Sukcesywne dostawy karnetów biletowych do Zarządu Komunikacji Miejskiej w Gdyni
Publication date | 2014-03-20 |
End date | 2014-03-31 10:00:00 |
Instytucja | Zarząd Komunikacji Miejskiej |
Miejscowość | Gdynia |
Województwo | pomorskie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 59023 / 2014 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 229000009 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego są sukcesywne dostawy następujących rodzajów karnetów biletowych do Zarządu Komunikacji Miejskiej w Gdyni: format netto pojedynczego karnetu (składającego się z 5 biletów): szerokość - 365 mm +/- 5 mm; wysokość - 35 mm; format netto pojedynczego karnetu (składającego się z 2 biletów): szerokość - 146 mm +/- 5 mm; wysokość - 35 mm; spady: 3 mm; kolory: CMYK 4/0; papier wartościowy o barwie białej, o gramaturze 80-90g/m2 z unikalnym i zastrzeżonym znakiem wodnym, wykorzystywanym wyłącznie przez Wykonawcę; nitki (sploty UV) w masie papieru świecące pod wpływem światła UV - ultrafioletowego, w co najmniej dwóch kolorach; perforacja oddzielająca poszczególne bilety na karnecie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego; numerator biletów (7-cyfrowy) naniesiony farbą świecącą pod wpływem światła UV - ultrafioletowego, w kolorze i miejscu wskazanym przez Zamawiającego, seria musi być dwuliterowa i naniesiona łącznie z numeratorem, hologram Wykonawcy zarejestrowany w IHMA w formie paska szer. 5mm aplikowany na gorąco na każdym odcinku po krótszym boku w miejscu wskazanym na przekazanym przez Zamawiającego wzorze graficznym; znak naniesiony farbą UV, optycznie niewidoczny po druku, świecący w promieniach UV - według wzoru przekazanego przez Zamawiającego (np. logo ZKM w Gdyni); karnety klejone w bloczki po 100 sztuk w lewym krótszym boku/brzegu, każdy bloczek zakończony paskiem zwykłego papieru np. offsetowego w wymiarach karnetu; dwa rodzaje karnetów: a) 5 (pięć) odcinków/biletów - 2 500 000 (słownie: dwa miliony pięćset tysięcy) sztuk karnetów, 25 000 (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy) bloczków, b) 2 (dwa) odcinki/bilety o nominale 6.00 zł - 1 000 000 (słownie: jeden milion) sztuk karnetów, 10 000 (słownie: dziesięć tysięcy) bloczków. Ilość: 2 500 000 (słownie: dwa miliony pięćset tysięcy) sztuk karnetów pięcioodcinkowych, w tym: 25 000 (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy) bloczków po 100 (słownie: sto) sztuk karnetów w każdym bloczku, 12 500 000 (słownie: dwanaście milionów pięćset tysięcy) pojedynczych odcinków karnetu pięcioodcinkowego, oraz 1 000 000 (słownie: jeden milion) sztuk karnetów dwuodcinkowych, w tym: 10 000 (słownie: dziesięć tysięcy) bloczków po 100 (słownie: sto) sztuk karnetów w każdym bloczku, 2 000 000 (słownie: dwa miliony) pojedynczych odcinków karnetu dwuodcinkowego. Opis karnetów biletowych wskazanych w powyższej tabeli: a/ Zamawiający zastrzega sobie prawo do maksymalnie dwukrotnej zmiany wzoru graficznego i/lub ilości odcinków w karnetach w zakresie od 2 (dwa) do 5 (pięć) - w całym okresie obowiązywania umowy. W takim przypadku karnet stanowić będzie zadana przez ZAMAWIAJĄCEGO wielokrotność pojedynczego odcinka/biletu wchodzącego w skład karnetu opisanego w powyższej tabeli, kolumna 3, tiret 2. b/ Projekt graficzny zostanie dostarczony przez Zamawiającego w formie plików .pdf wygenerowanych z Adobe InDesign CS5.5. c/ Materiały Zamawiającego zostaną dostarczone przez Zamawiającego w terminie 3 (słownie: trzech) dni roboczych od daty podpisania umowy - w formie elektronicznej, przy wykorzystaniu poczty elektronicznej lub FTP. Zamawiający zastrzega sobie prawo do maksymalnie trzykrotnej zmiany wzoru graficznego. Nowy wzór graficzny zostanie dostarczony Wykonawcy w dniu złożenia przez Zamawiającego zamówienia. Wykonawca zobowiązuje się do wprowadzenia zmian dostarczonych przez Zamawiającego w treści karnetów. d/ Przed rozpoczęciem druku Wykonawca wykona i doręczy Zamawiającemu na swój koszt wydruk próbny: Proof (skalibrowany druk zgodny kolorystycznie z drukiem na maszynie offsetowej). Po otrzymaniu