Dostawa materiałów i odczynników fotograficznych do cyfrowego urządzenia minilab firmy Noritsu QSS-3703 dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie

Publication date 2014-03-19
End date 2014-04-01 10:30:00
Instytucja Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Papier fotoczuły, termoczuły lub termograficzny i tektura L 74/34 PL Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej 15.3.2008,
  • Wyroby biurowe,
  • Produkty z tworzyw sztucznych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 58171 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 229931008, 249312104, 249312207, 249300002, 195200007, 301928009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów i odczynników fotograficznych do cyfrowego urządzenia minilab firmy Noritsu QSS-3703 dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie szczegółowy zakres zamówienia określony został w załączniku nr 1 do SIWZ.
2. Zaoferowane przez Wykonawcę asortymenty winny spełniać wszystkie parametry określone w poszczególnych pozycjach załącznika nr 1.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie
Ulica ul. Narutowicza 73
Nr domu 73
Miejscowosc Lublin
Kod poczt 20-019
Wojewodztwo lubelskie
Tel 81 5354606
Fax 81 5354313
Internet www.lubelska.policja.gov.pl
Regon 43068905200000
E mail zamowienia@lu.policja.gov.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja rządowa terenowa
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 24
Wadium Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca oświadczy, iż spełnia warunek dotyczący posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
Wiedza Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca oświadczy, iż spełnia warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia do realizacji przedmiotowego zamówienia oraz: - wykaże się wykonaniem co najmniej 1 dostawy polegającej na dostarczeniu materiałów i odczynników fotograficznych do cyfrowych urządzeń typu minilab o wartości minimum 65 000,00 zł, (wartość ta winna wynikać z nie więcej niż 3 zawartych umów na w/w dostawy), wykonanej w okresie ostatnich 3 lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawa została wykonana oraz załączy dowody*, czy została wykonana należycie. * Uwaga! Dowodami, zgodnie z §1 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r. poz. 231) są: - poświadczenie, - oświadczenie Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać w/w poświadczenia, wraz z uzasadnieniem tych przyczyn. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w w/w wykazie, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania w/w dowodów.
Potencjal Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca oświadczy, iż spełnia warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania przedmiotowego zamówienia;
Zdolne Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca oświadczy, iż spełnia warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania przedmiotowego zamówienia;
Sytuacja Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca oświadczy, iż spełnia warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej mu na realizację przedmiotowego zamówienia.
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 Wykaz winien zawierać wykazanie się wykonaniem co najmniej 1 dostawy polegającej na dostarczeniu materiałów i odczynników fotograficznych do cyfrowych urządzeń typu minilab o wartości minimum 65 000,00 zł, (wartość ta winna wynikać z nie więcej niż 3 zawartych umów na w/w dostawy), wykonanej w okresie ostatnich 3 lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawa została wykonana oraz załączy dowody*, czy została wykonana należycie. * Uwaga! Dowodami, zgodnie z §1 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r. poz. 231) są: - poświadczenie, - oświadczenie Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać w/w poświadczenia, wraz z uzasadnieniem tych przyczyn. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w w/w wykazie, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania w/w dowodów.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw W przypadku złożenia oferty równoważnej dla pozycji od 1 do 14 z załącznika Nr 1 w celu potwierdzenia, iż zaoferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego Wykonawca dołączy do oferty -do wszystkich równoważnych pozycji - sporządzone w języku polskim lub przetłumaczone na język polski opcjonalnie: karty charakterystyki produktu lub certyfikaty jakościowe, oferty katalogowe, zdjęcia katalogowe wraz z opisem parametrów technicznych lub inne dokumenty/materiały, na podstawie których Zamawiający będzie mógł jednoznacznie określić, iż zaoferowany asortyment przez Wykonawcę (określony w kolumnach -Proponowany asortyment-) spełnia parametry wymagane przez Zamawiającego. Obowiązek udowodnienia równoważności oferty spoczywa na Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest do poniesienia wszelkich kosztów związanych ze złożeniem oferty równoważnej.
Inne dokumenty 1. Druk Oferta - załącznik nr A do SIWZ oraz Formularz cenowy - załącznik nr 1 do SIWZ. 2. W przypadku, gdy Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków musi udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 3. Wypełniony formularz Dane o Wykonawcy - załącznik nr 6 do SIWZ. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo udzielone ustanowionemu przedstawicielowi podpisane przez wszystkie osoby upoważnione do reprezentowania poszczególnych podmiotów wchodzących w skład konsorcjum.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian zostało przedstawione w załączniku do SIWZ -wzorze umowy.
Kryt cena A
Czy aukcja Tak
Aukcja dod info https://aukcje.uzp.gov.pl/index.php
Spec www www.lubelska policja.gov.pl
Spec war Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie, Zespół Zamówień Publicznych, pokój nr 17
Data skl 01/04/2014
Godz skl 10:30
Miejsce Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie, Zespół Zamówień Publicznych, pokój nr 17
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)