 4. dokument, o którym mowa w sekcji III.6) pkt A) ogłoszenia; 5. dokument, o którym mowa w sekcji III.6) pkt B) i C) - jeżeli dotyczy. B) W sekcji II.2) powinno być - CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: od dnia zawarcia umowy do 30 września 2014 roku, w tym: a) Etap 1: od 15 do 30 kwietnia 2014 r., b) Etap 2: od 1 maja do 21 września 2014 r. Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub te podmioty.
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)