Dostawa paliwa do samochodów służbowych na potrzeby Gminy Klucze.

Publication date 2014-03-18
End date 2014-03-26 09:30:00
Instytucja Urząd Gminy Klucze
Miejscowość Klucze
Województwo małopolskie
Branża
  • Karty płatnicze

Szczegóły

Numer ogłoszenia 56655 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 91341000, 301631000, 91321004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup paliw do samochodów służbowych - oleju napędowego, oraz benzyny do celów gospodarczych w systemie sprzedaży . Zamówienie obejmuje bezgotówkowy zakup paliw na całodobowych stacjach paliwowych, na terenie całego kraju. 1. Zakup paliw dokonywany będzie w formie bezpośredniego tankowania do zbiorników samochodów Zamawiającego lub do karnistrów na stacjach benzynowych, należących do wyłonionego w postępowaniu Wykonawcy lub z którymi Wykonawca posiada stosowne porozumienia. 2. Zakup paliwa odbywać się będzie bezgotówkowo na podstawie kart paliwowych, które wydawane będą przez Wykonawcę dla każdego pojazdu użytkowanego przez Zamawiającego. Zamawiający otrzyma od Wykonawcy 3 karty paliwowe, w tym dwie przypisane do konkretnych samochodów ( 1 karta dla każdego samochodu) oraz 1 sztuka karty paliwowej wystawionej na okaziciela. 3. Upoważnione przez Zamawiającego osoby będą zobowiązane do pokwitowania wydanego paliwa na dokumencie wydania. 4. W sezonie letnim samochody będą tankowane olejem napędowym standardowym, a w okresie zimowym olejem napędowym o polepszonych właściwościach niskotemperaturowych . 5.Wykonawca zobowiązany jest na dzień podpisania umowy posiadać stacje paliw, bądź umowę z innym podmiotem na dostawę paliw posiadającym przynajmniej jedną stacje paliw w promieniu 15 km od siedziby Zamawiającego. 6. Wykonawca na dzień podpisania umowy będzie dysponował, w celu realizacji zamówienia, stacjami paliw umożliwiającymi tankowanie paliwa, , położonymi jedna od drugiej w promieniu nie większym niż 100 km przy całkowitym pokryciu terytorium Polski. 7. Rozliczenia za zakupione paliwo dokonywane będą na podstawie faktury zbiorczej odrębnej dla każdej z kart wystawionej raz w miesiącu ( do ostatniego dnia każdego miesiąca), na podstawie ilości pobranego paliwa w oparciu o posiadane karty. 8. Zamawiający zastrzega, że ilość pojazdów użytkowana obecnie przez Zamawiającego w czasie trwania umowy może ulec zmianie. 9. Paliwa płynne będące przedmiotem zamówienia musza spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 9 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2008 r. nr 221, poz. 1441), 10. Wykaz samochodów służbowych: Samochód ciężarowy - ISUZU D-MAX nr rej. KOL AY25 Samochód osobowy - CITROEN BERLINGO nr rej. KOL 80XP 11. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości zakupu oleju stosownie do rzeczywistych potrzeb przy zachowaniu stałej ceny oleju zgodnej z ofertą. 12. Zmiana obowiązującej ceny może nastąpić przy zmianie obowiązującej stawki podatku od towarów i usług (VAT). Nie zrealizowanie zamówienie w całości przez Zamawiającego nie może być podstawą do roszczeń finansowych Wykonawcy. 13. Zamawiający zastrzega, że ilość pojazdów użytkowana obecnie przez Zamawiającego w czasie trwania umowy może ulec zmianie