Proofa Zamawiający zastrzega możliwość naniesienia poprawek w terminie 3 (słownie: trzech) dni roboczych od daty otrzymania Proofa. W takim przypadku Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania od Wykonawcy wykonania i dostarczenia Zamawiającemu jeszcze jednego wydruku próbnego: Proof. Zatwierdzony Proof przez Zamawiającego będzie podstawą do oceny zgodności druku z projektem. e/ Sposób pakowania karnetów: paczki po 10 000 (słownie: dziesięć tysięcy) sztuk karnetów. Każda paczka opisana cyfrowo tj. przedziałem numeracji od nr do nr, ilością sztuk oraz nominałem np. karnet 5 x 1,50 zł, 10 000 sztuk; od nr 0000001 do nr 0010000. 2. Zamawiający wymaga realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z warunkami zawartymi we wzorze umowy |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Zarząd Komunikacji Miejskiej |
Ulica | ul. Zakręt do Oksywia 10 |
Nr domu | 10 |
Miejscowosc | Gdynia |
Kod poczt | 81-244 |
Wojewodztwo | pomorskie |
Tel | 058 6233312 |
Fax | 058 6233022 |
Internet | www.zkmgdynia.pl |
Regon | 19060628700000 |
E mail | zkm@zkmgdynia.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Administracja samorządowa |
Rodz zam | D |
Czy czesci | Nie |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Nie |
Czas | Obowiązuje termin |
Czas mies | 18 |
Wadium | Zamawiający nie przewiduje obowiązku wniesienia wadium oraz zabezpieczenia należytego wykonania umowy |
Zaliczka | Nie |
Uprawnienie | Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie |
Wiedza | Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie |
Potencjal | Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie |
Zdolne | Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie |
Sytuacja | Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
Dok grup kap 1 | Tak |
Dok podm zag 1 | Tak |
Inne dokumenty | a/ Formularz oferty, b/ Formularz cenowy, c/ jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.4.3.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawionym nie wcześniej niż w terminie wskazanym w III.4.3.1) |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Czy zmiana umowy | Tak |
Zmiana umowy | Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany treści umowy (na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych) zawartej w wyniku przeprowadzenia niniejszego postępowania w przypadku: a) zmiany przepisów prawa mających wpływ na treść umowy (od daty wejścia w życie przepisów określających zmianę), b) zwiększenia przez Wykonawcę zakresu przedmiotu umowy powierzonego podwykonawcy/podwykonawcom w stosunku do treści złożonej oferty. Zmiana wskazana w lit. a) może zostać wprowadzona jedynie w przypadku, gdy obie Strony umowy (Zamawiający i Wykonawca) zgodnie uznają, że zaszły wskazane okoliczności oraz wprowadzenie zmiany jest konieczne i niezbędne dla prawidłowej realizacji umowy. Ww. zmiana wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności. Zmiana wskazana w lit. b) może zostać wprowadzona w przypadku przedłożenia przez Wykonawcę- Zamawiającemu - w terminie poprzedzającym rozpoczęcie świadczenia usług przez każdego podwykonawcę -poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii umowy o podwykonawstwo, w której treści określony zostanie zakres przedmiotu umowy powierzony każdemu podwykonawcy. Ww. zmiana wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności oraz określenia sposobu zapłaty bezpośredniej, zgodnie z art. 143c ustawy Prawo zamówień publicznych |
Kryt cena | A |
Spec www | http://www.zkmgdynia.pl/?mod=zamowienia&id=1,1 |
Spec war | Zarząd Komunikacji Miejskiej, ul. Zakręt do Oksywia 10, 81-244 Gdynia, pokój nr 8, dokument nieodpłatny |
Data skl | 31/03/2014 |
Godz skl | 10:00 |
Miejsce | Zarząd Komunikacji Miejskiej, ul. Zakręt do Oksywia 10, 81-244 Gdynia, pokój nr 8 |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Inf dodat | 1/ przedmiot zamówienia nie jest finansowany ze środków Unii Europejskiej, 2/ numer postępowania: ZKM/ZP/N/6/14, 3/ Zarząd Komunikacji Miejskiej - jednostka budżetowa Gminy Gdynia |
Czy uniewaznienie | Nie |