Zakup urządzeń inkasenckich do programu obsługi wodno-kan., oprogramowania mobilnego do zarządzania zgromadzonym zasobem archiw. oraz edytora aktów prawnych dla Starostwa Powiatowego w Chełmie oraz czterech urzędów gmin - partnerów Projektu pn. Lepszy urząd, tj. Urzędu Gminy Ruda-Huta, Urzędu Gminy Sawin, Urzędu Gminy Siedliszcze, Urzędu Gminy Wierzbica.

Publication date 2014-03-20
End date 2014-03-31 10:00:00
Instytucja Powiat Chełmski
Miejscowość Chełm
Województwo lubelskie
Branża
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 60007 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 480000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup urządzeń inkasenckich do programu obsługi wodno-kan., oprogramowania mobilnego do zarządzania zgromadzonym zasobem archiw. oraz edytora aktów prawnych dla Starostwa Powiatowego w Chełmie oraz czterech urzędów gmin - partnerów Projektu pn. Lepszy urząd, tj. Urzędu Gminy Ruda-Huta, Urzędu Gminy Sawin, Urzędu Gminy Siedliszcze, Urzędu Gminy Wierzbica
w ramach realizacji projektu pn. Lepszy urząd nr POKL.05.02.01-00-026/12 współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach konkursu 1/POKL/5.2.1/2011 organizowanego przez Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji w ramach działania 5.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Okres realizacji projektu od 1 września 2012 r. do 31 sierpnia 2014 r.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
Część I
Zakup urządzeń inkasenckich do programu obsługi wodno-kan.

Część II
Zakup oprogramowania mobilnego do zarządzania zgromadzonym zasobem archiwalnym wraz
z oprzyrządowaniem

Część III
Zakup edytora aktów prawnych licencja open.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Powiat Chełmski
Ulica Plac Niepodległości 1
Nr domu 1
Miejscowosc Chełm
Kod poczt 22-100
Wojewodztwo lubelskie
Tel 82 5627501
Fax 82 5627510
Internet www.powiat.chelm.pl
Regon 11019822100000
E mail starostwo@powiat.chelm.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 3
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 25/04/2014
Wadium Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie -
Wiedza Część I Na potwierdzenie spełnienia warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca winien wykazać wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Warunek będzie spełniony, gdy Wykonawca dowiedzie, że wśród wykazanych usług znajdują się co najmniej 2 usługi polegające na dostawie urządzeń inkasenckich oraz instalacji oprogramowania, w tym jedna usługa dla jednostki samorządu terytorialnego. Część II Na potwierdzenie spełnienia warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca winien wykazać wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Warunek będzie spełniony, gdy Wykonawca dowiedzie, że wśród wykazanych usług znajdują się co najmniej 2 usługi polegające na dostawie urządzeń mobilnych do zarządzania archiwum oraz instalacji oprogramowania, w tym jedna usługa dla jednostki samorządu terytorialnego. Część III Na potwierdzenie spełnienia warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca winien wykazać wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Warunek będzie spełniony, gdy Wykonawca dowiedzie, że wśród wykazanych usług znajdują się co najmniej 2 usługi polegające na dostawie oraz instalacji edytora aktów prawnych, w tym jedna usługa dla jednostki samorządu terytorialnego.
Potencjal -
Zdolne -
Sytuacja -
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Dopuszcza się możliwość złożenia oferty wspólnej przez dwóch lub więcej Wykonawców w rozumieniu art. 23 ustawy. W przypadku złożenia oferty wspólnej każdy z Wykonawców musi oddzielnie udokumentować spełnienie wymagań określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy w zakresie opisanym przez Zamawiającego oraz w art. 24 ustawy. Wymagania określone w art. 22 ust. 1 pkt 2, 3 i 4 ustawy Wykonawcy mogą spełniać wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, bądź upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy, zgodnie z treścią dokumentu określającego status Wykonawcy, bądź treścią załączonego do oferty pełnomocnictwa.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający nie przewiduje zmiany istotnych postanowień zawieranych umów w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy
Kryt cena A
Spec www bip.powiat.chelm.pl
Spec war Starostwo Powiatowe w Chełmie, Plac Niepodległości 1, 22-100 Chełm, I piętro, pokój Nr 87
Data skl 31/03/2014
Godz skl 10:00
Miejsce Starostwo Powiatowe w Chełmie, Plac Niepodległości 1, 22-100 Chełm, I piętro, pokój Nr 127
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Realizacja zamówienia w ramach projektu pn. Lepszy urząd nr POKL.05.02.01-00-026/12 współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach konkursu 1/POKL/5.2.1/2011 organizowanego przez Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji w ramach działania 5.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Okres realizacji projektu od 1 września 2012 r. do 31 sierpnia 2014 r.
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)