wykonanie Regionalnego Planu Działań dla województwa świętokrzyskiego w ramach realizacji międzynarodowego projektu pn. Regions benefitting from returning migrants - Re-Turn (Regionalne korzyści płynące z powrotu migrantów).

Publication date 2014-03-14
End date 2014-03-24 12:00:00
Instytucja Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
Miejscowość Kielce
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Usługi analizy danych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 87070 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 731100006, 712410009, 723160003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w dwóch wersjach językowych (polskiej i angielskiej) Regionalnego Planu Działań dla województwa świętokrzyskiego w ramach realizacji międzynarodowego projektu pn. Regions benefitting from returning migrants-Re-Turn (Regionalne korzyści płynące z powrotu migrantów), współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu dla Europy Środkowej 2007-2013.
2.Cele projektu:
- oszacowanie obecnej skali migracji powrotnych (reemigracji) do województwa świętokrzyskiego;
- nakreślenie profilu społeczno-demograficznego świętokrzyskich reemigrantów;
- określenie potencjału ekonomicznego, kulturowego i społecznego powracających;
-diagnoza zachowań ekonomicznych i losów zawodowych tej grupy;
- poznanie struktury, kwalifikacji i potrzeb powracających;
-opracowanie zestawu narzędzi i wdrożenie strategii rozwiązywania problemów;
- określenie kierunków i rodzaju wpływu reemigracji na rozwój województwa świętokrzyskiego;
- sformułowanie rekomendacji służących wykorzystaniu potencjału powracających;
-zdefiniowanie sposobów lokalnego, regionalnego, narodowego i europejskiego planu wsparcia, oferowanego osobom powracającym;
-określenie polityki przyciągania i zachęcania do powrotu wykształconych migrantów;
- zgromadzenie i upowszechnianie historii reemigrantów, dla których powrót do kraju okazał się sukcesem, wskazanie elementów, które o tym zadecydowały.

3.Cel badania Regionalnego Planu Działań dla województwa świętokrzyskiego stanowiącego przedmiot zamówienia będzie:
- wspieranie współpracy podmiotów regionalnych, w celu utrzymania i rozwijania działań pilotażowych i usług wypracowanych w ramach przedmiotowego projektu;
- przygotowanie długoterminowej strategii dalszych zadań i wytycznych wspierających migrację powrotną, w formie planu działań dla województwa świętokrzyskiego;
- przygotowanie zestawu dodatkowych narzędzi i procedur rekomendowanych do wdrożenia w regionie świętokrzyskim.
4.Wykonawca przekaże Zamawiającemu w dwóch egzemplarzach w wersji papierowej (po jednym egzemplarzu w języku polskim i angielskim ) oraz w wersji elektronicznej na płycie CD/DVD (w obu wersjach językowych) Regionalny Plan Działań dla województwa świętokrzyskiego, sporządzony zgodnie z wymaganiami określonymi w załączniku nr 1 do SIWZ.

