Przygotowanie i wykonanie wydawnictw, tablic informacyjnych i gadżetów informacyjno-promocyjnych w ramach projektu pn. Promocja bioróżnorodności w Gminie Barlinek

Publication date 2014-03-18
End date 2014-03-26 11:00:00
Instytucja Gmina Barlinek
Miejscowość Barlinek
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Tablice,
  • Aparatura i sprzęt do celów demonstracyjnych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 91036 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 798000002, 798225007, 301950002, 392941000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.:
1) Przygotowanie i druk wydawnictwa albumowego - 1000 szt.
2) Przygotowanie i druk kalendarza imprez - 500 szt.
3) Przygotowanie i druk widokówek - 3000 szt.
4) Przygotowanie i druk widokówek w kompletach po 10 szt. Plus okładka na komplet - 3000 kpl.
5) Przygotowanie i druk ulotek - 6000 szt.
6) Przygotowanie i druk książeczki edukacyjnej - 1000 szt.
7) Przygotowanie i druk mapy formatu A1 - 5000 szt.
8) Przygotowanie i druk mapki formatu A3 - 1000 szt.
9) Przygotowanie i druk koszulek T-shirt z nadrukiem - 3000 szt.
10) Druk i wykonanie roll-up zwijany z pokrowcem - 3 szt.
11) Przygotowanie i wykonanie puzzle plenerowych - 2 szt.
12) Opracowanie, przygotowanie, druk i wykonanie gry planszowej Wędrówki przyrodnicze z Królową Puszy Barlineckiej - 1000 szt.
13) Przygotowanie i wykonanie kubków z nadrukiem - 1500 szt.
14) Przygotowanie i wykonanie banera z nadrukiem 250cm x 300cm - 1 szt.
15) Przygotowanie, wykonanie i montaż tablic informacyjnych zewnętrznych - 4 szt.
16) Przygotowanie, wykonanie i montaż tablic edukacyjnych - 8 szt.
17) Dostawa materiałów ekspozycyjnych: aluramy 70cm x 100cm - 10 szt., aluramy 70cm x 100cm - 24 szt., tektura jednowarstwowa 70 cm x 100cm - 10 ark.
18) Dostawa materiałów biurowych: papier dyplomowy 200g/m2, papier ksero biały - 2 ryzy, papier ksero zielony - 1 ryza, tusz do drukarki HP3525 - 2 kpl., tusz do drukarki Brother DCP J152W - 2kpl.
19) Dostawa stojak pojedynczego na ulotki - 4 szt.
20) Dostawa stojaka obrotowego na karty pocztowe - 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 8 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Barlinek
Ulica ul. Niepodległości 20
Nr domu 20
Miejscowosc Barlinek
Kod poczt 74-320
Wojewodztwo zachodniopomorskie
Tel 95 7462450 w. 16
Fax 95 7461704
Regon 00052837900000
E mail umig@barlinek.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Adres dyn zak www.bip.barlinek.pl
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam U
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy pzp, stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego.
Czas D
Data zak 31/03/2015
Wadium Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 5.000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) w sposób i terminie określonym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający odstępuje od szczegółowego określenia tego warunku
Wiedza Warunek zostanie uznany za spełniony jeśli wykonawca wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedną usługę polegającą na wykonaniu broszur, ulotek, albumów, tablic o wartości co najmniej 20.000 zł. Ocena warunków udziału w postępowaniu będzie polegała na zasadzie spełnia - nie spełni. Niespełnienie któregokolwiek z warunków spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania
Potencjal Zamawiający odstępuje od szczegółowego określenia tego warunku
Zdolne Zamawiający odstępuje od szczegółowego określenia tego warunku
Sytuacja Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że: - posiada środki finansowe w wysokości 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych) lub zdolności kredytowej w wysokości min. 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych). Ocena warunków udziału w postępowaniu będzie polegała na zasadzie spełnia - nie spełni. Niespełnienie któregokolwiek z warunków spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 12 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 15 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Inne dokumenty a) Wypełniony formularz ofertowy - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. b) Zobowiązanie innych podmiotów, które udostępnią wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny i/lub osoby do realizacji zamówienia, zdolności finansowe - zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ - jeżeli ma zastosowanie. c) Wycena przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 9 do SIWZ), jako wskazanie sposobu obliczenia ceny.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Dopuszcza się na podstawie art. 144 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w przypadku: 1) Zmian ogólnych: a) zmiany adresu/siedziby Zamawiającego/Wykonawcy oraz innych danych ujawnionych w rejestrach publicznych, b) zmiany osób występujących po stronie Zamawiającego/Wykonawcy upoważnionych do reprezentacji stron, c) zmiany w kolejności i terminach wykonywanych prac. 2) Zmiany wpływającej na termin wykonania umowy - możliwe jest przedłużenie terminu zakończenia umowy o czas opóźnienia, jeśli opóźnienie to wynika z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego i jeśli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie umowy, w zakresie przekazania tekstów/zdjęć. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie w postaci aneksu
Kryt cena A
Spec www bip.barlinek.pl
Spec war Urząd Miejski w Barlinek, ul. Niepodległości 20, 74-320 Barlinek
Data skl 26/03/2014
Godz skl 11:00
Miejsce Biuro Obsługi Interesanta, Urząd Miejski w Barlinku, ul. Niepodległości 20, 74-320 Barlinek
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Projekt pn.: Promocja bioróżnorodności w Gminie Barlinek współfinansowany jest przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007-2013 na podstawie umowy o dofinansowanie nr UDA-RPZP.04.05.01-32-011/11-00 z dnia 24.01.2014 r.
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)