Dostawa tablic rejestracyjnych w latach 2014-2016 oraz odbiór i kasacja tablic rejestracyjnych wycofanych z eksploatacji

Publication date 2014-03-18
End date 2014-03-28 10:00:00
Instytucja Gmina Miasto Grudziądz
Miejscowość Grudziądz
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Tablice

Szczegóły

Numer ogłoszenia 56469 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 301950002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje:

I. Sukcesywną dostawę tablic rejestracyjnych przewidzianych do rejestracji pojazdów oraz wtórników pojazdów zarejestrowanych wg rodzajów:
1) samochodowe zwyczajne jedno- i dwurzędowe,
2) samochodowe zwyczajne jedno- i dwurzędowe (wykorzystywane do przyczep),
3) samochodowe indywidualne jedno- i dwurzędowe,
4) samochodowe zabytkowe jedno- i dwurzędowe,
5) samochodowe tymczasowe jedno- i dwurzędowe,
6) motocyklowe zwyczajne,
7) motocyklowe indywidualne,
8) motocyklowe zabytkowe ,
9) motocyklowe tymczasowe,
10) motorowerowe zwyczajne,
11) motorowerowe tymczasowe.
Tablice muszą być wykonane zgodnie z wymogami oraz o parametrach określonych w:
- Rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012 roku w sprawie warunków produkcji oraz sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz. U. z 2012 roku poz. 585),
- Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 roku w sprawie rejestracji oznaczenia pojazdów (Dz. U. z 2007 roku Nr 186, poz. 1322 ze zmianami).
W przypadku zmiany ww. przepisów w okresie realizacji umowy, Wykonawca zobowiązany jest do dostosowania wymagań do obowiązujących aktów prawnych.
Zamawiający wymaga, aby okres gwarancji na tablice będące przedmiotem dostawy wynosił 12 miesięcy.

II. Odbiór z siedziby Zamawiającego i kasację tablic rejestracyjnych wycofanych z eksploatacji - jeden raz w miesiącu.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Miasto Grudziądz
Ulica ul. Ratuszowa 1
Nr domu 1
Miejscowosc Grudziądz
Kod poczt 86-300
Wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Tel 56 4510233
Fax 56 4510233
Internet www.bip.grudziadz.pl
Regon 87111883300000
E mail bzp@um.grudziadz.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 24
Wadium Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy 00/100 złotych). Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank PKO BP SA numer 31 1020 5040 0000 6902 0085 9652. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli do wyznaczonego terminu składania ofert wpłynie na rachunek bankowy Zamawiającego. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia udzielanego przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy w oryginale dołączyć do oferty w odrębnej kopercie (dokumentu nie należy trwale łączyć z ofertą) . Wadium winno być wystawione na Zamawiającego: gmina-miasto Grudziądz z siedzibą Urzędu Miejskiego w Grudziądzu przy ul. Ratuszowej 1, 86-300 Grudziądz. Z treści gwarancji lub poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą zobowiązanie Gwaranta lub Poręczyciela do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. Wadium musi być wniesione na cały okres związania ofertą. Wniesienie wadium na czas krótszy niż okres związania ofertą Zamawiający będzie traktował tak, jakby wadium nie zostało wniesione
Zaliczka Nie
Uprawnienie Wykonawca wykaże, że posiada wpis do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne, prowadzonego przez marszałka województwa właściwego ze względu na siedzibę wykonawcy - art. 75 aa ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2012 r., poz. 1137 ze zm.).
Wiedza Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Potencjal Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Zdolne Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Sytuacja Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Oswiadczenie potwierdzenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty Pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Kryt cena A
Spec www www.bip.grudziadz.pl
Spec war Urząd Miejski, Biuro Zamówień Publicznych, ul. Ratuszowa 1, 86-300 Grudziądz, pok. 114
Data skl 28/03/2014
Godz skl 10:00
Miejsce Urząd Miejski, Biuro Zamówień Publicznych, ul. Ratuszowa 1, 86-300 Grudziądz, pok. 114
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują: a) pisemnie na adres: Urząd Miejski, Biuro Zamówień Publicznych, ul. Ratuszowa 1, 86-300 Grudziądz, b) faksem na numer: 56 45 10 233, c) drogą elektroniczną na adres: bzp@um.grudziadz.pl Forma pisemna zastrzeżona jest: 1) dla złożenia oferty wraz z załącznikami, a także zmiany lub wycofania oferty, 2) dla oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu (w tym dla dokumentów uzupełnianych na podstawie art. 26 ust.3 Pzp), 3) dla pełnomocnictwa. Zamawiający wymaga niezwłocznego potwierdzenia przez Wykonawcę faktu otrzymania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji faksem lub drogą elektroniczną, a na żądanie Wykonawcy potwierdzi fakt otrzymania od niego dokumentu
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)