Modernizacja zaplecza kuchennego Zespołu Szkół Sportowych w Radlinie wraz z dostawą wyposażenia
Publication date | 2014-03-21 |
End date | 2014-04-08 10:00:00 |
Instytucja | Zespół Szkół Sportowych im. Komisji Edukacji Narodowej w Radlinie |
Miejscowość | Radlin |
Województwo | śląskie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 60943 / 2014 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 450000007, 451100001, 453000000, 453200006, 453300009, 453310006, 454000001, 454300000, 454530007, 454421008, 391000003, 397000009, 425000001, 422000008 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych mających na celu wykonanie modernizacji zaplecza kuchennego Zespołu Szkół Sportowych w Radlinie oraz dostawa wyposażenia kuchennego. 2) Zamówienia obejmuje wykonanie modernizacji zaplecza kuchennego Zespołu Szkół Sportowych w Radlinie wraz z robotami towarzyszącymi oraz dostawą wyposażenia, mającą na celu dostosowanie zaplecza do obowiązujących przepisów sanitarno-higienicznych i BHP, który to zakres robót i dostaw obejmuje w szczególności : a) branża ogólnobudowlana: przebudowa zaplecza socjalnego dla personelu kuchni przebudowa pomieszczenia magazynu warzyw przebudowa kuchni z wydzieleniem poszczególnych stanowisk technologicznych do obróbki żywności, przebudowę zmywalni i wydawalni z rozwiązaniem wentylacji montaż separatora tłuszczu i podłączenie do istniejącej kanalizacji sanitarnej wewnętrzne roboty wykończeniowe wywóz gruzu i materiałów z rozbiórki wykonanie dodatkowego wejścia ewakuacyjnego ppoż b) branża instalacyjna wymiana instalacji ciepłej i zimnej wody wykonanie kanalizacji technologicznej z kuchni z podczyszczeniem ścieków tłustych w separatorze tłuszczu i odprowadzeniem do kanalizacji sanitarnej doprowadzenie ciepła do projektowanej centrali wentylacyjnej-nawiewnej z zabudowaniem układu regulacyjnego podmieszania montaż dodatkowego grzejnika w pomieszczeniu intendentki wymiana wewnętrznej instalacji gazowej w przebudowywanym zapleczu wykonanie instalacji wentylacyjnej mechanicznej, zrównoważonej przeprowadzenie niezbędnych prób i pomiarów c) branża elektryczna - wykonanie wewnętrznej instalacji elektrycznej zaplecza kuchennego od istniejących tablic rozdzielczych wraz z zamontowaniem osprzętu, a w szczególności : wykonanie wewnętrznej linii zasilającej dobudowy aparatury w istniejących tablicach rozdzielczych kuchni i wymiennikowni wykonanie instalacji odbiorczej pomieszczeń zaplecza kuchennego wykonanie ochrony przed porażeniem prądem elektrycznym wykonanie instalacji ochrony przeciw przepięciowej zapewnienie ochrony odgromowej wentylatora dachowego wykonanie połączeń wyrównawczych przeprowadzenie niezbędnych prób i pomiarów d) wykonanie powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej w zakresie prowadzonych robót zewnętrznych e) dostawa niezbędnego wyposażenia kuchni (zgodnie z parametrami określonymi w zał. Nr 8 do SIWZ): szafa mroźnicza - 1 szt szafa chłodnicza - 1 szt kuchnia grzewcza gazowa z piekarnikiem - 1 szt zmywarka gastronomiczna, z funkcją wyparzania - 1 szt obieraczka do ziemniaków z osadnikiem obierzyn - 1 szt szafa magazynowa, przelotowa - 1 szt stoły ze stali nierdzewnej - 9 szt stół ze zlewem - 1 szt regały magazynowe - 4 szt regał ociekowy - 1 szt regał podręczny na żywność - 1 szt brodzik gastronomiczny - 1 szt 3) Szczegółowy zakres robót i dostaw określają : a) Projekt budowlany przebudowy (modernizacji) pomieszczeń kuchni wraz z zapleczem w Zespole Szkół Sportowych im. Komisji Edukacji Narodowej w Radlinie - w branżach konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej i elektrycznej, stanowiące załącznik do SIWZ b) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, stanowiące załącznik do SIWZ c) przedmiar robót i wykaz dostarczanego wyposażenia kuchni, stanowiący zał. Nr 8 do SIWZ lub kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie tego przedmiaru 4) Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje: a) wykonanie zamówienia zgodnie z dokumentacją techniczną, przedmiarem i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz SIWZ , b) zapewnienie, zgodnej z odrębnymi przepisami, organizacji, oznakowania i zabezpieczenie terenu ze szczególnym uwzględnieniem bezpiecznego wejścia do szkoły c) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów lub uzupełnień dokumentacji odbiorowej dla potwierdzenia właściwej jakości robót, d) doprowadzenie terenu budowy po zakończeniu robót do stanu pierwotnego, demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu wokół placu budowy, e) sporządzenie przed rozpoczęciem budowy planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - zgodnie z art. 21 a Prawa Budowlanego, z uwzględnieniem, że prace związane z realizacją zamówienia będą się odbywać w obiekcie czynnym, f) wykonanie dokumentacji powykonawczej oraz naniesienie wszelkich uzgodnionych z Zamawiającym zmian lub odstępstw, a w razie potrzeby także uzupełniający opis, g) załadunek, wywóz i utylizację materiałów pochodząch z rozbiórki - Zamawiający nie wskazuje miejsca wywozu i składowania odpadów ). |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Zespół Szkół Sportowych im. Komisji Edukacji Narodowej w Radlinie |
