UMW/AZ/PN-84/12 Sukcesywna dostawa pieczątek, na potrzeby Jednostek Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu

Publication date 2012-08-27
End date 2012-09-04 09:00:00
Instytucja
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Wyroby biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 315412 / 2012
Document type ZP-400
Cpv code 301921538
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

a. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa pieczątek automat Trodat lub Wagraf lub równoważne tj. spełniające parametry i jakość nie gorszą od wymienionych typów, w pierwszym gatunku, określonych asortymentowo i ilościowo w załączniku nr 1 do SIWZ, do Działu Transportu i Zaopatrzenia UMW we Wrocławiu przy ul. Pasteura 1, w okresie 12 miesięcy od daty podpisania umowy lub do czasu udzielenia zamówień do łącznej ofertowej kwoty netto, realizowana na podstawie okresowych zamówień.
Zamawiający nie zobowiązuje się do wykupienia pieczątek w ilości przedstawionej
w załączniku nr 1 do SIWZ, ale zgodnie z rzeczywistymi potrzebami przyszłych użytkowników - Jednostek Organizacyjnych UMW we Wrocławiu.

b. Warunki dostawy, ustalone przez Zamawiającego, na jakich dostarczony będzie przedmiot zamówienia:
dostawa na podstawie zamówień, podpisanych przez Kanclerza i Kwestora AM, przekazywanych pisemnie (list, fax, e-mail) przez osobę upoważnioną ze strony Zamawiającego, w ciągu 3 dni od daty otrzymania zamówienia, swoim transportem, bez dodatkowych opłat.
Zamawiający będzie składał okresowe zamówienia na przedmiot umowy, wymieniony w załączniku
nr 1, określając każdorazowo rodzaj , ilość oraz tekst zamawianych pieczątek..
Przedmiot umowy dostarczany będzie w opakowaniach fabrycznych do magazynu Zamawiającego przy ul. Pasteura 1 we Wrocławiu, na koszt i ryzyko Wykonawcy
Odbiór przedmiotu zamówienia zostanie potwierdzony przez Zamawiającego pieczęcią firmową
i czytelnym podpisem osoby odbierającej, złożonymi na fakturach VAT, wystawionych przez Wykonawcę.
składanie reklamacji ilościowych każdej dostawy w terminie 2 dni roboczych od daty potwierdzenia odbioru.
składanie reklamacji jakościowej - zgodnie z warunkami producenta.
Reklamacja zostanie rozpatrzona przez Wykonawcę w następnym dniu roboczym od daty złożenia jej u Wykonawcy.
c. Zapłata za dostarczone pieczatki dokonywana będzie na podstawie Faktur VAT Wykonawcy
w terminie 21 dni od daty otrzymania faktury i potwierdzenia zgodności dostawy z zamówieniem.

Dodatkowe informacje

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)