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Urząd Gminy Klucze
Ulica ul. Partyzantów 1
Nr domu 1
Miejscowosc Klucze
Kod poczt 32-310
Wojewodztwo małopolskie
Tel 032 6428508
Fax 032 6428052
Internet www.gmina-klucze.pl
Regon 00053776300000
E mail klucze@gmina-klucze.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam U
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 31/12/2014
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, tj.: Wykonawca musi wykazać, że posiada koncesję wydaną przez Urząd Regulacji Energetyki na obrót paliwami ciekłymi objętymi niniejszym zamówieniem zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2010 r., nr 21 poz. 104) Spełnienie wyżej wymienionych warunków oceni powołana do przeprowadzenia postępowania komisja, badając kompletność i prawidłowość złożonych ofert. Ocena spełnienia warunków podmiotowych i przedmiotowych udziałów w postępowaniu o udzielenie zamówienia odbędzie się na zasadach: Dostarczenie właściwego dokumentu SPEŁNIA, nie dostarczenie -NIE SPEŁNIA z zastrzeżeniem art.26 ust.3 PZP. będzie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów, o których mowa w pkt. 5 SIWZ W przypadku wezwania Wykonawcy do uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów zgodnie z art. 26.ust.3 PZP dokumenty uzupełnione należy dostarczyć w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
Wiedza Oświadczenie. Ocena spełnienia warunków podmiotowych i przedmiotowych udziałów w postępowaniu o udzielenie zamówienia odbędzie się na zasadach: Dostarczenie właściwego dokumentu SPEŁNIA, nie dostarczenie -NIE SPEŁNIA z zastrzeżeniem art.26 ust.3 PZP. będzie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów, o których mowa w pkt. 5 SIWZ W przypadku wezwania Wykonawcy do uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów zgodnie z art. 26.ust.3 PZP dokumenty uzupełnione należy dostarczyć w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
Potencjal Oświadczenie. Ocena spełnienia warunków podmiotowych i przedmiotowych udziałów w postępowaniu o udzielenie zamówienia odbędzie się na zasadach: Dostarczenie właściwego dokumentu SPEŁNIA, nie dostarczenie -NIE SPEŁNIA z zastrzeżeniem art.26 ust.3 PZP. będzie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów, o których mowa w pkt. 5 SIWZ W przypadku wezwania Wykonawcy do uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów zgodnie z art. 26.ust.3 PZP dokumenty uzupełnione należy dostarczyć w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
Zdolne Oświadczenie. Ocena spełnienia warunków podmiotowych i przedmiotowych udziałów w postępowaniu o udzielenie zamówienia odbędzie się na zasadach: Dostarczenie właściwego dokumentu SPEŁNIA, nie dostarczenie -NIE SPEŁNIA z zastrzeżeniem art.26 ust.3 PZP. będzie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów, o których mowa w pkt. 5 SIWZ W przypadku wezwania Wykonawcy do uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów zgodnie z art. 26.ust.3 PZP dokumenty uzupełnione należy dostarczyć w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
Sytuacja Oświadczenie. Ocena spełnienia warunków podmiotowych i przedmiotowych udziałów w postępowaniu o udzielenie zamówienia odbędzie się na zasadach: Dostarczenie właściwego dokumentu SPEŁNIA, nie dostarczenie -NIE SPEŁNIA z zastrzeżeniem art.26 ust.3 PZP. będzie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów, o których mowa w pkt. 5 SIWZ W przypadku wezwania Wykonawcy do uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów zgodnie z art. 26.ust.3 PZP dokumenty uzupełnione należy dostarczyć w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty Oferta na formularzu stanowiącym załącznik Nr 1 do SIWZ, wypełniona czytelnie, podpisana i opieczętowana przez osobę/y uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 2Załączniki do SIWZ
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Wszelkie istotne dla stron postanowienia zawiera stanowiący załącznik 7 nr do SIWZ. Istotne postanowienia umowy. Umowa zostanie zawarta na podstawie złożonej oferty Wykonawcy. 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy w przypadku, gdy: 1) z przyczyn, za które Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności, których nie mógł wcześniej przewidzieć zaszła konieczność zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy - w takim przypadku Wykonawca zobowiązuje się zrealizować przedmiot zamówienia w innym, wskazanym przez Zamawiającego terminie; 2) uległa zmianie ustawowa stawka podatku VAT - w takim przypadku Wykonawca zobowiązuje się zrealizować przedmiot zamówienia za inną cenę, niż wskazana w jego ofercie. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej
Kryt cena A
Spec www www.gmina-klucze.pl link BIP
Spec war Urząd Gminy Klucze ul. Partyzantów 1 32-310 Klucze pok 305
Data skl 26/03/2014
Godz skl 09:30
Miejsce Urząd Gminy Klucze ul. Partyzantów 1 32-310 Klucze Biuro podawcze parter.
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat nie dotyczy
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)