Zakup regałów jezdnych i stacjonarnych wraz montażem w obiektach Oddziału ZUS we Wrocławiu

Publication date 2014-03-18
End date 2014-03-28 11:00:00
Instytucja Zakład Ubezpieczeń Społecznych we Wrocławiu
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Regały biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 91444 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 391311000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż regałów:
- jezdnych dwustronnych (o sumarycznej długości półek wynoszącej 1.334,0 mb),
- stacjonarnych (o sumarycznej długości półek wynoszącej 62,50 mb),
do pomieszczeń usytuowanych w obiektach:
- Oddziału ZUS we Wrocławiu przy ul. Pretficza 11,
- Inspektoratu ZUS w Trzebnicy przy ul. Wojska Polskiego 1b,
- Inspektoratu ZUS w Oławie przy ul. Kasprowicza 34.
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia oraz warunków realizacji zamówienia określa specyfikacja istotnych warunków zamówienia ( zwana dalej SIWZ)

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Zakład Ubezpieczeń Społecznych we Wrocławiu
Ulica ul. Pretficza 11
Nr domu 11
Miejscowosc Wrocław
Kod poczt 50-930
Wojewodztwo dolnośląskie
Tel 071 3606000
Fax 071 3606497
Regon 00001775600260
E mail wroclaw95@interia.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 45
Wadium Nie wymaga się wnosznia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotowego zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Wykonawca potwierdza spełnianie niniejszego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
Wiedza Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał (w sposób należyty) co najmniej jedno zamówienie: - polegające na dostawie i montażu regałów (wymaga się aby zamówienie obejmowało regały jezdne), - o wartości brutto nie mniejszej niż 80.000 zł (słownie: osiemdziesiąt tysięcy zł brutto), - realizowane w ramach jednego kontraktu - jednej umowy. Wykonawca potwierdza spełnianie niniejszego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz wykazu dostaw
Potencjal Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie niniejszego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
Zdolne Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie niniejszego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie niniejszego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Inne dokumenty a) pełnomocnictwo do podpisania oferty, w przypadku gdy ofertę składa pełnomocnik, b) pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych, w przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian w umowie w przypadku wystąpienia siły wyższej, jeżeli jej zaistnienie uniemożliwia wykonanie umowy w terminie, a Wykonawca zgłosi Zamawiającemu taką potrzebę niezwłocznie od jej zaistnienia i potwierdzi fakt jej zaistnienia na piśmie
Kryt cena A
Spec www http://www.zus.pl/zampub
Spec war 50-930 Wrocław, ul. Pretficza 11, w pok. 421
Data skl 28/03/2014
Godz skl 11:00
Miejsce 50-930 Wrocław, ul. Pretficza 11, w pok. 421 (Centrum Zamówień Publicznych)
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat 1. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, zobowiązany będzie przed zawarciem umowy do: a) wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania zamówienia (zgodnie w wymaganiami określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia), b) przedłożenia do wglądu: - stosownego certyfikatu wymaganego unijnym systemem oceny zgodności, - atestu higienicznego na zastosowane farby - dopuszczającego przechowywanie dokumentów bez zastrzeżeń, o których mowa w części II, pkt 3.8 ppkt 2 SIWZ, c) podania numeru konta bankowego (w związku z koniecznością rejestracji każdego Wykonawcy w SAP). 2. Formularz SIWZ można uzyskać: - na stronie internetowej ZUS (http://www.zus.pl/zampub), - osobiście w siedzibie Zamawiającego we Wrocławiu przy ul. Pretficza 11, w pok. 421, od poniedziałku do piątku, w godzinach 8.00 - 15.00 (po wcześniejszym uzgodnieniu terminu odbioru), - za zaliczeniem pocztowym (po przesłaniu wniosku na nr faxu: 71 36-06-497). Formularz SIWZ jest bezpłatny. 3.Miejsce i termin otwarcia ofert - otwarcie ofert nastąpi 28 marca 2014r. o godz. 12.00 w siedzibie Zamawiającego we Wrocławiu, ul. Pretficza 11, w pok. nr 246. 4. Pracownicy uprawnieni do kontaktu z wykonawcami: - w sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia: Julita Pietrzykowska-Szmaj, Wrocław, ul Pretficza 11, pok. 403, tel. 71 36-06-401, Dominik Majka, Wrocław, ul Pretficza 11, pok. 423, tel. 71 36-06-504, od poniedziałku do piątku, w godzinach 8.00 - 15.00; - w sprawach dotyczących procedury oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia: Beata Skóra, Wrocław, ul Pretficza 11, pok. 404, tel. (71) 36-06-(442 lub 496), Lesław Pluta, Wrocław, ul Pretficza 11, pok. 421, tel. (71) 36-06-421, od poniedziałku do piątku, w godzinach 8.00 - 15.00
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)