Dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, telefaksów i urządzeń wielofunkcyjnych oraz papieru ciągłego do drukarek komputerowych dla JW. 5308 - 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego, znak sprawy: 7/WOG/Łączność/14
Publication date | 2014-03-19 |
End date | 2014-04-02 10:00:00 |
Instytucja | 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy |
Miejscowość | Koszalin |
Województwo | zachodniopomorskie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 92032 / 2014 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 301251105, 301251102, 301923200, 301993302 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, telefaksów i urządzeń wielofunkcyjnych, (w tym kaset, tuszy, tonerów, wkładów drukujących) oraz papieru perforowanego samokopiującego ciągłego do drukarek komputerowych dla JW. 5308 - 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie. 2. Wymagania zasadnicze dotyczące materiałów eksploatacyjnych do urządzeń komputerowych - tuszy, tonerów, kaset, wkładów itp.: 1) Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego zawierający: typ sprzętu, jakim dysponuje Zamawiający oraz rodzaj, typ, symbol materiału eksploatacyjnego zalecanego przez producenta urządzeń oraz orientacyjne ilości materiałów objętych niniejszym zamówieniem zostały określone w załączniku nr 2 do SIWZ. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert na materiały eksploatacyjne jakościowo równoważne, nowe, spełniające równoważne parametry i wolne od wad technicznych. 3. Wymagania w stosunku do oferowanych materiałów eksploatacyjnych: 1) Oferowane materiały eksploatacyjne powinny być fabrycznie nowe, nieużywane i nieuszkodzone w oryginalnym opakowaniu (ze znakiem firmowym) wskazującym symbol oraz model urządzenia, do którego są przeznaczone, wolne od wad technicznych i prawnych, wyprodukowane z nowych pełnowartościowych, nie używanych wcześniej materiałów - nieregenerowanych, nie napełnianych powtórnie i wolne od wad technicznych. 2) Wykonawca gwarantuje, że dostarczone materiały eksploatacyjne (w szczególności tusze, tonery i wkłady) będą wysokiej jakości oraz zapewnią kompatybilność pracy z urządzeniami Zamawiającego oraz posiadają wymagane przepisami opakowanie i oznakowanie. 3) Opakowania zewnętrzne materiałów muszą zawierać czytelną nazwę lub logo producenta, czytelną nazwę (typ, symbol) materiału, zgodnie z oznakowaniem na sprzęcie, do którego mają być wykorzystane, jego numer katalogowy, opis zawartości, termin przydatności do użycia oraz listę urządzeń, do których są przeznaczone. 4) Wykonawca gwarantuje, że oferowane przez niego materiały nie naruszają praw własności przemysłowej i patentowych. 5) Wykonawca gwarantuje, że zamontowanie i używanie dostarczonych przez niego wkładów nie spowoduje utraty praw gwarancji producenta urządzenia, do którego są przeznaczone. 6) Jeżeli Zamawiający stwierdzi, iż wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych materiałów eksploatacyjnych niekorzystnie odbiega od wymagań producenta sprzętu komputerowego, Wykonawca zobowiązuje się do gwarancyjnej wymiany na nowy, wolny od wad w terminie 2 dni roboczych od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego o wadliwym materiale telefonicznie lub faxem. Wymiana nastąpi w siedzibie Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy. 7) Wykonawca zobowiązuje się do pokrycia kosztów naprawy urządzenia, gdy jego uszkodzenie powstało w wyniku stosowania kasety, tuszu lub tonera dostarczonego przez Wykonawcę. Za podstawę żądania przez Zamawiającego naprawy urządzenia uważa się pisemną opinię autoryzowanego serwisu producenta urządzenia. Naprawa urządzenia wykonana zostanie w autoryzowanym serwisie producenta urządzenia w terminie 5 dni od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego Wykonawcy konieczności naprawy. Koszty naprawy ponosi Wykonawca. 