Dostawa pomocy branżowych - sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach projektu pn. Edukacja zawodowa w praktyce o numerze identyfikacyjnym WND-POKL.09.02.00-26-103/13, finansowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, priorytet nr IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, działanie 9.2., z dostawą do 16 szkół z terenu woj. świętokrzyskiego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części.

Publication date 2014-03-20
End date 2014-03-28 09:30:00
Instytucja Świętokrzyskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli
Miejscowość Kielce
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Komputery wysokowydajne,
  • Komputery osobiste,
  • Sprzęt związany z komputerami,
  • Ekrany i konsole komputerowe,
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Urządzenia do przechowywania i odczytu danych,
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne,
  • Pakiety oprogramowania edukacyjnego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 95356 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 386521001, 302132007, 302620003, 302331710, 302172304, 302115006, 302131006, 302133008, 302313000, 302300000, 302321407, 302321108, 302321108, 386510003, 386516009, 302321304, 480000008, 481900006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zamówienie obejmuje: Część 1: kwotę, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie części 1 zamówienia: 111 729,79 zł.: 1.dostawę następującego sprzętu i oprogramowania: 1 szt. projektor; 20 szt. tablety; 2 szt. dysk twardy; 2 szt. karta graficzna; 2 szt. karta sieciowa; 2 szt. pamięć RAM; 2 szt. płyta główna; 2 szt. procesor; 2 szt. zasilacz; 1 szt. aparat cyfrowy; 1 szt. ploter; 1 szt. aparat lustrzanka cyfrowa; 1 szt. karta pamięci; 1 szt. statyw fotograficzny; 1 szt. torba fotograficzna; 1 szt. lupa fotograficzna; 15 szt. Adobe Photoshop CS6 Extended PL WIN Student Edition; 1 szt. Notebook; 6 szt. dysk twardy wewnętrzny; 6 szt. pamięć RAM; 6 szt. router z wifi; 6 szt. serwer wydruku; 6 szt. switch; 6 szt. zasilacz komputerowy; 5 szt. system operacyjny; 1 szt. wizualizer; 3 szt. zewnętrzny napęd DVD; 2 szt. wskaźnik laserowy; 1 szt. Microsoft Office; 1 szt. kserokopiarka; 1 szt. drukarka kolorowa, laserowa; 1 szt. dysk sieciowy- zewnętrzny; 6 szt. router DSL; 6 szt. stół monterski; 3 szt. switch; 6 szt. tester okablowania (multimetr); 6 szt. tester sieci LAN (multimetr); 6 szt. tester zasilaczy ATX, BTX i ATX; 6 szt. tester płyt głównych; 6 szt. zaciskarka RJ-45; 25 szt. program AUTOCAD design academy; 1 szt. program Norma Pro z bazą cenową; 1 szt. program Norma Pro edukacyjny na 15 stanowisk; 4 szt. komputer stacjonarny; 4 szt. monitor; 1 szt. kamera cyfrowa. Oprogramowanie systemowe: MS Windows i Microsoft Office stanowi uzupełnienie istniejących oprogramowani w szkołach i to wymóg dla zachowania jednorodności oprogramowania, doposażenie sieci komputerowej w system CISCO to wymóg dla zachowania jednorodności systemu w szkole.
2)dostawę do 16 szkół z woj. świętokrzyskiego sprzętu i oprogramowania. Konkretne lokalizacje zostaną przekazane wykonawcy po podpisaniu umowy. 3)instalację na komputerach oprogramowania, 4)montaż i integrację urządzeń, rozruch technologiczny oraz wykonanie prób,
5)wykonywanie serwisu gwarancyjnego, w każdej z lokalizacji na terenie woj. świętokrzyskiego. Część 2: kwotę, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie części 2 zamówienia: 20300,00 , 1) dostawę doposażenia sieci komputerowej, zgodnie z pkt. 47 załącznik nr 1 do siwz, 2)dostawę do szkoły w Starachowicach, woj. świętokrzyskie sprzętu na doposażenie sieci komputerowej. 4)montaż i integrację urządzeń, rozruch technologiczny oraz wykonanie prób,5)wykonywanie serwisu gwarancyjnego. Część 3: kwotę, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie części 3 zamówienia: 2500,00 zł.: 1) dostawę 1 szt. plotera tnącego, zgodnie z pkt. 48 złącznika nr 1 do siwz; 2)dostawę do szkoły w Ożarowie, woj. świętokrzyskie plotera tnącego i oprogramowania. 4)montaż i integrację urządzeń, rozruch technologiczny oraz wykonanie prób, 5)wykonywanie serwisu gwarancyjnego. III.1. Warunki realizacji dostaw:
1.Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2013r. i nie może być przedmiotem praw osób trzecich.
