opracowanie i wykonanie strony internetowej Muzeum AGH łącznie z wypełnieniem jej treścią oraz wykonanie interaktywnego formularza zgłoszeniowego z kalendarzem rezerwacji dla Muzeum AGH KC-zp.272-158/14

Publication date 2014-03-18
End date 2014-03-26 11:00:00
Instytucja Akademia Górniczo - Hutnicza im. Stanisława Staszica
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Usługi w zakresie projektowania stron WWW

Szczegóły

Numer ogłoszenia 57323 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 724130008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

opracowanie i wykonanie strony internetowej Muzeum AGH łącznie z wypełnieniem jej treścią oraz wykonanie interaktywnego formularza zgłoszeniowego z kalendarzem rezerwacji dla Muzeum AGH KC-zp.272-158/14, opis zgodnie z punktem 3.1. SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Akademia Górniczo - Hutnicza im. Stanisława Staszica
Ulica Al. Mickiewicza 30
Nr domu 30
Miejscowosc Kraków
Kod poczt 30-059
Wojewodztwo małopolskie
Tel 012 6173595
Fax (012) 6173595, 6173363
Internet www.dzp.agh.edu.pl
Regon 00000157700000
E mail zzp@uci.agh.edu.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Uczelnia publiczna
Rodz zam U
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 30
Wadium W niniejszym postępowaniu wadium nie obowiązuje.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
Wiedza Zamawiający uzna wyżej wymieniony warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), należycie wykonał co najmniej 2 zamówienia na kwotę minimum: 5 000,00 zł każde, polegające na usłudze opracowania i wykonania strony www z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty wykazu i dowodów, metodą spełnia - nie spełnia Wykonawca, może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
Potencjal Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia, metodą spełnia/nie spełnia.
Zdolne Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia, metodą spełnia/nie spełnia.
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia, metodą spełnia/nie spełnia.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw Wykaz usług Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wykaz należy sporządzić wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ Za główne usługi Zamawiający uzna (zgodnie z zapisami 5.1.5. SIWZ) zamówienia polegające na usłudze opracowania i wykonania strony www. Dowodami potwierdzającymi czy usługi zostały wykonane (lub są wykonywane) należycie są: 1) poświadczenia, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający należyte wykonanie usług i ich prawidłowe ukończenie. 2) oświadczenie wykonawcy- jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt. 1). Jeżeli Wykonawca składa oświadczenie, zobowiązany jest podać przyczyny braku możliwości uzyskania poświadczenia. W przypadku gdy zamawiający (AGH) jest podmiotem, na rzecz którego dostawy lub usługi wskazane w wykazie usług zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej. W razie konieczności, szczególnie gdy wykaz lub dowody, o których mowa odpowiednio w pkt 1) i pkt 2), budzą wątpliwości zamawiającego lub gdy z poświadczenia albo z innego dokumentu wynika, że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego usługi były lub miały zostać wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio zamawiającemu. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy (posiadania wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych), polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, zamawiający, w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów żąda dokumentów tj: pisemnego zobowiązania podmiotów udostępniających, oddających Wykonawcy do dyspozycji niezbędne zasoby na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia zawierające w szczególności: a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.
Inne dokumenty Formularz oferty Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zmiana postanowień umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany. 2. Zmiany umowy, o których mowa w ust. 1 muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust 3 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiącego, że umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ. 3. Dopuszcza się możliwość zmiany ustaleń niniejszej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w następującym zakresie: a. wysokości wynagrodzenia w przypadku: - ograniczenia zakresu prac objętych niniejszą umową w przypadku stwierdzenia braku konieczności wykonywania części zamówienia
Kryt cena A
Spec www www.dzp.agh.edu.pl
Spec war Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica, Al. Mickiewicza 30, 30-059 Kraków, Dział Zamówień Publicznych, paw. C-2, pok. 117
Data skl 26/03/2014
Godz skl 11:00
Miejsce Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica, Al. Mickiewicza 30, 30-059 Kraków, Dział Zamówień Publicznych, paw. C-2, pok. 117
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie
Inf dodat Zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie: - opracowanie i wykonanie strony internetowej Muzeum AGH łącznie z w wypełnieniem jej treścią oraz wykonanie interaktywnego formularza zgłoszeniowego z kalendarzem rezerwacji - do 30 dni od daty podpisania umowy. - pomoc w administrowaniu stroną - 3 miesiące od momentu wdrożenia strony.

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)