8) Zamawiający nie dopuszcza materiałów eksploatacyjnych posiadających pojemności startowe. 9) Zamawiający informuje, że jest związany umowami gwarancyjnymi z producentami używanych urządzeń. Zawarte przez Zamawiającego umowy gwarancyjne nakładają m.in. obowiązek stosowania materiałów eksploatacyjnych wyszczególnionych i preferowanych w instrukcjach obsługi. Nie przestrzeganie umowy gwarancyjnej może narazić Zamawiającego na jej utratę i szkodę. 10) Wykonawca zobowiązany jest do nieodpłatnego odbioru zużytych materiałów eksploatacyjnych (w ilości równej ilości dostarczonych materiałów eksploatacyjnych) w celu zagospodarowania ich zgodnie z zasadami postępowania z odpadami określonymi w ustawie z dnia 27 kwietnia 2001 roku o odpadach (tekst jednolity: Dz. U. z 2010 r., Nr 185, poz. 1243 z późn. zm.). 4. Informacja o wymaganiach w stosunku do ofert równoważnych: 1) Zamawiający informuje, że dopuszcza złożenie oferty równoważnej, fabrycznie nowych, nie regenerowanych, nie napełnianych powtórnie artykułów równoważnych i wolnych od wad technicznych, spełniających równoważne parametry w stosunku do artykułów wskazanych w załączniku nr 2 do SIWZ. 2) Materiały eksploatacyjne powinny być artykułami w pełni kompatybilnym z urządzeniami do których są zamawiane, o parametrach takich samych lub lepszych, (tj. posiadający większą pojemność tuszu/tonera, lepszą wydajność lub jakość wydruku) w stosunku do oryginału produkowanego i zalecanego przez producenta urządzenia. W przypadku, gdy materiał oryginalny posiada wbudowany układ scalony, który monitoruje proces druku i zużycie atramentu lub tonera, materiał równoważny winien posiadać analogiczny element. 3) Wskaźniki drukarek winny prawidłowo współpracować z tonerem lub tuszem na panelach zarządzających. Oferowane równoważne materiały nie mogą powodować ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz zaniżać jakości wydruku oferowanych w warunkach technicznych producenta sprzętu (pełna kompatybilność z oprogramowaniem sprzętu: informowanie o liczbie wydrukowanych stron, poziomie zużycia tonera, tuszu, głowicy - jeśli sprzęt posiada takie możliwości). 4) W przypadku złożenia oferty równoważnej Zamawiający wymaga, aby zaoferowany produkt równoważny współpracował z urządzeniami wskazanymi w załączniku nr 2 do SIWZ oraz odpowiadał, co najmniej wydajności, jakości wydruku lub pojemności artykułów oryginalnych zalecanych przez producentów urządzeń - dane dotyczące zaoferowanego przez Wykonawcę produktu równoważnego powinny być wpisane odpowiednio w kolumnie 2 załącznika z podaniem nazw symbolu i producenta artykułu równoważnego lub poprzez załączenie do oferty dokumentów potwierdzających, że spełniają one, co najmniej wymagane przez Zamawiającego parametry. 5) Wydajność materiałów równoważnych określana powinna być według obowiązujących norm: a) ISO 19752 dla tonerów do laserowych drukarek monochromatycznych; b) ISO 19798 dla tonerów do laserowych drukarek kolorowych; c) ISO 24711 i ISO 24712 dla wkładów drukujących (tuszy, kartridży) do drukarek atramentowych. 6) Ciężar udowodnienia, że oferowany przedmiot zamówienia jest równoważny w stosunku do wymagań określonych przez Zamawiającego w niniejszej SIWZ spoczywa na składającym ofertę w myśl art. 30 ust. 5 uPzp. 7) W przypadku odwołania się przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia do znaku towarowego, patentu, źródła pochodzenia, symbolu katalogowego producenta, przyjmuje się, że Zamawiający wskazał wyłącznie na klasę produktu i służy ustaleniu standardu dotyczącego parametrów, w szczególności: pojemności, wydajności, nie wskazuje natomiast na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. 