Sukcesywna dostawa artykułów i urządzeń biurowych dla Uniwersytetu Gdańskiego

Publication date 2012-08-27
End date 2012-09-07 11:00:00
Instytucja
Miejscowość Gdańsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe,
  • Drobny sprzęt biurowy,
  • Papeteria i inne wyroby

Szczegóły

Numer ogłoszenia 316586 / 2012
Document type ZP-400
Cpv code 301900007, 301976442, 301976208, 301992301
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów i urządzeń biurowych dla Uniwersytetu Gdańskiego zwanych dalej artykułami.
2. Wspólny słownik zamówień (CPV): 30190000-7; 30197644-2; 30197620-8; 30199230-1.
3. Szczegółowy wykaz artykułów i urządzeń (opisy i ilości) zawarty jest w załączniku nr 2
(do SIWZ - formularz cenowy).
4. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany ilości poszczególnych artykułów (załącznik
nr 2 do SIWZ) są to ilości przewidywane (szacunkowe) i mogą one ulec zmianie, co nie będzie stanowić zmiany umowy. Rzeczywiste ilości wynikać będą z bieżących potrzeb Zamawiającego.
5. Wyceniając złącznik nr 2 (do SIWZ - formularz cenowy), Wykonawca winien wziąć pod uwagę złożoność struktury organizacyjnej Uniwersytetu Gdańskiego
w związku z czym dostawy artykułów będą niejednokrotnie małe kwotowo jak i ilościowo.
6. Zamawiającymi będą jednostki organizacyjne Uniwersytetu na terenie Trójmiasta (Gdańsk, Sopot, Gdynia). Adresy i miejsca widoczne na mapie - www.ug.edu.pl/pl/mapa/ .
7. Dostawy odbywać się będą sukcesywnie na podstawie zamówień (składanych pocztą elektroniczną poprzez System wewnętrznych zamówień Zamawiającego). Pod pojęciem sukcesywna dostawa należy rozumieć - dostawy dokonywane etapami w różnych dowolnych ilościach nie przekraczających wartości umowy.
8. Wykonawca musi zapewnić transport oraz rozładunek z wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.
9. Zamówiona dostawa winna być zrealizowana w maksymalnie najkrótszym terminie ale nie dłużej niż 3 dni od daty zgłoszenia zamówienia (częściowego).
10. Wykonawca zapewnia obsługę gwarancyjną.
11. Gwarancja na urządzenia biurowe będzie nie krótsza niż termin wskazany odpowiednio
w załączniku nr 2 (do SIWZ) w kolumnie nr 2. Termin rękojmi nie może zakończyć się przed terminem 3 miesięcy od zakończenia gwarancji.
12. Odpowiedzialność z tytułu gwarancji obejmuje zarówno wady powstałe z przyczyn tkwiących w artykułach jak i wszelkie wady fizyczne, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność.
13. Wykonawca zapewnia wymianę urządzeń biurowych na nowe, wolne od wad,
w przypadku jego trzykrotnej (w szczególności uniemożliwiającej korzystanie z urządzeń zgodnie z przeznaczeniem) awarii w okresie gwarancji.
14. Czas reakcji Wykonawcy od dnia zgłoszenia naprawy - 1 dzień roboczy.
15. Czas naprawy - nie dłuższy niż 14 dni roboczych. W przypadku niemożności zrealizowania naprawy w tym terminie dostarczenie urządzenia zastępczego o porównywalnych parametrach.
16. Wszystkie artykuły, jeżeli tego wymagają odpowiednie przepisy prawa, muszą posiadać stosowne atesty lub certyfikaty w zakresie bezpieczeństwa i dopuszczenia do obrotu handlowego.
17. Urządzenia muszą posiadać deklarację zgodności CE (zgodnie z wymogami określonymi
w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 12 marca 2003 r. (Dz. U. nr 49 poz. 414 z 24 marca 2003 r.).

Dodatkowe informacje

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)