Dostawa mięsa drobiowego

Publication date 2014-03-24
End date 2014-04-03 09:30:00
Instytucja Instytut "Pomnik - Centrum Zdrowia Dziecka"
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 98622 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 151121007, 151120006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa mięsa drobiowego

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Instytut "Pomnik - Centrum Zdrowia Dziecka"
Ulica Al. Dzieci Polskich 20
Nr domu 20
Miejscowosc Warszawa
Kod poczt 04-730
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 022 8151024
Fax 022 8151015
Internet http://www.czd. pl
Regon 00055796100000
E mail zamowienia.publiczne@czd.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Podmiot prawa publicznego
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 12
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
Wiedza Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
Potencjal Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
Zdolne Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
Sytuacja Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw Oświadczenie Wykonawcy, że oferowany towar, będący przedmiotem zamówienia, będzie odpowiadać warunkom jakościowym, zgodnym z obowiązującymi atestami, Polskimi Normami lub równoważnymi, prawem żywnościowym oraz obowiązującymi zasadami GMP/GHP, GAP (Good Agricultural Practice) lub EUREPGAP i systemu HACCP lub Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Żywności zgodnym z ISO 22000:2005 lub równoważnym
Inne dokumenty 1. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.4.3.1. , zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem, wystawione z odpowiednią datą dla tych dokumentów, 2. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy, 3. Wypełniony i podpisany formularz cenowy
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany zawartej umowy w przypadku: 1) wystąpienia okoliczności siły wyższej, takich jak w szczególności: pożar, powódź, niszczące działanie wiatru, gradobicie, uderzenie pioruna, upadek statku powietrznego, które to okoliczności przyczyniłyby się do opóźnienia wykonania świadczenia Wykonawcy - przedłużenie terminu na wykonanie świadczenia Wykonawcy stosownie do przyczynienia się okoliczności siły wyższej do opóźnienia, 2) zmiany stawki VAT, cena netto nie ulegnie zmianie, a cena brutto ulegnie zmianie, w wysokości i w terminie wynikającymi z aktu prawnego wprowadzającego nową stawkę. W takim przypadku wynagrodzenie brutto ulegnie odpowiedniej zmianie, przy czym Wykonawca zobowiązuje się zawrzeć odpowiedni aneks do umowy, 3) obniżenia ceny płaconej przez Zamawiającego, 4) wydłużenia terminów płatności, 5) dokonanej przez producenta zmiany wielkości opakowań jednostkowych - przy utrzymaniu lub obniżeniu ceny w przeliczeniu na jednostkę masy lub objętości, 6) niewykorzystania wartości umowy, w terminie 12 miesięcy - w takim wypadku Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia okresu obowiązywania umowy na czas określony, nie dłużej jednak niż do wykorzystania wartości umowy. 2. W każdym z powyższych przypadków zmiana umowy wymaga zgody obu stron, wyrażonej na piśmie pod rygorem nieważności.
Kryt cena A
Spec www www.czd.pl
Spec war Siedziba Zamawiającego, budynek K, pokój nr 103 - Dział Zamówień Publicznych
Data skl 03/04/2014
Godz skl 09:30
Miejsce Siedziba Zamawiającego, budynek K, I piętro, pokój nr 103 - Dział Zamówień Publicznych
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)