5. Informacja o wymaganiach dotyczących gwarancji-rękojmi: 1) Oferowane materiały eksploatacyjne muszą być wyprodukowane w bieżącym roku lub w najpóźniej w drugiej połowie roku poprzedniego, tj. nie wcześniej niż 1 lipca 2013 roku. 2) Zamawiający wymaga, aby oferowane materiały eksploatacyjne posiadały gwarancję, na co najmniej 24 miesiące licząc od terminu protokolarnego odbioru materiałów od Wykonawcy. 6. Wymagania zasadnicze dotyczące papieru perforowanego samokopiującego: 1) Składanka pojedyncza (1+0) - bez nadruku z odrywaną perforacją, biała. 2) Składanka wielowarstwowa (1+1), (1+2), (1+3), (1+4) - bez nadruku z odrywaną perforacją, warstwa pierwsza biała, warstwy pośrednie i ostatnia różnego koloru. 3) Gramatura papieru samokopiującego: a) Pierwsza warstwa (CB) nie gorsza niż 56 g na m2. b) Pośrednie warstwy (CFB) nie gorsze niż 53 g na /m2. c) Ostatnia warstwa (CF) nie gorsza niż 57 g nam2. d) Format: szerokość 240 mm, długość - 12. 4) Ilość arkuszy w kartonie: a) składanka pojedyncza (1+0) - minimum 2000 składek w kartonie, b) składanka wielowarstwowa (1+1) - minimum 900 składek w kartonie, c) składanka wielowarstwowa (1+2) - minimum 600 składek w kartonie, d) składanka wielowarstwowa (1+3) - minimum 400 składek w kartonie, e) składanka wielowarstwowa (1+4) - minimum 350 składek w kartonie. 5) Gwarancja: 5 lat na zdolność kopiowania papieru i 10 lat na trwałość kopii. 7. Informacja o miejscu i sposobie dostawy: 1) Miejscem dostawy jest magazyn LOCO w siedzibie Zamawiającego w Koszalinie. 2) Dostawa jednorazowa całości przedmiotu zamówienia. 3) Realizacja transportem Wykonawcy, na jego koszt i ryzyko. 4) Dostawa w dzień roboczy (od poniedziałku do piątku) w godzinach 8:00 - 14:00. 8. Informacja o Podwykonawcy: 1) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcy. 2) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w Formularzu oferty, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ część zamówienia, której wykonanie zamierz powierzyć podwykonawcy oraz podania przez Wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1. 3) Jeżeli zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 4) Za prace zrealizowane przez Podwykonawców Wykonawca będzie odpowiadał jak za własne. 9. Na zamówienie zostanie podpisana umowa. Istotne postanowienia umowy - projekt umowy stanowi integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy |
Ulica | ul. 4 Marca |
Miejscowosc | Koszalin |
Kod poczt | 75-901 |
Wojewodztwo | zachodniopomorskie |
Tel | 94 345 68 15; 94 345 61 95 |
Fax | 94 3456244 |
Internet | www.17wog.wp.mil.pl |
Regon | 33120312800000 |
E mail | 17wog.przetargi@wp.mil.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Podmiot prawa publicznego |
Rodz zam | D |
Czy czesci | Nie |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Nie |
Czas | Obowiązuje termin |
Czas dni | 30 |
Wadium | Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia wadium w wysokości - 14000,00 zł. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z zastrzeżeniem że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego 26 1010 1599 0186 6913 9120 0000 z adnotacją WADIUM - DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO DLA 17 WOG - znak sprawy 7/WOG/Łączność/14. Wadium wniesione w formie, jak określa ust. 3 pkt 2-5 winny posiadać określony w treści poręczenia (gwarancji) termin ich ważności, nie krótszy niż termin związania z ofertą. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądzu, należy złożyć w formie oryginału w oddzielnej kopercie opisanej następująco: PION GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO, WADIUM - DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO DLA 17 WOG - znak sprawy 7/WOG/Łączność/14 w Kancelarii Jawnej Zamawiającego - lokal nr 110, budynek nr 15 (przejście przez Biuro Przepustek), za pokwitowaniem stron, od poniedziałku do piątku (w dni robocze) w godzinach 08.00 - 11.00 lub 13:00 - 14:00. Ponadto Wykonawca do oferty dołączy kopię dokumentu, potwierdzonego przez Wykonawcę za zgodność z oryginał |