2.Wykonawca dostarczy Zamawiającemu przedmiot zamówienia, który zaproponował w złożonej ofercie, spełniający wymogi SIWZ.
3.Przedmiot zamówienia winien być dostarczony do szkół zlokalizowanych na terenie woj. świętokrzyskiego, w miejsca wskazane przez Dyrektora Placówki oraz zamontowany we wskazanej sali i we wskazanym przez niego miejscu. Lista szkół, do których należy dostarczyć sprzęt jest załącznikiem nr 1 do wzoru umowy.
4.Wykonawca ponosi ryzyko związane z dostawą, rozładunkiem, montażem, ustawieniem, instalacją, rozruchem, wykonaniem prób, do czasu podpisania protokołu odbioru końcowego przez Dyrektora Placówki w każdej z lokalizacji na terenie woj. świętokrzyskiego. Jeśli harmonogram prac nie przewiduje dostawy i instalacji sprzętu w ciągu jednego dnia, Wykonawca w pełni odpowiada za utratę lub zniszczenie sprzętu również w sytuacji, kiedy sprzęt znajduje się w szkole lub u innych osób.
5.Dyrektorzy Placówek w każdej z lokalizacji na terenie woj. świętokrzyskiego są upoważnionymi przedstawicielami Zamawiającego do dokonania odbioru przedmiotu zamówienia i podpisania protokołu odbioru (wzór protokołu stanowi załącznik do umowy). Dyrektor może upoważnić inną osobę do odebrania sprzętu. Upoważnienie musi mieć formę pisemną.
6.Wykonawca powiadomi faksem lub e-mailem, za zwrotnym potwierdzeniem odbioru, Dyrektorów Placówek na 2 dni wcześniej o terminie dostawy i instalacji sprzętu, nie wliczając dni ustawowo wolnych od pracy.
7.Jeżeli w trakcie odbioru stwierdzone zostaną wady jakościowe, Wykonawca wymieni wadliwy sprzęt na nowy, wolny od wad lub usunie wady w drodze naprawy, w zależności od wyboru Zamawiającego, w terminie nie dłuższy niż 5 dni roboczych.W przypadku stwierdzenia braków ilościowych, Wykonawca uzupełni braki w terminie nie dłuższym niż 2 dni robocze.
8.Podpisanie protokołu odbioru końcowego następuje po dostarczeniu kompletnej dostawy wraz z oprogramowaniem i dokumentacją, zainstalowaniem oprogramowania, montażem i integracją urządzeń.
10.Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia i uzgodnienia z Zamawiającym następujących dokumentów:
2)pełny wykaz sprzętu, oprogramowania i związanej z nim dokumentacji;
3)informację dotyczącą sposobu świadczenia usług serwisowych i gwarancyjnych oraz sposobu zgłaszania awarii wraz ze zbiorową kartą gwarancyjną.
