Dostawa analizatora do wykonywania pełnego zakresu testów oddechowych z użyciem 13C wraz ze stacją roboczą z preinstalowanym oprogramowaniem i akcesoriami (podwójne torebki do pobierania próbek - op. 200 szt. oraz ustnik do torebek - op. 500 szt.) dla Katedry Fizjologii UJ CM w Krakowie. Sprawa znak: DZP/CM/242/3-104/ZP/12

Publication date 2012-08-27
End date 2012-09-04 10:30:00
Instytucja
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 316040 / 2012
Document type ZP-400
Cpv code 331900008, 302000001, 489000007
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa analizatora do wykonywania pełnego zakresu testów oddechowych z użyciem 13C wraz ze stacją roboczą z preinstalowanym oprogramowaniem i akcesoriami (podwójne torebki do pobierania próbek - op. 200 szt. oraz ustnik do torebek - op. 500 szt.) dla Katedry Fizjologii UJ CM w Krakowie.
Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 3 do SIWZ, który zawiera parametry techniczne i warunki wymagane oraz punktowane.
Oferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, pochodzić z bieżącej produkcji z 2012 r., a oferowany analizator do wykonywania pełnego zakresu testów oddechowych z użyciem 13C musi posiadać dokument potwierdzający oznakowanie CE- certyfikat CE lub deklarację zgodności, wymagany obowiązującymi przepisami tj. ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. 2010 nr 107 poz. 679 z późn. zm.).
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) Dostawę wraz z transportem, instalację, uruchomienie aparatu oraz 1-dniowe szkolenie z obsługi przedmiotu zamówienia dla 3 osób (w terminie uzgodnionym z Użytkownikiem). Miejsce dostawy: Katedra Fizjologii UJ CM, ul. Grzegórzecka 16, 31-531 Kraków.
2) Udzielenie min. 12-miesięcznej gwarancji jakości na przedmiot zamówienia (termin liczony od daty protokołu przekazania do eksploatacji).
3) Wykonanie w okresie gwarancji minimum 1 przeglądu gwarancyjnego w każdym rozpoczętym roku gwarancji.
4) Autoryzowany serwis gwarancyjny.
5) Czas reakcji serwisu do 48 godzin od momentu wysłania faksu lub e-maila z informacją o wadzie.
6) Zamawiający wymaga naprawy w okresie gwarancyjnym w terminie do 14 kalendarzowych dni od chwili zgłoszenia wady. W przypadku braku możliwości dokonania naprawy w tym terminie, Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia zastępczego przedmiotu zamówienia lub jego naprawianego elementu na czas naprawy o parametrach nie gorszych niż przedmiot zamówienia/element naprawiany.
7) W przypadku trzykrotnej naprawy przedmiotu zamówienia lub jego elementu, a także gdy sumaryczny czas naprawy przekroczy 3 miesiące w okresie gwarancji, Wykonawca zobowiązany jest do wymiany przedmiotu zamówienia/jego elementu na nowy na własny koszt.
8) Instrukcja obsługi w języku polskim i angielskim.
9) Karta gwarancyjna zgodna z zapisami w umowie

Dodatkowe informacje

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)