Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części parteru budynku biurowego na archiwum zakładowe Urzędu Miasta Włocławek przy ulicy Ptasiej 2A we Włocławku w ramach zadania pn.: Przebudowa budynku Urzędu Miasta

Publication date 2012-08-27
End date 2012-09-11 12:00:00
Instytucja
Miejscowość Włocławek
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Meble biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 316518 / 2012
Document type ZP-400
Cpv code 450000007, 452619106, 453100003, 453300009, 391300002, 302000001
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w branżach: br. konstrukcyjnej, br. architektonicznej, br. sanitarnej, br. elektrycznej w budynku Gminy Miasto Włocławek przy ul. Ptasiej 2 a - dz. nr 87/2 KM 83; obręb 0830 Włocławek wraz z dostawą wyposażenia.
Przedmiotowe zadanie obejmuje wykonanie w szczególności:
1) zakresie br. architektoniczno-konstrukcyjnej m.in.:
a) demontażu stolarki wewnętrznej w części parteru przeznaczonej do adaptacji,
b) wyburzenia części ścianek działowych parteru,
c) demontażu sufitów podwieszanych,
d) rozebrania istniejącej posadzki z dogęszczeniem gruntu (przed wykonaniem nowej posadzki),
e) wykonania nowych posadzek,
f) demontażu stolarki zewnętrznej z zamurowaniem i otynkowaniem otworów (blendy),
g) wykonania wentylacji grawitacyjnej,
h) wykonania nadproży nad nowoprojektowanymi otworami,
i) naprawa ubytków w elewacji,
j) malowania elewacji,
k) wykonania ścianek działowych,
l) osadzenia nowych drzwi zewnętrznych i wewnętrznych,
m) wykonania + naprawy tynków,
n) szpachlowania + malowania ścian wewnętrznych,
o) wykonania kominów wentylacyjnych (przejścia przez stropy i dach),
p) naprawy dachu po przekuciach + pokrycie całego budynku (wszystkich części) papą termozgrzewalną,
2) zakresie br. sanitarnej m.in.:
a) montażu dodatkowych grzejników wraz z zasilaniem,
b) demontażu grzejnika żeliwnego,
c) zmiany lokalizacji przewodów + izolacja,
d) przebudowy zasilania węzła sanitarnego na piętrze,
e) demontażu fragmentów instalacji wodociągowej,
f) likwidacji sanitariatu parter,
g) montażu umywalki (rozbudowa instalacji wod.-kan., montaż baterii),
h) wykonaniu hydrantu p.poż.,
i) montażu kratek wywiewnych,
j) montażu/ podłączenia osuszaczy,
3) zakresie br. elektrycznej m.in.:
a) rozbudowy istniejącej rozdzielnicy głównej,
b) budowy linii wlz w kierunku projektowanej rozdzielnicy archiwum,
c) wykonania instalacji gniazd wtyczkowych,
d) wykonania instalacji oświetlenia podstawowego, ewakuacyjnego i awaryjnego,
e) dodatkowej ochrony przeciwporażeniowej,
f) instalacji szyny wyrównawczej,
g) ochrony przeciwprzepięciowej,
h) demontażu istniejącej instalacji,
i) instalacji systemu alarmu pożarowego,
j) instalacji monitoringu, alarmu antywłamaniowego,
4) dostawa wyposażenia archiwum m.in. w fabrycznie nowe:
a) regały przesuwne,
b) komplet mebli do pokoju biurowego: 6 szaf aktowych ( w tym 4 metalowe ), 1 szafa ubraniowa, 2 biurka, 8 krzeseł w tym 2 obrotowe,
c) niszczarkę / papier formatu A3 (parametry: liczba jednorazowo ciętych arkuszy, otwór do podania ręcznego - 8 arkuszy (80g/m2); liczba jednorazowo ciętych arkuszy, podajnik automatyczny-250 arkuszy(80g/m2);cykl pracy - 12 min. pracy/ 40 min. przerwy; początkowy okres pracy 16 min., napięcie częstotliwość 230V/50Hz; natężenie prądu- 1,2A; moc silnika- 270W;
d) zestaw komputerowy stacjonarny z oprogramowaniem + urządzenie wielofunkcyjne obsługujące format A3 (drukarka czarno-biała, kopiarka ze skanerem itd. wg projektu). Parametry techniczne zestawu komputerowego oraz urządzenia wielofunkcyjnego zawarte są w zał. nr 10 do niniejszej SIWZ.
e) telefon z wyświetlaczem dostosowany do centrali Urzędu Miasta - AVAYA DEFINITY - R009i,
f) dwie gaśnice ABC ( 6kg),
g) 2 drabiny rozstawne + wózek do przewozu dokumentów.
5) naprawa sieci komputerowej umożliwiająca podłączenie sprzętu.
Realizację należy przeprowadzić zgodnie z dokumentacją projektową opracowaną 30 czerwca 2012r; przez firmę: PRACOWNIA PROJEKTOWANIA I NADZORU Cezary Olewniczak z siedzibą przy ul. Żwirki i Wigury 35 we Włocławku

Dodatkowe informacje

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)