Po uzgodnieniu ww. dokumentów staną się one załącznikami nr 3,4,5 do umowy. III.2.Gwarancja jakości i reklamacje 1.Wykonawca udzieli gwarancji minimum na: gwarancja na poszczególne sprzęty jest zapisana w załączniku nr 1 - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i obowiązuje od daty podpisania protokołu odbioru końcowego. 2.Wszelkie koszty związane z wykonywaniem obowiązków gwarancyjnych ponosi Wykonawca. 3.W przypadku konieczności wykonania naprawy gwarancyjnej w siedzibie Wykonawcy lub innym miejscu wskazanym przez Wykonawcę, ryzyko utraty sprzętu lub jego uszkodzenia ponosi Wykonawca do czasu ponownego dostarczenia do właściwej lokalizacji. 4.W okresie gwarancyjnym Wykonawca przystąpi do usunięcia wad jakościowych przedmiotu zamówienia w ciągu trzech dni roboczych od dnia zgłoszenia. 5. Zamawiający wymaga, aby czas usunięcia wad w ramach gwarancji nie przekraczał 10 dni roboczych. Jeżeli wykonawca nie będzie w stanie usunąć usterek w ww. terminie, zobowiązany będzie do czasu usunięcia wad, dostarczyć sprzęt zastępczy o równoważnych parametrach i kompatybilny z zamontowanym sprzętem, w ciągu trzech dni roboczych od powzięcia informacji o niemożliwości dotrzymania terminu naprawy. 6.Zamawiający, w okresie gwarancji, zastrzega sobie prawo żądania wymiany każdego z istotnych elementów na nowy, gdy po 3 naprawach gwarancyjnych - niezależnie od tego, czy będą dotyczyły tej samej czy różnych wad - ww. sprzęt nadal będzie wykazywał wady. W takim przypadku Wykonawca dokona wymiany sprzętu w terminie 7 dni roboczych od daty zgłoszenia takiego żądania przez Zamawiającego. 7.Osobami upoważnionymi przez Zamawiającego do składania reklamacji i żądania wymiany sprzętu są dyrektorzy placówek właściwi wg lokalizacji na terenie woj. świętokrzyskiego. 8.Datą rozpoczęcia okresu gwarancyjnego jest data podpisania przez strony (dyrektora danej placówki oraz przedstawiciela Wykonawcy) protokołu odbioru końcowego sprzętu. 9.Dyrektor każdej placówki, w której zostanie zainstalowany sprzęt, musi otrzymać wyciąg z umowy dotyczący warunków gwarancji oraz informację dotyczącą sposobu świadczenia usług serwisowych i gwarancyjnych oraz sposobów zgłaszania awarii (zgodnie z ofertą) podpisaną przez Wykonawcę. W załączeniu do powyższego dokumentu Wykonawca musi dostarczyć do każdej placówki zbiorową, podpisaną przez Wykonawcę, kartę gwarancyjną. Muszą się w niej znaleźć: dokładne nazwy wszystkich dostarczonych urządzeń oraz rubryki, do których zostaną wpisane informacje o ewentualnych naprawach: daty zgłoszenia oraz przyjęcia awarii urządzeń, daty napraw, podpis osoby potwierdzającej wykonanie tych napraw oraz miejsce na wpisanie uwag. W przypadku dostarczenia urządzenia zastępczego Wykonawca wpisuje numer seryjny tego urządzenia do rubryki Uwagi. W dokumencie tym Wykonawca określi (jeżeli jest to konieczne), w przypadku których urządzeń niezbędne są indywidualne karty gwarancyjne. Wskazane indywidualne karty gwarancyjne muszą zostać wypełnione oraz podpisane przez Wykonawcę lub producenta sprzętu. 10.Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty wykaz certyfikowanych przez producenta punktów serwisowych w Polsce w zakresie naprawy oferowanych sprzętów.