Ulica | ul. Rogozina 55 |
Nr domu | 55 |
Miejscowosc | Radlin |
Kod poczt | 44-310 |
Wojewodztwo | śląskie |
Tel | 032 4558330 |
Fax | 032 4558330 |
Regon | 27659202100000 |
E mail | mzopo@radlin.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Administracja samorządowa |
Rodz zam | B |
Czy czesci | Nie |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Nie |
Czas | D |
Data zak | 20/08/2014 |
Wadium | Zamawiający nie żąda wniesienia wadium. |
Zaliczka | Nie |
Uprawnienie | Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. |
Wiedza | Wykonali zamówienia o zakresie rzeczowym zbliżonym do przedmiotu zamówienia tj. co najmniej jedną robotę polegającą na wykonaniu (remoncie, modernizacji) obiektu gdzie występowały roboty ogólnobudowlane, instalacyjne i elektryczne, o wartości łącznej nie mniejszej niż 500 tys. zł - potwierdzone wykazem wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót budowlanych ( jeżeli firma działa krócej, to z okresu działania firmy) wraz z dokumentami że roboty te zostały wykonane z należytą starannością (wzór - zał. Nr 4 do SIWZ), |
Potencjal | Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. |
Zdolne | Wykonawca dysponuje osobą posiadającą uprawnienia budowlane w do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń - potwierdzone wykazem osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresem wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami, na formularzu zgodnym z treścią zał. Nr 5 do SIWZ |
Sytuacja | Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 500 tys. złotych - potwierdzone opłaconą polisą, a w przypadku jej braku innym dokumentem potwierdzającym, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. |
Oswiadczenie potwierdzenia 2 | Tak |
Oswiadczenie potwierdzenia 9 | Tak |
Oswiadczenie potwierdzenia 13 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 8 | Tak |
Dok podm zag 1 | Tak |
Dok podm zag 3 | Tak |
Dok potw 5 | Tak |
Inne dok potw | 1) oświadczenie o spełnianiu przez oferowane dostawy i roboty warunków określonych przez Zamawiającego (wzór - zał. Nr 6 do SIWZ) |
Inne dokumenty | 1) Wyceniony przedmiar robót (według wzoru - zał. Nr 8 do SIWZ) lub kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiaru |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Czy zmiana umowy | Tak |
Zmiana umowy | 1. Warunki zmiany umowy: 1) Zmiana wynagrodzenia wykonawcy - może nastąpić w przypadku: a) ustawowej zmiany stawki podatku VAT, b) ograniczenia zakresu robót przez Zamawiającego - zmiana taka nie wymaga podpisania aneksu do umowy, 2) Zmiana terminu zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia - może nastąpić w przypadku: a) wystąpienia nieprzewidzianych wad lub braków w dokumentacji projektowej i konieczności ich usunięcia, b) udzielenia dotychczasowemu Wykonawcy zamówień dodatkowych zgodnie z art.67 ustawy, c) zawieszenia przez Zamawiającego wykonania robót z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, d) działania sił wyższych 3) Zmiany w zakresie wykonania przedmiotu zamówienia - mogą nastąpić w przypadku: a) zmian przepisów w zakresie wymogów certyfikacji, świadectw i dopuszczeń, b) konieczności zrealizowania zamówienia przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w ofercie, dokumentacji projektowej lub technicznej w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem zamówienia. 4) Zmiana osób przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot zamówienia na inne, legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami żądanymi przez Zamawiającego. 2. Wprowadzenie powyższych zmian umowy jest możliwe po spełnieniu następujących warunków: 1) zgodnego oświadczenia stron umowy, 2) zachowania formy pisemnej. |
Kryt cena | A |
Spec www | www.um.radlin.pl |
Spec war | Miejski Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Radlinie; 44-310 Radlin, ul. Rymera 15 (budynek Urzędu Miasta Radlin, III piętro, pokój 401). |
Data skl | 08/04/2014 |
Godz skl | 10:00 |
Miejsce | Miejski Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Radlinie; 44-310 Radlin, ul. Rymera 15 (budynek Urzędu Miasta Radlin, III piętro, pokój 401). |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Inf dodat | Nie dotyczy |
Czy uniewaznienie | Nie |