Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Burmistrz Miasta Tarnowskie Góry
|
Ulica |
Rynek 4
|
Nr domu |
4
|
Miejscowosc |
Tarnowskie Góry
|
Kod poczt |
42-600
|
Wojewodztwo |
śląskie
|
Tel |
032 3933600, 3933855
|
Fax |
032 3933602
|
Internet |
http://bip.tarnowskiegory.pl
|
Regon |
00052721000000
|
E mail |
a.sciebura@um.tgory.pl
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
B
|
Czy czesci |
Nie
|
Czy wariant |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy uzup |
Nie
|
Czas |
D
|
Data zak |
06/06/2014
|
Wadium |
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 2.000,00 zł. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. Termin wniesienia wadium upływa dnia 14.04.2013 r. o godz. 10:00
|
Zaliczka |
Nie
|
Wiedza |
Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - tym okresie, wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną obejmującą swym zakresem między innymi: montaż czujników bezpieczeństwa wraz z oprogramowaniem, montaż specjalistycznych drzwi z elektronicznym czytnikiem wejść z oprogramowaniem,
malowanie pomieszczeń, kafelkowanie lub układanie specjalistycznych wykładzin,
wykonywanie instalacji oświetleniowej. Powyższy warunek udziału zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże wykonanie wyżej wymienionych robót łącznie lub każdej z osobna
|
Oswiadczenie potwierdzenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia opis 3 |
co najmniej jedną robotę budowlaną obejmującą swym zakresem między innymi:
montaż czujników bezpieczeństwa wraz z oprogramowaniem, montaż specjalistycznych drzwi z elektronicznym czytnikiem wejść z oprogramowaniem,
malowanie pomieszczeń, kafelkowanie lub układanie specjalistycznych wykładzin,
wykonywanie instalacji oświetleniowej.
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dok podm zag 1 |
Tak
|
Inne dokumenty |
Wypełniony Formularz Oferty, Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. Zgodnie z art. 26 ust. 2b Prawa zamówień publicznych wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.
Wykonawca w takiej sytuacji jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich podczas wykonywania zamówienia. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu przedmiotowego zamówienia powinno wskazywać na faktyczną dostępność tych zasobów na użytek wykonawcy w celu realizacji zamówienia, określać zakres i formę udostępniania zasobów oraz okres jakiego to zobowiązanie dotyczy. Powyższe oznacza, iż wykonawca celem udowodnienia zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji danego zamówienia, o ile korzysta z zasobów innych podmiotów, jest zobowiązany do przedłożenia stosownego oświadczenia tych podmiotów w formie pisemnego zobowiązania. Zobowiązanie takie należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność notarialnie.
|
Niepelnosprawne |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Możliwość zmiany niniejszej umowy jest dopuszczalna w zakresie:
1.Zmiany podwykonawców.
2.Zmiana terminów realizacji umowy. Zmiana terminu realizacji umowy może być uwarunkowana ważnymi względami technologicznymi oraz organizacyjnymi.
3.Zmiany danych osób upoważnionych do kontaktów Wykonawcy i Zamawiającego.
4.Zmiany terminów zakończenia umowy w przypadku oczekiwania na wydanie decyzji administracyjnych nie leżących po stronie Zamawiającego a innych podmiotów. Z zastrzeżeniem, że termin zmiany daty końcowej realizacji całej umowy musi uzyskać zgodę Zamawiającego i nie może być dłuższy niż 30 dni.
5.Pozostałe zmiany wynikające z przepisów prawa lub jego zmiany a dotyczące zakresu przedmiotu umowy lub zasad finansowania, które wejdą w życie po rozpoczęciu inwestycji i będą miały obowiązywać już w trakcie realizacji projektu.
|
Kryt cena |
A
|
Spec www |
http://bip.tarnowskiegory.pl
|
Spec war |
Urząd Miejski w Tarnowskich Górach, ul. Rynek 4, 42-600 Tarnowskie Góry, Biuro Zamówień Publicznych, pok. 26
|
Data skl |
14/04/2014
|
Godz skl |
10:00
|
Miejsce |
Urząd Miejski w Tarnowskich Górach, ul. Rynek 4, 42-600 Tarnowskie Góry, Biuro Zamówień Publicznych, pok. 26
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Okres liczba dni |
30
|
Inf dodat |
System Informacji o Terenie miasta Tarnowskie Góry (SIT)
Europejski Funduszu Rozwoju Regionalnego Działanie 2.2. Rozwój elektronicznych usług publicznych, Priorytet II. Społeczeństwo informacyjne Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007 - 2013
|
Czy uniewaznienie |
Nie
|