Zakup i dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania do siedziby Centrum Neuropsychiatrii NEUROMED

Publication date 2014-03-18
End date 2014-04-01 12:00:00
Instytucja Centrum Neuropsychiatrii "NEUROMED" Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania,
  • Sprzęt związany z komputerami,
  • Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

Szczegóły

Numer ogłoszenia 57333 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 302300000, 300000009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zakup i dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania
Zakres i przedmiot zamówienia zawarte są w załączniku nr 1 do SIWZ opis przedmiotu zamówienia

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Centrum Neuropsychiatrii "NEUROMED" Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Ulica ul. Białowieska 74a
Nr domu 74a
Miejscowosc Wrocław
Kod poczt 54-235
Wojewodztwo dolnośląskie
Tel 71 3553594, 3501780
Fax 71 3501781
Internet www.neuropsychiatria.com
Regon 93017920000000
E mail jadwiga.dul@neuropsychiatria.com
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 30
Wadium Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w kwocie: 4 000,00 zł (słownie złotych: cztery tysiące złotych). Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy PZP tj. 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620).Termin i miejsce wniesienia wadium 1) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert 2) W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr: 51 1020 5226 0000 6402 0463 7213. W takiej sytuacji Wykonawca wraz z ofertą winien przedłożyć potwierdzenie dokonania przelewu (wpłaty wadium). 3) Wadium wnoszone w pieniądzu winno znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4) W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż w pieniądzu, wymagane jest złożenie oryginalnego dokumentu gwarancji/poręczenia. Oryginał gwarancji/poręczenia powinien być załączony do oferty w sposób umożliwiający jego zwrot zgodnie z ustawą PZP. Dokument taki winien być sporządzony w języku polskim. Oprócz oryginału dokumentu Wykonawca winien przedłożyć kopię gwarancji/poręczenia potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. Oryginały przedmiotowych dokumentów zostaną zwrócone Wykonawcom w terminach wynikających z ustawy PZP. Jeśli gwarancja/poręczenie zostaną przedłożone w języku innym, niż polski Zamawiający wymaga przedłożenia ze strony Wykonawcy tłumaczenia takiego dokumentu na język polski. 5) Wadium w pieniądzu winno być wniesione z następującym tytułem płatności: WADIUM - ZP/1/2014. 6) Z dokumentu wadium wniesionego w formie poręczenia lub gwarancji bankowej / ubezpieczeniowej powinno wynikać jednoznacznie, że poręczyciel/gwarant w każdym z przypadków, dla których ustawa PZP przewiduje zatrzymanie wadium, wypłaci należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy, na pierwsze żądanie Zamawiającego w terminie nie dłuższym niż 30 dni od pierwszego żądania Zamawiającego. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty wyznaczonej przez Zamawiającego, w której upływa termin składania ofert. 7) Niewniesienie wadium w wymaganym terminie w wymaganej wysokości lub formie skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
Zaliczka Nie
Wiedza Wykaz dostaw sprzętu komputerowego i urządzeń wielofunkcyjnych wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedno zamówienie o wartości co najmniej: 100 000,00 zł brutto, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania - według załącznika nr 4 do SIWZ, oraz załączeniem dowodów czy zostały one wykonane lub są wykonywane należycie,
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Przedmiotu Umowy, 2) w zakresie przedmiotu Umowy, jeżeli zmiany są na korzyść Zamawiającego, w zakresie terminu realizacji, jeżeli zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, 3) zmiany postanowień Umowy w sytuacji, gdy dotyczy ona zmiany producenta, modelu przedmiotu Umowy, w szczególności w przypadku zakończenia jego produkcji lub wycofania go z produkcji z tym, że cena wskazana w ofercie nie może ulec podwyższeniu, a parametry techniczne wyrobów nie mogą być gorsze niż wskazane w załączniku do oferty, 4) gdy doszło do wydłużenia okresu gwarancyjnego przez producenta, 5) zmiany terminu realizacji Umowy, jeżeli wystąpią okoliczności, których nie można było przewidzieć w momencie zawierania Umowy, a które uniemożliwiłyby wykonanie Przedmiotu Umowy zgodnie z jego treścią i celem,
Kryt cena A
Spec www www.neuropsychiatria.com
Spec war Sekretariat Dyrektora Centrum NEUROMED ul. Białowieska 74a 54-235 WROCŁAW
Data skl 01/04/2014
Godz skl 12:00
Miejsce Sekretariat Dyrektora Centrum NEUROMED ul. Białowieska 74a 54-235 WROCŁAW
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)