Opis

Część 1: 1)dostawę następującego sprzętu i oprogramowania: 1 szt. projektor; 20 szt. tablety; 2 szt. dysk twardy; 2 szt. karta graficzna; 2 szt. karta sieciowa; 2 szt. pamięć RAM; 2 szt. płyta główna; 2 szt. procesor; 2 szt. zasilacz; 1 szt. aparat cyfrowy; 1 szt. ploter; 1 szt. aparat lustrzanka cyfrowa; 1 szt. karta pamięci; 1 szt. statyw fotograficzny; 1 szt. torba fotograficzna; 1 szt. lupa fotograficzna; 15 szt. Adobe Photoshop CS6 Extended PL WIN Student Edition; 1 szt. Notebook; 6 szt. dysk twardy wewnętrzny; 6 szt. pamięć RAM; 6 szt. router z wifi; 6 szt. serwer wydruku; 6 szt. switch; 6 szt. zasilacz komputerowy; 5 szt. system operacyjny; 1 szt. wizualizer; 3 szt. zewnętrzny napęd DVD; 2 szt. wskaźnik laserowy; 1 szt. Microsoft Office; 1 szt. kserokopiarka; 1 szt. drukarka kolorowa, laserowa; 1 szt. dysk sieciowy- zewnętrzny; 6 szt. router DSL; 6 szt. stół monterski; 3 szt. switch; 6 szt. tester okablowania (multimetr); 6 szt. tester sieci LAN (multimetr); 6 szt. tester zasilaczy ATX, BTX i ATX; 6 szt. tester płyt głównych; 6 szt. zaciskarka RJ-45; 25 szt. program AUTOCAD design academy; 1 szt. program Norma Pro z bazą cenową; 1 szt. program Norma Pro edukacyjny na 15 stanowisk; 4 szt. komputer stacjonarny; 4 szt. monitor; 1 szt. kamera cyfrowa; Oprogramowanie systemowe: MS Windows i Microsoft Office stanowi uzupełnienie istniejących oprogramowani w szkołach i to wymóg dla zachowania jednorodności oprogramowania, doposażenie sieci komputerowej w system CISCO to wymóg dla zachowania jednorodności systemu w szkole. 2)dostawę do 16 szkół z woj. świętokrzyskiego sprzętu i oprogramowania. Konkretne lokalizacje zostaną przekazane wykonawcy po podpisaniu umowy. 3)instalację na komputerach oprogramowania, 4)montaż i integrację urządzeń, rozruch technologiczny oraz wykonanie prób, 5)wykonywanie serwisu gwarancyjnego, w każdej z lokalizacji na terenie woj. świętokrzyskiego.Część 2:
1) dostawę doposażenia sieci komputerowej, zgodnie z pkt. 47 załącznik nr 1 do siwz 2)dostawę do szkoły w Starachowicach, woj. świętokrzyskie sprzętu na doposażenie sieci komputerowej.4)montaż i integrację urządzeń, rozruch technologiczny oraz wykonanie prób,5) wykonywanie serwisu gwarancyjnegoCzęść 3:
1) dostawę 1 szt. plotera tnącego, zgodnie z pkt. 48 złącznika nr 1 do siwz;2)dostawę do szkoły w Ożarowie, woj. świętokrzyskie plotera tnącego i oprogramowania. 4)montaż i integrację urządzeń, rozruch technologiczny oraz wykonanie prób,5)wykonywanie serwisu gwarancyjnego.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Świętokrzyskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli
Ulica ul. Marsz. J. Piłsudskiego 42
Nr domu 42
Miejscowosc Kielce
Kod poczt 25-431
Wojewodztwo świętokrzyskie
Tel 041 3624548
Fax 041 3624899
Internet www.scdn.pl
Regon 29236722800000
E mail asniow@wom.kielce.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 3
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 40
Wadium Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 3 000,00 PLN
Zaliczka Nie
Uprawnienie Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dokumentach i oświadczeniach złożonych przez Wykonawcę, określonych w rozdziale VII SIWZ. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Wiedza 2) Posiadają wiedzę i doświadczenie, tj. w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych dostaw komputerów wraz z usługą montażu. Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże się realizacją lub jest w trakcie realizacji, co najmniej dwóch dostaw komputerów z usługą montażu o wartości nie mniejszej niż 100 000 PLN brutto każda.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dokumentach i oświadczeniach złożonych przez Wykonawcę, określonych w rozdziale VII SIWZ. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Potencjal Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym.2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dokumentach i oświadczeniach złożonych przez Wykonawcę, określonych w rozdziale VII SIWZ. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Zdolne Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dokumentach i oświadczeniach złożonych przez Wykonawcę, określonych w rozdziale VII SIWZ. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu
Sytuacja Spełniają warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej, tj.: posiadają opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100 000 PLN. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dokumentach i oświadczeniach złożonych przez Wykonawcę, określonych w rozdziale VII SIWZ. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Niepelnosprawne Nie
