Przedmiotem zamówienia jest dostawa bonów towarowych w ilości do 8.000 (słownie: osiem tysięcy) sztuk o nominale 10 zł - każdy. Ilości podane w ust. 1 są wielkościami szacunkowymi. Bony towarowe dostarczane będą do siedziby Zamawiającego w 2014 r. - w okresie od zawarcia umowy do 31 grudnia 2014 r. sukcesywnie - według bieżących potrzeb Zamawiającego. Ze względu na szczególny charakter dostaw jakimi są dostawy bonów towarowych podane przez Zamawiającego ilości są jedynie ilościami szacunkowymi, natomiast rzeczywista liczba dostawy bonów towarowych może ulec zmianie, w zależności od potrzeb Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia dostawy bonów towarowych. Okoliczność ta nie będzie podstawą do jakichkolwiek roszczeń Wykonawcy względem Zamawiającego. Bony towarowe muszą być dostarczone w formie papierowej. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert na bony towarowe w formie elektronicznych kart płatniczych. Bony towarowe będą mogły być realizowane w placówkach handlowych znajdujących się w granicach administracyjnych miasta Otwocka, oferujących co najmniej następujące artykuły: pieczywo (chleb, bułki), produkty zbożowe (mąka, makaron, ryż, kasza), nabiał (mleko, masło, margaryna, śmietana, ser), przetwory mięsne (konserwy, pasztety, wędliny), mięso, warzywa i owoce oraz podstawowe środki czystości, higieny osobistej i chemii gospodarczej. Placówki handlowe, muszą być otwarte co najmniej w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8.00 do 16.00 i w soboty w godzinach od 08:00 do 12:00 (z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy). Zamawiający zastrzega, że za placówki handlowe nie będzie uznawany kiosk lub stragan. Zamawiający wymaga aby bony towarowe mogły być realizowane co najmniej w trzech placówkach handlowych, znajdujących się w granicach administracyjnych miasta Otwocka. Bony towarowe są formą pomocy społecznej dla świadczeniobiorców Zamawiającego. Bony towarowe uprawniają okaziciela do nabywania towarów oferowanych w placówkach handlowych wskazanych przez Wykonawcę. Bony towarowe powinny być należycie zabezpieczone przed podrobieniem, posiadać termin jego ważności, kolejny numer identyfikacyjny, napis: - Bon upoważnia do zakupu artykułów spożywczych i przemysłowych z wyjątkiem napojów alkoholowych, wyrobów tytoniowych - oraz doładowań do telefonów oraz miejsce na pieczątkę Zamawiającego, a także nadruk informujący o wartości nominalnej bonu. Wskazane jest również by na bonie towarowym został umieszczony wykaz placówek handlowych, w których można zrealizować bony towarowe. Termin dostawy przez Wykonawcę bonów towarowych do siedziby Zamawiającego nie może przekroczyć 5 (pięć) dni roboczych od dnia otrzymania przez Wykonawcę zamówienia na dostawę wskazanej przez Zamawiającego ilości bonów towarowych. Bony towarowe muszą zachować ważność (umożliwiać dokonanie zakupów bezgotówkowych ) w okresie minimum 3 miesiące od dnia ich dostarczenia do siedziby Zamawiającego - pełny okres ważności bonów towarowych musi być umieszczony na bonach towarowych przez Wykonawcę. Ceny oferowanych przez Wykonawcę towarów zakupionych na podstawie bonów towarowych nie mogą być wyższe niż ceny obowiązujące w placówce handlowej, w której realizowany jest bon towarowy. W przypadku, gdy wartość zakupionych towarów będzie niższa niż wartość nominalna bonu towarowego, pozostała część nie będzie wydawana w gotówce. W przypadku, gdy wartość zakupionych towarów będzie wyższa, niż wartość nominalna bonu towarowego, świadczeniobiorca zobowiązany będzie dokonać zapłaty brakującej kwoty ze środków własnych. Dostarczenie bonów do siedziby Zamawiającego należy do Wykonawcy i stanowi jego koszt. Uzupełnieniem opisu przedmiotu zamówienia są zapisy zawarte w Załączniku nr 5 do SIWZ - wzorze umowy. |
Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Ośrodek Pomocy Społecznej
|
Ulica |
ul. Sosnowa 4
|
Nr domu |
4
|
Miejscowosc |
Otwock
|
Kod poczt |
05-400
|
Wojewodztwo |
mazowieckie
|
Tel |
0-22 779 36 32, 779 36 92
|
Fax |
0-22 779 36 32, 779 36 92
|
Internet |
www.opsotwock.pl
|
Regon |
00215617200000
|
E mail |
ops_otwock@wp.pl
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
D
|
Czy czesci |
Nie
|
Czy wariant |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy uzup |
Tak
|
Czas |
D
|
Data zak |
31/12/2014
|
Wadium |
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie załączenia przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ.
|
Wiedza |
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie załączenia przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ.
|
Potencjal |
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie załączenia przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ.
|
Zdolne |
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie załączenia przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ.
|
Sytuacja |
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie załączenia przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ.
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dok podm zag 1 |
Tak
|
Inne dokumenty |
1. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienie publicznego, w rozumieniu art. 23 Pzp - Zamawiający wymaga dołączenia do oferty pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienie publicznego. Pełnomocnictwo niniejsze winno być przedstawione w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich dokumentów.
2.
|
Niepelnosprawne |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Strony przewidują możliwość dokonania zmiany umowy w formie pisemnej, w szczególności w zakresie: zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy lub świadczenia jednej lub obu stron (jedynie w zakresie wynikającym z tych zmian), uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu umowy proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego,siły wyższej, niezależnej od Zamawiającego i Wykonawcy, a której nie można było przewidzieć i która nie pozwala na kontynuację usług będących przedmiotem zamówienia, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach,działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron, wystąpienia okoliczności, których strony nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, w zakresie dotyczącym ilości oraz zmiany miejsca usytuowania placówek handlowych, w których realizowane będą dostarczone bony towarowe. Zmiany w zakresie nazwy usług, danych Stron, w szczególności ich adresów, przedstawicieli Stron, innych osób wskazanych imiennie w umowie będą dokonywane w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
|
Kryt cena |
B
|
Kryt 1p |
50
|
Kryt 2 |
Ilość placówek handlowych
|
Kryt 2p |
50
|
Spec www |
www.opsotwock.pl, www.bip.otowck.pl
|
Spec war |
Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Sosnowa 4
05-400 Otwock
|
Data skl |
31/03/2014
|
Godz skl |
10:00
|
Miejsce |
Ośrodek Pomocy Społecznej - sekretariat
ul. Sosnowa 4
05-400 Otwock
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Okres liczba dni |
30
|
Czy uniewaznienie |
Nie
|
Zam uzupelniajace |
2.6. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia, których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 Pzp. Przedmiot zamówień uzupełniających będzie polegał na powtórzeniu usług będących przedmiotem niniejszego zamówienia.
|