Dostawa i montaż zabudowy meblowej do pomieszczeń OIOM SP ZOZ w Kolbuszowej.

Publication date 2014-03-24
End date 2014-04-01 09:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Kolbuszowej
Miejscowość Kolbuszowa
Województwo podkarpackie
Branża
  • Meble,
  • Różne meble i wyposażenie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 62021 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 391000003, 391500008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa i montaż zabudowy meblowej ( biurka lekarskie, szafki stojące, szafki wiszące, itp.) do pomieszczeń Oddziału Intensywnej Opieki Zdrowotnej Szpitala Powiatowego SP ZOZ w Kolbuszowej . Ilość:
- szafka stojąca ( częściowo przeszklona) - 12 sztuki
- szafka wisząca ( częściowo przeszkolona) - 8 sztuk
- biurko lekarskie ( z kontenerkiem, podstawką pod klawiaturę i szafką) - 3 sztuk
- stolik - 2 sztuki
- szafa (witryna) - 1 sztuka
- szafa z drzwiami przesuwnymi - 1 sztuka
- regał - 5 sztuk

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Kolbuszowej
Ulica ul. Grunwaldzka 4
Nr domu 4
Miejscowosc Kolbuszowa
Kod poczt 36-100
Wojewodztwo podkarpackie
Tel 17 2271222
Fax 17 2271233
Internet www.szpital.kolbuszowa.pl
Regon 00030450400000
E mail sekretariat@szpital.kolbuszowa.pl
Czy obowiazkowa Nie
Dotyczy 1
Rodzaj zam Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 21
Wadium Ustala się wadium na całość przedmiotu zamówienia w wysokości: 900,00 zł. (słownie: dziewięćset złotych 00/100) 9.2. Wadium wnosi się zgodnie z art. 45 uPzp przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach: 1. pieniądzu 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym) 3. gwarancjach bankowych 4. gwarancjach ubezpieczeniowych 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 9.3 Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: BANK PEKAO SA I O/ Kolbuszowa nr konta 86124026271111000032536108 9.4 Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 9.5 Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć przed terminem składania ofert, przy czym za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym zamawiającego. 9.6 Wadium wniesione w pieniądzu zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku banko¬wego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 9.7 Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w oryginale najpóźniej przed upływem terminu składania ofert, na adres zamawiającego podany w punkcie 1 oraz w sposób opisany w punktach 14 niniejszej specyfikacji. 9.8 Poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego - wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia - następuje jego bezwarunkowa wypłata, bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta/poręczyciela. 9.9 Wykonawców którzy nie wnieśli wadium zgodnie z art. 24 uPzp wyklucza się z postępowania o udzielenie zamówienia, a ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 9.10 Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium - zgodnie z opisem w art. 46 uPzp. 9.11 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami zgodnie z art.46.ust.4a. oraz jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wyko¬nania umowy, 3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Wykonawca powinien posiadać zezwolenie, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania jego na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. ( dołączyć do oferty)
Wiedza Wymagane jest podanie wykazu dostaw wraz z montażem mebli biurowych o wartości powyżej kwoty 30 tys. zł, wykonanych w okresie ostatnich dwóch lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca realizacji wraz z załączeniem dowodów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane w sposób należyty /potwierdzone przez odbiorców protokoły odbioru/ .
Oswiadczenie potwierdzenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Inne dokumenty 1. Atest higieniczny płyty meblowej potwierdzający klasę E1 wg aktualnie obowiązującej normy. 2. Potwierdzenie spełniania wymogu klasyfikacji w zakresie reakcji na ogień wg. aktualnie obowiązującej normy na zastosowaną płytę .
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie: 1. zmiany terminu zakończenie inwestycji w wypadkach będących następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego lub okoliczności niezawinionych, niezależnych od stron 2. gdy konieczność zmiany, związana jest ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym obowiązującej stawki VAT. Strony zgodnie ustalają, iż w razie zmiany stawki podatku VAT, nastąpi zmiana wynagrodzenia uwzględniająca zmianę stawki podatku, w ten sposób, że do ceny netto określonej w niniejszej umowie zostanie doliczona nowa stawka podatku. W przypadku zmiany stawki podatku VAT w trakcie wykonywania umowy, zmianą zostanie objęta wyłącznie część umowy wykonywana po wejściu w życie nowej stawki podatku. Powyższa zmiana następuje z mocy prawa, od dnia wejścia w życie nowej stawki podatku VAT, jej pisemnym potwierdzeniem będą wystawiane i akceptowane faktury. 3. jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany wynika z nadzwyczajnej zmiany stosunków której nie dało się przewidzieć w dniu ogłoszenia, w wyniku której wykonanie kontraktu na pierwotnych zasadach byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby jednej ze stron rażącą stratą. W takim wypadku w zakresie wynikającym ze wspomnianej zmiany stosunków, strony mogą zgodnie zmienić umowę, w szczególności poprzez zmianę sposobu wykonania umowy, w tym terminu realizacji świadczenia, zamiany wysokości świadczeń wynikających z umowy. 4. zmian, które prowadzą do modyfikacji kontraktu na korzystniejszy dla Zamawiającego.
Kryt cena A
Spec www www.szpital.kolbuszowa.pl /zakładka przetargi/
Spec war Samodzielny Publiczny ZOZ w Kolbuszowej , ul. Grunwaldzka 4, 36-100 Kolbuszowa - Budynek Gospodarczy, I piętro - Dział Zamówień Publicznych
Data skl 01/04/2014
Godz skl 09:00
Miejsce Siedziba Zamawiającego. Budynek Administracyjny - I piętro, sekretariat
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)