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w rozdziale VII ust. 2 pkt: 1 - 2 SIWZ, a w odniesieniu do podmiotów zagranicznych, dokument / dokumenty wskazane w rozdziale VII ust. 3 i 5 SIWZ, Podmioty zagraniczne: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w rozdziale VII ust. 2 pkt 2 SIWZ składa dokument / dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; Podmioty zagraniczne: Dokumenty, o których mowa w rozdziale VII ust. 3, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Podmioty zagraniczne: Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w rozdziale VII ust. 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Postanowienia rozdziału VI ust. 5 odnoszące się terminu wystawienia dokumentów, stosuje się odpowiednio. W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu. W przypadku załączenia do oferty pełnomocnictwa, Wykonawcy są zobowiązani dołączyć je w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. W przypadku złożenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze (konsorcja/spółki cywilne) oferta musi spełniać wymagania określone w art. 23 Pzp, w tym: 1)oferta musi zawierać wszystkie dokumenty, oświadczenie i informacje wymienione w rozdziale VII SIWZ. Każdy z Wykonawców zobowiązany jest do złożenia oświadczenia wskazanego w rozdziale VII ust. 1 i 2 SIWZ, 2)w przypadku konsorcjum, zgodnie z art. 23 ust. 2 Pzp Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania w postępowaniu oraz zawarcia umowy w postępowaniu. W związku z powyższym niezbędne jest załączenie do oferty dokumentu zawierającego pełnomocnictwo w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu Wykonawców w sposób umożliwiający ich identyfikację, 3)w stosunku do spółki cywilnej, Zamawiający na zasadzie art. 25 Pzp, żąda przedłożenia w ofercie umowy spółki cywilnej, jako dokumentu niezbędnego do przeprowadzenia postępowania, wskazującego na sposób reprezentowania spółki. Jeżeli złożenie oferty i podpisanie umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza zakres czynności zwykłych spółki, a z treści umowy spółki nie wynika stosowne umocowanie danego wspólnika lub wspólników, dla ważności oferty wymagane jest jej podpisanie przez wszystkich wspólników albo wspólnika umocowanego w drodze odrębnej uchwały wspólników, stanowiącej załącznik do umowy spółki cywilnej bądź też przez pełnomocnika, 4)w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, warunki dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia, dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, sytuacji ekonomicznej i finansowej, podlegają sumowaniu, 5)Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Wymagane dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty, z dopiskiem za zgodność z oryginałem, na każdej stronie zawierającej treść. W przypadku załączania do oferty zobowiązania (załącznik nr 6), o którym mowa w rozdziale VII ust. 1 pkt 4) i 5) SIWZ, wymagana jest forma pisemna zobowiązania, co oznacza obowiązek przedłożenia takiego zobowiązania wyłącznie w oryginale. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Pzp, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub te podmioty. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. Dokumenty składane w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczone przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty, na każdej stronie zawierającej treść.
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zmiany umowy § 24 1.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty w przypadku niedostępności na termin realizacji dostaw sprzętu stanowiącego przedmiot zamówienia, na skutek okoliczności niemożliwych do przewidzenia przez wykonawcę, tj. wycofania z rynku zaoferowanych produktów lub wprowadzenia zmian technologicznych zaoferowanych produktów. Na wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania w takim przypadku, że oferowany produkt posiada parametry tożsame lub lepsze od tych przedstawionych w ofercie, poprzez przedłożenie dokumentów potwierdzonych przez producenta lub upoważnionego przez producenta dystrybutora. 2.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu wykonania zamówienia w przypadku zmian w harmonogramie realizacji projektu mających wpływ na zmianę terminu określonego w § 14. Wykonawca w takim przypadku zobowiązany będzie dostosować termin wykonania zamówienia do terminu określonego przez Zamawiającego, w ramach wynagrodzenia określonego w ofercie. 3.Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu 4.Wszelkie zmiany postanowień niniejszej umowy oraz załączników mogą nastąpić wyłącznie w formie pisemnej.
Kryt cena A
Spec www www.scdn.pl
Spec war Świętokrzyskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli w Kielcach 25-431 Kielce, ul. Marszałka J. Piłsudskiego 42.
Data skl 28/03/2014
Godz skl 09:30
Miejsce Świętokrzyskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli w Kielcach 25-431 Kielce, ul. Marszałka J. Piłsudskiego 42, pok. 37
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Projekt pn. Edukacja zawodowa w praktyce o numerze identyfikacyjnym WND-POKL.09.02.00-26-103/13, finansowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, priorytet nr IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, działanie 9.2.,.
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)