Publication date |
2014-03-21 |
End date |
2014-03-31 10:00:00 |
Instytucja |
Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o. |
Miejscowość |
Otwock |
Województwo |
mazowieckie |
Branża |
- Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących,
- Różny sprzęt i artykuły biurowe,
- Drobny sprzęt biurowy,
- Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju,
- Produkty z tworzyw sztucznych,
- Perfumy i produkty toaletowe,
- Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety
|
Szczegóły
|
Numer ogłoszenia |
61199 / 2014 |
Document type |
ZP-400 |
Cpv code |
301900007, 301251105, 301970006, 337119006, 392243001, 337600005, 301976442, 195200007 |
Adres strony internetowej siwz |
|
BZP |
Zobacz
|
Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o.
|
Ulica |
ul. Batorego 44
|
Nr domu |
44
|
Miejscowosc |
Otwock
|
Kod poczt |
05-400
|
Wojewodztwo |
mazowieckie
|
Tel |
22 778 26 00, 22 778 26 25
|
Fax |
22 778 26 26, 22 778 26 02
|
Internet |
www.szpital-otwock.med.pl
|
Regon |
14637864000000
|
E mail |
zp@szpital-otwock.med.pl
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Adres dyn zak |
www.szpital-otwock.med.pl
|
Rodzaj zam |
Inny: Spółka prawa handlowego
|
Rodzaj zam inny |
Spółka prawa handlowego
|
Rodz zam |
D
|
Czy czesci |
Tak
|
Ilosc czesci |
11
|
Czy wariant |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy uzup |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Czas mies |
24
|
Wadium |
Zamawiający w niniejszym postępowaniu, zgodnie z art. 45 ustawy Pzp, odstępuje od żądania wniesienia wadium przez Wykonawców biorących udział w niniejszym postępowaniu o zamówienie publiczne
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Spełnienie warunku zostanie uznane za dokonane na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do SIWZ
|
Wiedza |
Spełnienie warunku zostanie uznane za dokonane na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do SIWZ
|
Potencjal |
Potwierdzenie spełnienia tego warunku Zamawiający oceni na podstawie złożonego oświadczenia - załącznik nr 2 do SIWZ
|
Zdolne |
Potwierdzenie spełnienia tego warunku Zamawiający oceni na podstawie złożonego oświadczenia - załącznik nr 2 do SIWZ
|
Sytuacja |
Spełnienie tego warunku zostanie uznane za dokonane na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do SIWZ
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dok podm zag 1 |
Tak
|
Dok potw 5 |
Tak
|
Inne dok potw |
1) Formularz ofertowy sporządzony według wzoru przedstawionego w załączniku nr 1 do SIWZ;
2) W przypadku składania oferty wspólnej dokumenty wymienione w Rozdziale IV SIWZ;
3) Wypełniony załącznik nr 4 do SIWZ;
4) Zaakceptowany wzór umowy;
5) Oświadczenie dot. oferty równoważnej - załącznik nr 7 do SIWZ - dotyczy zadania nr 7 i 8.
|
Niepelnosprawne |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Zamawiający na zasadach określonych w art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, dopuszcza zmiany postanowień umowy, w stosunku do jej pierwotnego brzmienia, w następujących sytuacjach:
a) istotnej zmiany kursów walutowych, jeżeli zasadniczo wpływa to na koszt dostawy;
b) zmiany cen urzędowych produktów;
c) niewyczerpania całości asortymentu określonego w Załączniku nr 4 w terminie na jaki zawarta została umowa - Zamawiający dopuszcza możliwość wydłużenia okresu trwania umowy na czas określony do 1 roku, z tym zastrzeżeniem, iż łączny okres obowiązywania umowy nie może trwać dłużej niż 3 lat, przy zachowaniu ogólnej wartości brutto umowy bez zmian; wydłużenie okresu trwania umowy wymaga zawarcia pisemnego aneksu przed zakończeniem okresu obowiązywania niniejszej umowy;
d) zaprzestania produkcji lub dystrybucji produktów będących przedmiotem dostawy, wycofania tych produktów z obrotu (w szczególności na podstawie decyzji właściwych władz), jak również braku możliwości pozyskania produktów będących przedmiotem dostawy. Wykonawca ma obowiązek zapewnić dostarczenie produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową pod warunkiem zachowania ceny jednostkowej netto na poziomie nie wyższym, niż produkt objęty zamówieniem początkowym. Ewentualna zmiana wyrobu może być dokonana na pisemny wniosek Wykonawcy, poprzez zawarcie aneksu mocą którego nastąpi wykreślenie z umowy wyrobu wycofanego z produkcji i zastąpienie go wyrobem zamiennym;
e) wprowadzenia produktu zmodyfikowanego lub udoskonalonego spełniającego parametry wymagane w SIWZ, pod warunkiem zachowania ceny jednostkowej netto na poziomie nie wyższym, niż towar objęty zamówieniem początkowym. Ewentualna zmiana produktu może być dokonana na pisemny wniosek Wykonawcy, poprzez zawarcie aneksu w którym dotychczasowy produkt zostanie wykreślony i zastąpiony produktem zmodyfikowanym lub udoskonalonym;
f) podwyższenia stawki podatku VAT przy czym zmianie ulega jedynie cena netto cena brutto pozostaje bez zmian. Nowe stawki będą obowiązywać strony wraz z wejściem w życie przepisów je regulujących. Każdorazowa zmiana nie wymaga sporządzenia aneksu w formie pisemnej, ewentualnie strony mogą zawrzeć aneks porządkujący na wniosek Zamawiającego;
g) obniżenia stawki podatku VAT przy czym zmianie ulega jedynie cena brutto cena netto pozostaje bez zmian. Nowe stawki będą obowiązywać strony wraz z wejściem w życie przepisów je regulujących. Każdorazowa zmiana nie wymaga sporządzenia aneksu w formie pisemnej, ewentualnie strony mogą zawrzeć aneks porządkujący na wniosek Zamawiającego;
h) zmiany polegającej na zamianie niewykorzystanego asortymentu obejmującego powyższą umowę na asortyment wykorzystany z tej umowy z zastrzeżeniem, iż całkowita wartość brutto umowy nie może ulec zmianie;
i) przesunięć ilościowo-asortymentowych pomiędzy poszczególnymi pakietami z zastrzeżeniem, że całkowita wartość brutto umowy nie może ulec zmianie;
j) zakupu u Wykonawcy w miejsce produktu wskazanego szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 4 do umowy odpowiednika tego samego lub innego producenta po cenie nie wyższej niż cena zawarta w umowie za dany produkt, w wypadku gdy będzie to uzasadnione potrzebami Zamawiającego;
k) zmniejszenia ceny jednostkowej produktu w każdej sytuacji zgłoszonej przez Wykonawcę;
l) sposobu konfekcjonowania bez zmiany postaci produktu.
2. Powyższe zmiany nie mogą skutkować zwiększeniem wartości umowy i nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego.
3. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
|
Kryt cena |
A
|
Spec www |
www.szpital-otwock.med.pl
|
Spec war |
Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o. o.
ul. Batorego 44
05-400 Otwock
Dział Zamówień Publicznych
|
Data skl |
31/03/2014
|
Godz skl |
10:00
|
Miejsce |
Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o. o.
ul. Batorego 44
05-400 Otwock
Kancelaria/Sekretariat Prezesa Zarządu
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Okres liczba dni |
30
|
Czy uniewaznienie |
Nie
|