Dostawy materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń komputerowych i biurowych

Publication date 2014-03-14
End date 2014-03-24 10:00:00
Instytucja Uniwersytecki Dziecięcy Szpital Kliniczny im. L. Zamenhofa w Białymstoku
Miejscowość Białystok
Województwo podlaskie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących,
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe,
  • Wyroby biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 87576 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 301900007, 301251105, 301928009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawy materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń komputerowych i biurowych, wartość poniżej 134 000 euro

Opis

Papier Sony UPP-210 do aparatu RTG - 5 rolekPapier Videoprinter Mitsubishi K65HM-CE 110x20 cm - 15 sztDziurkacz metalowy do dziurkowania min. 8 kartek - 6 szt, Papier kserograficzny karton A4 - 5 opTaśma z termicznymi etykietami wys. 122 mm, szer. 100 mm; samoprzylepna, w ilości 300 sztuk w rolce białe do drukarki Zebra LP-2844 - 20 rolekTonery i tusze - 13 poz

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Uniwersytecki Dziecięcy Szpital Kliniczny im. L. Zamenhofa w Białymstoku
Ulica ul. J. Waszyngtona 17
Nr domu 17
Miejscowosc Białystok
Kod poczt 15-274
Wojewodztwo podlaskie
Tel 085 7450595
Fax 085 7450595
Internet www.udsk.pl
Regon 00140639400000
E mail zampudsk@amb.edu.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 5
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 13/03/2015
Wadium wadium nie jest wymagane
Zaliczka Nie
Uprawnienie do potwierdzenia: oświadczeniem o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Wiedza do potwierdzenia: oświadczeniem o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Potencjal do potwierdzenia: oświadczeniem o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Zdolne do potwierdzenia: oświadczeniem o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Sytuacja do potwierdzenia: oświadczeniem o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw - Wraz z ofertą należy złożyć produkt równoważny - próbka. Dotyczy pakietu nr 5 poz. 4, 6, 13 Wykonawca jest zobowiązany do nieodpłatnego, złożenia po 1 szt. próbek proponowanego równoważnego materiału eksploatacyjnego. Zamawiający nie wymaga dołączenia próbek materiałów oryginalnych, ponieważ traktując je jako wzorzec, zna ich cechy i parametry. Zamawiający dokona oceny zgodności oferowanych materiałów równoważnych z wymogami określonymi przez Zamawiającego w następujący sposób: 1) sprawdzenie opakowań ( muszą być oryginalnie zapakowane i nie noszące śladów otwierania); 2) sprawdzenie wykonania przedmiotu zamówienia z nowych elementów, bez śladów uszkodzenia i wcześniejszego użytkowania; 3) sprawdzenie posiadania wszelkich zabezpieczeń szczelności zbiorników z tonerem/tuszem; 4) sprawdzenie czy przedmiot zamówienia jest wadliwy; 5) sprawdzenie w urządzeniu drukująco - kopiującym. - Oświadczenie wykonawcy potwierdzające równoważność oferowanych materiałów z oryginalnymi
Inne dokumenty - Sporządzony przez wykonawcę według instrukcji podanej w załączniku nr 1 do SIWZ Formularz Oferty. - Jeżeli uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentu, o którym mowa w pkt 1.2.2, do oferty należy dołączyć: - aktualny dokument lub dokumenty, z których wynikać będzie uprawnienie osoby podpisującej ofertę do tej czynności, np. zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, statut spółki, rejestr handlowy - w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność za zgodność z oryginałem przez wykonawcę - pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień - w oryginale lub poświadczone notarialnie lub opatrzone adnotacją za zgodność z oryginałem, pieczęcią wykonawcy, imienną pieczątką osoby upoważniającej na podstawie dokumentu wymienionego w punkcie 1.2.2. lub 2.2.1 oraz jej podpisem.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Ceny jednostkowe ustalone w ofercie z dnia ................., tożsame z cenami podanymi w ww. załączniku, nie ulegną zmianie w okresie obowiązywania umowy, z tym że dopuszcza się: a.) zmiany cen wynikające ze zmian stawek podatkowych - w stopniu wynikającym z tych zmian - obowiązujące od dnia wejścia w życie odpowiedniego aktu prawnego w przypadku zmiany stawki podatku VAT zmianie ulegnie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian; b.) jednokrotną zmianę cen o wielkość opublikowanego przez GUS wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych ogółem za poprzedni rok kalendarzowy; po upływie pełnego 12-miesięcznego okresu obowiązywania umowy.
Kryt cena A
Spec www www.udsk.pl
Spec war siedziba Zamawiającego pok. 60007
Data skl 24/03/2014
Godz skl 10:00
Miejsce kancelaria Szpitala pok. 6124
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)