Zaliczka | Nie |
Uprawnienie | Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony na podstawie złożonego oświadczenia - załącznik nr 3 do SIWZ |
Wiedza | Zamawiający uzna, iż Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania niniejszego warunku, jeżeli wykaże się wykonaniem lub wykonywaniem co najmniej dwóch (2) dostaw, w tym: jednej (1) o wartości co najmniej 300000 zł brutto i jednej (1) o wartości co najmniej 150000 zł brutto, będących przedmiotem zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dowodów (poświadczeń, dokumentów) potwierdzających, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie - według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ |
Potencjal | Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony na podstawie złożonego oświadczenia - załącznik nr 3 do SIWZ |
Zdolne | Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony na podstawie złożonego oświadczenia - załącznik nr 3 do SIWZ |
Sytuacja | Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony na podstawie złożonego oświadczenia - załącznik nr 3 do SIWZ |
Oswiadczenie potwierdzenia 4 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 3 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 4 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 8 | Tak |
Dok grup kap 1 | Tak |
Dok podm zag 1 | Tak |
Dok podm zag 2 | Tak |
Dok podm zag 3 | Tak |
Dok potw 3 | Tak |
Inne dokumenty | Formularz oferty - załącznik nr 1, wypełniony i podpisany przez Wykonawcę (podpisanie formularza stanowi złożenie oświadczeń wymaganych od Wykonawcy w niniejszym postępowaniu, a zapisanych w formularzu). Formularz cenowy szczegółowy z informacjami dotyczącymi równoważności produktu - załącznik nr 2, wypełniony i podpisany przez Wykonawcę. Pełnomocnictwo określające zakres uprawnień osoby (-ób) upoważnionej przez Wykonawcę do jego reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, wystawione zgodnie z wymogami prawa, podpisane przez Wykonawcę. Umowa konsorcjum - przed podpisaniem umowy. W sytuacji gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b uPzp, zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania nich przy wykonywaniu zamówienia. Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia Wykonawcy, ubiegającego się o zamówienie odpowiedniego zasobu i wskazywać: jaki jest zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; w jaki sposób zostaną wykorzystane zasoby innego podmiotu przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia; jakiego charakteru stosunki będą łączyć Wykonawcę z innym podmiotem; jaki jest zakres i w jakim okresie inny podmiot będzie brał udział przy wykonywaniu zamówienia. |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Czy zmiana umowy | Tak |
Zmiana umowy | Szczegółowy zakres zmian zwarty został w części 15 ust. 3 SIWZ |
Kryt cena | A |
Spec www | www.17wog.wp.mil.pl |
Spec war | siedziba Zamawiającego, lokal nr 207, budynek nr 15 w Koszalinie ul. 4 Marca (Sekcja Zamówień Publicznych, przez Biuro Przepustek), numer telefonu 943456195 |
Data skl | 02/04/2014 |
Godz skl | 10:00 |
Miejsce | w siedzibie Zamawiającego, Kancelaria Jawna 17 WOG (numer telefonu 94 3456417), która znajduje się na I piętrze, lokal nr 110 w budynku nr 15 w Koszalinie ul. 4 Marca (przez Biuro Przepustek) |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Inf dodat | Specyfikacja jest bezpłatna. Wykonawcy pobierający SIWZ ze strony internetowej związani są wszelkimi modyfikacjami i wyjaśnieniami do Specyfikacji zamieszczonymi na stronie internetowej Zamawiającego |
Czy uniewaznienie | Nie |