Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Komenda Wojewódzka Policji
|
Ulica |
ul. Powstańców Wielkopolskich 7
|
Nr domu |
7
|
Miejscowosc |
Bydgoszcz
|
Kod poczt |
85-090
|
Wojewodztwo |
kujawsko-pomorskie
|
Tel |
52 5255320
|
Fax |
52 5255319
|
Internet |
www.kujawsko-pomorska.policja.gov.pl
|
Regon |
09136215200000
|
E mail |
przetarg@bg.policja.gov.pl
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
Podmiot prawa publicznego
|
Rodz zam |
U
|
Czy czesci |
Nie
|
Czy wariant |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy uzup |
Nie
|
Czas |
D
|
Data zak |
30/09/2014
|
Wadium |
1. Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100)
2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu,
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) gwarancjach bankowych,
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.).
4. Wadium wnoszone:
- w pieniądzu należy wpłacić wyłącznie przelewem na rachunek zamawiającego w NBP Oddział Okręgowy w Bydgoszczy nr konta 95 1010 1078 0077 4813 9120 0000
- wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w kasie zamawiającego, siedziba zamawiającego, pok. nr 7 (Wydział Finansów KWP), czynna w dni robocze w godz. 8:30-10:30, 12:30-14:00.
5. Za datę wniesienia wadium w pieniądzu uznaje się datę uznania na rachunku bankowym zamawiającego; w pozostałych formach - datę dostarczenia dokumentu zamawiającemu.
6. Dokumenty wymienione w ust. 3 pkt. 2 - 5 muszą uwzględniać zapisy art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy.
7. Do oferty zaleca się dołączyć kserokopię polecenia przelewu lub innej formy wadium.
8. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy.
|
Zaliczka |
Nie
|
Wiedza |
Do oceny spełniania warunku, o którym mowa powyżej wykonawca musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia.
Za usługę odpowiadającą wartością i rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia zamawiający uzna co najmniej jedną usługę związaną z dostawą i instalacją systemu przesyłania wiadomości tekstowych na kwotę minimum: 200.000,00 zł brutto.
|
Zdolne |
Do oceny spełniania warunku, o którym mowa powyżej wykonawca musi wykazać, iż dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - co najmniej 1 osobą z minimum 3-letnim doświadczeniem w zakresie konfiguracji central telefonicznych - używanych przez Zamawiającego - ALCATEL 4400
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 5 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 |
Wykaz i dowody określające, że usługi te zostały wykonane należycie należy ograniczyć wyłącznie do usług potwierdzających spełnienie warunku w zakresie wiedzy i doświadczenia opisanego w Sekcji III.3.2)
Dowodami, o których mowa powyżej mogą być poświadczenia lub oświadczenie wykonawcy, jeżeli wykonawca z uzasadnionych przyczyn o charakterze obiektywnym nie jest w stanie uzyskać poświadczeń.
Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej w przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem na rzecz którego usługi wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 9 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dok podm zag 1 |
Tak
|
Inne dokumenty |
1. Formularz OFERTA - (wzór stanowi załącznik do SIWZ). 2. Wykonawca powołujący się przy
wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów na zasadach
określonych w art. 26 ust. 2b ustawy jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, iż będzie
dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne
zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania
z nich przy wykonywaniu zamówienia, 3. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące
wspólnie (np. spółkę cywilną, konsorcjum) wykonawcy zobowiązani są do: 1) ustanowienia
pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w
postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi wskazywać
w szczególności: postępowanie o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wykonawców ubiegających
się wspólnie o udzielenie tego zamówienia oraz zakres umocowania pełnomocnika. 2) dołączenia w/w
pełnomocnictwa do oferty. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany w imieniu wszystkich
wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem pełnomocnika. Dokument
pełnomocnictwa musi być złożony w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez
notariusza. 4. W przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - do oferty musi być dołączone
pełnomocnictwo posiadające zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do
reprezentowania wykonawcy. Dokument pełnomocnictwa musi być złożony w oryginale lub kopii
poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 5. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub
w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o
których mowa w pkt.III.4.3) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed
notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego
lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wymóg, terminu określony w pkt III.4.3.1) tj. wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert stosuje się odpowiednio
|
Niepelnosprawne |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Kryt cena |
A
|
Czy aukcja |
Tak
|
Aukcja dod info |
https://aukcje.uzp.gov.pl
|
Spec www |
www.kujawsko-pomorska.policja.gov.pl
|
Spec war |
1) osobiście: KWP w Bydgoszczy, ul. Powstańców Wielkopolskich 7, 85-090 Bydgoszcz (pokój 29), 2) za zaliczeniem
pocztowym (koszt przesyłki), 3) na stronie internetowej Zamawiającego.
|
Data skl |
28/03/2014
|
Godz skl |
13:00
|
Miejsce |
KWP w Bydgoszczy, ul. Powstańców Wielkopolskich 7, 85-090
Bydgoszcz (pokój 29)
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Okres liczba dni |
30
|
Inf dodat |
1. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej ani ustanowienia
dynamicznego systemu zakupów
2. Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu Dostosowanie jednostek terenowych Policji woj. kujawsko-pomorskiego do elektronicznego obiegu dokumentów realizowanego ze środków RPO województwa kujawsko-pomorskiego
|
Czy uniewaznienie |
Tak
|