5.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załączniku nr 1, 2A, 2B do SIWZ.
6.Wykonawca musi zaoferować wykonanie usługi zgodnie z wymogami Zamawiającego, określonymi szczegółowo w Załączniku nr 1, 2A, 2B do SIWZ.
7.Szczegółowe zasady określające sposób rozliczeń, warunki gwarancji oraz wysokość kar umownych zawarte zostały w Dodatku nr 4 do SIWZ - Wzór umowy.
8.Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w swojej ofercie (Formularz ofertowy) części (zakres) zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcom. Nie dopełnienie w/w obowiązku oznaczać będzie, iż wykonawca wykona przedmiot zamówienia samodzielnie.
9.Zlecenie wykonania części przedmiotu zamówienia podwykonawcom nie zmienia zobowiązań wykonawcy wobec zamawiającego. Wykonawca będzie odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawców i ich pracowników w takim samym stopniu jakby to były działania, uchybienia i zaniedbania jego własnych pracowników. W przypadku, gdy wykonawca zostanie wybrany do realizacji zamówienia, podstawą odbioru przedmiotu zamówienia od wykonawcy będzie protokół odbioru i dokonanie rozliczenia usług z podwykonawcami.
10.Miejscem wykonania przedmiotu zamówienia jest województwo świętokrzyskie.
11.Rozliczenia między zamawiającym i wykonawcą prowadzone będą w złotych polskich.
12. Termin realizacji: 45 dni roboczych od daty podpisania umowy ( jednak nie później niż 30 czerwca 2014 roku.). Pod pojęciem dni roboczych Zamawiający rozumie dni od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
Ulica al. IX Wieków Kielc 3
Nr domu 3
Miejscowosc Kielce
Kod poczt 25-516
Wojewodztwo świętokrzyskie
Tel 41 3421901, 3421677, 3421576
Fax 41 3445265, 3445723
Internet www.sejmik.kielce.pl
Regon 29101900500000
E mail marzena.adamczyk@sejmik.kielce.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam U
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 30/06/2014
Wadium Nie wymagane
Zaliczka Nie
Uprawnienie nie dotyczy
Wiedza O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają odpowiednią wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, i w powyższym zakresie wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie: co najmniej jedną usługę, o wartości co najmniej 20 000,00 PLN brutto, której tematyka dotyczyła analizy sytuacji społeczno-ekonomicznej w danym regionie lub w danym kraju, w której zastosowano co najmniej 2 metody badawcze tj. analiza dokumentów ( desk resarch) i indywidualne wywiady pogłębione UWAGA W przypadku wykazania wartości danej usługi w walucie obcej, Zamawiający dokona przeliczenia tej wartości na wartość w złotych według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego (NBP) dla danej waluty z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu ukazania się ogłoszenia o zamówieniu, NBP nie opublikuje informacji o średnim kursie walut, Zamawiający dokona odpowiednich przeliczeń wg średniego kursu z pierwszego, kolejnego dnia, w którym NBP opublikuje ww. informacje. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą głównego wykazu usług wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane - według wzoru stanowiącego dodatek nr 3A do SIWZ, oraz załączeniem dowodów czy zostały wykonane należycie - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę; UWAGA 1)Zgodnie z §1 ust. 4 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r., w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, w wykazie głównych usług wykonawca jest zobowiązany wskazać jedynie zamówienia potwierdzające spełnianie warunków określonych w rozdziale V pkt. 1 A.1). SIWZ i załączenia dowodów należytego wykonania w stosunku do tych zamówień. 2)Zgodnie z §1 ust. 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r., w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, dowodami, o których mowa w pkt. 2 są: poświadczenia albo oświadczenia wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczeń. 3)Wykonawca, który będzie polegać na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów (art. 26 ust. 2b) zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązania tych podmiotów (oryginał podpisany przez podmiot) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Dowody dotyczące tych podmiotów składane są w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez te podmioty.
Potencjal O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tj. dysponują odpowiednim potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia. Zamawiający oceni spełnianie tego warunku metodą spełnia nie spełnia na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia-wg wzoru stanowiącego dodatek nr 2A do SIWZ -oryginał
Zdolne O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, i w powyższym zakresie zapewnią do realizacji przedmiotu zamówienia Zespół Specjalistów, składający się z Kierownika Zespołu oraz nie mniej niż 2 (dwóch) Ekspertów o następujących kwalifikacjach: -Kierownik/Koordynator badania - musi posiadać wykształcenie wyższe, doświadczenie w prowadzeniu co najmniej dwóch badań ilościowych i/lub jakościowych oraz doświadczenie w kierowaniu co najmniej jednym zespołem badawczym; Eksperci - muszą posiadać wyższe wykształcenie oraz doświadczenie w prowadzeniu co najmniej dwóch badań społecznych i/lub badań ewaluacyjnych w zakresie badań ilościowych i/lub jakościowych. Zamawiający oceni spełnianie tego warunku na podstawie złożonego wraz z ofertą wykazu osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacją na temat ich wykształcenia, doświadczenia i kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami, potwierdzający spełnianie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, określonego przez zamawiającego w rozdziale V pkt 1 lit. A 2) SIWZ, wg wzoru określonego w dodatku nr 3B do SIWZ - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
Sytuacja O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej prawidłową realizację zamówienia. Zamawiający oceni spełnianie tego warunku metodą spełnia nie spełnia na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia-wg wzoru stanowiącego dodatek nr 2A do SIWZ -oryginał
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty 1.Wypełniony Formularz ofertowy - wg wzoru określonego w Dodatku nr 1 do SIWZ. 2.W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia wykonawców występujących wspólnie - pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (oryginał lub poświadczona notarialnie kopia). 3.Pełnomocnictwo określające jego zakres - w przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik (oryginał lub poświadczona notarialnie kopia).
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zmiana umowy może nastąpić w przypadku działania siły wyższej. Przez działanie siły wyższej należy rozumieć zdarzenie bądź połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od stron umowy, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których strony umowy nie mogły przewidzieć i którym nie mogły zapobiec, ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością. Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie poinformować Zamawiającego o fakcie zaistnienia siły wyższej oraz wskazać zakres i wpływ, jakie zdarzenie miało na przebieg realizacji przedmiotu umowy. Zmianie umowy ulec może termin wykonania umowy. Zmiana, o której mowa wyżej dokonywana jest w formie pisemnej, pod rygorem nieważności.
Kryt cena A
Spec www www.sejmik.kielce.pl
Spec war siedziba Zamawiającego al. IX Wieków Kielc 3; 25-516 Kielce, pokój nr 347 III piętro budynek C-2.
Data skl 24/03/2014
Godz skl 12:00
Miejsce siedziba Zamawiającego al. IX Wieków Kielc 3; 25-516 Kielce, pokój nr 147 I piętro budynek C-2. Kancelaria ogólna.
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Zamówienie współfinansowane jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu dla Europy Środkowej 2007-2013 w ramach projektu Regions benefitting from returning migrants-Re-Turn (Regionalne korzyści płynące z powrotu migrantów) Priorytet 1. Wspieranie innowacyjności na obszarze Europy Środkowej, Działanie 1.3. Wspieranie rozwoju wiedzy.
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)