Sukcesywna dostawa artykułów biurowych i czystościowych dla potrzeb Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o. o. w Otwocku

Publication date 2014-03-21
End date 2014-03-31 10:00:00
Instytucja Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o.
Miejscowość Otwock
Województwo mazowieckie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących,
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe,
  • Drobny sprzęt biurowy,
  • Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju,
  • Produkty z tworzyw sztucznych,
  • Perfumy i produkty toaletowe,
  • Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety

Szczegóły

Numer ogłoszenia 61199 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 301900007, 301251105, 301970006, 337119006, 392243001, 337600005, 301976442, 195200007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów biurowych i czystościowych dla potrzeb Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o. o. w Otwocku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SIWZ

Opis

68 pozycji w różnych ilościach9 pozycji w różnych ilościach7 pozycji w różnych ilościach5 pozycji w różnych ilościach5 pozycji w różnych ilościach19 pozycji w różnych ilościach8 pozycji w różnych ilościach17 pozycji w różnych ilościach7 pozycji w różnych ilościach7 pozycji w różnych ilościach9 pozycji w różnych ilościach

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o.
Ulica ul. Batorego 44
Nr domu 44
Miejscowosc Otwock
Kod poczt 05-400
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 22 778 26 00, 22 778 26 25
Fax 22 778 26 26, 22 778 26 02
Internet www.szpital-otwock.med.pl
Regon 14637864000000
E mail zp@szpital-otwock.med.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Adres dyn zak www.szpital-otwock.med.pl
Rodzaj zam Inny: Spółka prawa handlowego
Rodzaj zam inny Spółka prawa handlowego
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 11
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 24
Wadium Zamawiający w niniejszym postępowaniu, zgodnie z art. 45 ustawy Pzp, odstępuje od żądania wniesienia wadium przez Wykonawców biorących udział w niniejszym postępowaniu o zamówienie publiczne
Zaliczka Nie
Uprawnienie Spełnienie warunku zostanie uznane za dokonane na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do SIWZ
Wiedza Spełnienie warunku zostanie uznane za dokonane na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do SIWZ
Potencjal Potwierdzenie spełnienia tego warunku Zamawiający oceni na podstawie złożonego oświadczenia - załącznik nr 2 do SIWZ
Zdolne Potwierdzenie spełnienia tego warunku Zamawiający oceni na podstawie złożonego oświadczenia - załącznik nr 2 do SIWZ
Sytuacja Spełnienie tego warunku zostanie uznane za dokonane na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do SIWZ
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw 1) Formularz ofertowy sporządzony według wzoru przedstawionego w załączniku nr 1 do SIWZ; 2) W przypadku składania oferty wspólnej dokumenty wymienione w Rozdziale IV SIWZ; 3) Wypełniony załącznik nr 4 do SIWZ; 4) Zaakceptowany wzór umowy; 5) Oświadczenie dot. oferty równoważnej - załącznik nr 7 do SIWZ - dotyczy zadania nr 7 i 8.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający na zasadach określonych w art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, dopuszcza zmiany postanowień umowy, w stosunku do jej pierwotnego brzmienia, w następujących sytuacjach: a) istotnej zmiany kursów walutowych, jeżeli zasadniczo wpływa to na koszt dostawy; b) zmiany cen urzędowych produktów; c) niewyczerpania całości asortymentu określonego w Załączniku nr 4 w terminie na jaki zawarta została umowa - Zamawiający dopuszcza możliwość wydłużenia okresu trwania umowy na czas określony do 1 roku, z tym zastrzeżeniem, iż łączny okres obowiązywania umowy nie może trwać dłużej niż 3 lat, przy zachowaniu ogólnej wartości brutto umowy bez zmian; wydłużenie okresu trwania umowy wymaga zawarcia pisemnego aneksu przed zakończeniem okresu obowiązywania niniejszej umowy; d) zaprzestania produkcji lub dystrybucji produktów będących przedmiotem dostawy, wycofania tych produktów z obrotu (w szczególności na podstawie decyzji właściwych władz), jak również braku możliwości pozyskania produktów będących przedmiotem dostawy. Wykonawca ma obowiązek zapewnić dostarczenie produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową pod warunkiem zachowania ceny jednostkowej netto na poziomie nie wyższym, niż produkt objęty zamówieniem początkowym. Ewentualna zmiana wyrobu może być dokonana na pisemny wniosek Wykonawcy, poprzez zawarcie aneksu mocą którego nastąpi wykreślenie z umowy wyrobu wycofanego z produkcji i zastąpienie go wyrobem zamiennym; e) wprowadzenia produktu zmodyfikowanego lub udoskonalonego spełniającego parametry wymagane w SIWZ, pod warunkiem zachowania ceny jednostkowej netto na poziomie nie wyższym, niż towar objęty zamówieniem początkowym. Ewentualna zmiana produktu może być dokonana na pisemny wniosek Wykonawcy, poprzez zawarcie aneksu w którym dotychczasowy produkt zostanie wykreślony i zastąpiony produktem zmodyfikowanym lub udoskonalonym; f) podwyższenia stawki podatku VAT przy czym zmianie ulega jedynie cena netto cena brutto pozostaje bez zmian. Nowe stawki będą obowiązywać strony wraz z wejściem w życie przepisów je regulujących. Każdorazowa zmiana nie wymaga sporządzenia aneksu w formie pisemnej, ewentualnie strony mogą zawrzeć aneks porządkujący na wniosek Zamawiającego; g) obniżenia stawki podatku VAT przy czym zmianie ulega jedynie cena brutto cena netto pozostaje bez zmian. Nowe stawki będą obowiązywać strony wraz z wejściem w życie przepisów je regulujących. Każdorazowa zmiana nie wymaga sporządzenia aneksu w formie pisemnej, ewentualnie strony mogą zawrzeć aneks porządkujący na wniosek Zamawiającego; h) zmiany polegającej na zamianie niewykorzystanego asortymentu obejmującego powyższą umowę na asortyment wykorzystany z tej umowy z zastrzeżeniem, iż całkowita wartość brutto umowy nie może ulec zmianie; i) przesunięć ilościowo-asortymentowych pomiędzy poszczególnymi pakietami z zastrzeżeniem, że całkowita wartość brutto umowy nie może ulec zmianie; j) zakupu u Wykonawcy w miejsce produktu wskazanego szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 4 do umowy odpowiednika tego samego lub innego producenta po cenie nie wyższej niż cena zawarta w umowie za dany produkt, w wypadku gdy będzie to uzasadnione potrzebami Zamawiającego; k) zmniejszenia ceny jednostkowej produktu w każdej sytuacji zgłoszonej przez Wykonawcę; l) sposobu konfekcjonowania bez zmiany postaci produktu. 2. Powyższe zmiany nie mogą skutkować zwiększeniem wartości umowy i nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego. 3. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
Kryt cena A
Spec www www.szpital-otwock.med.pl
Spec war Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o. o. ul. Batorego 44 05-400 Otwock Dział Zamówień Publicznych
Data skl 31/03/2014
Godz skl 10:00
Miejsce Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o. o. ul. Batorego 44 05-400 Otwock Kancelaria/Sekretariat Prezesa Zarządu
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)