DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH ORAZ MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK I KSEROKOPIAREK
Publication date | 2014-03-24 |
End date | 2014-04-02 10:00:00 |
Instytucja | NZOZ Szpital Powiatowy w Dzierżoniowie sp. z o. o. |
Miejscowość | Dzierżoniów |
Województwo | dolnośląskie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 98668 / 2014 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 301251105, 301251208, 301920001 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów biurowych na potrzeby Szpitala Powiatowego w Dzierżoniowie. 2. Przedmiotem zamówienia podzielony został na części stanowiące załącznik Nr 1A (opis przedmiotu zamówienia-formularz cenowy) do SIWZ w których przedstawiono prognozowane zużycie artykułów biurowych - liczba części 2; CZĘŚĆ Nr 1- Tonery i tusze do drukarek i kserokopiarek CZĘŚĆ Nr 2- Wyroby biurowe 3. Zamówienia będą realizowane w terminie nie dłuższym niż do 48 godzin od chwili złożenia zamówienia telefonicznie z potwierdzeniem przy pomocy faksu lub faksem zgodnie z ustaleniami, dostarczane będą do magazynu gospodarczego przy ul. Cichej 1 w Dzierżoniowie w godz. 8 00 - 14 00 4. Zamówienia pilne będą realizowane do 24 godzin od złożenia zamówienia telefonicznie z potwierdzeniem przy pomocy faksu lub faksem zgodnie z ustaleniami, dostarczane będą do magazynu gospodarczego przy ul. Cichej 1 w Dzierżoniowie w godz. 8 00 - 14 00, bądź w miejsce wskazane przez Zamawiającego. 7. Dostawy przedmiotu zamówienia odbywać się będą na koszt Wykonawcy, w oparciu o zamówienia ilościowo- asortymentowe składane przez Zamawiającego. 8. Jeżeli dostawa wypada w dniu wolnym od pracy lub poza godzinami pracy magazynu gospodarczego dostawa nastąpi w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonym terminie. 9. Przy każdej dostawie Wykonawca załączy; opis asortymentu w języku polskim przynajmniej po jednym egzemplarzu do opakowania zbiorczego, ilości, serie i termin ważności. 10. Okres ważności w dniu dostawy nie może być krótszy niż 6 miesięcy. 11. Zamawiający informuje, że deklarowane ilości mogą ulec zmianie, oraz zastrzega sobie prawo do dokonania przesunięć ilościowych pomiędzy wyszczególnionymi pozycjami, bez konieczności zmiany warunków umowy. Na powyższe Wykonawca wyraża zgodę i oświadcza, że w stosunku do Zamawiającego nie będzie dochodził jakichkolwiek roszczeń z tego tytułu. 12. Wykonawca zobowiĄzny jest na koszt własny i staraniem własnym do odbioru zużytych tonerów i pojemników, potwierdzenia pisemnie faktu ich odbioru, oraz do przestrzegania przepisów dotyczących ochrony środowiska i dalszego postępowania ze zużytymi tonerami OPIS - Dodatkowe informacje dla Wykonawcy do zastosowania w trakcie przygotowania oferty 13. Produkty stanowiące przedmiot zamówienia to towar powszechnie dostępny a ich wskazanie ma na celu określenie potrzeb Zamawiającego oraz oczekiwanego standardu parametrów fizycznych, technicznych, jakościowych, funkcjonalnych i użytkowych zamawianych produktów. Wykonawca gwarantuje, że dostarczone produkty będą wysokiej jakości, oraz zapewniają należyte bezpieczeństwo oraz posiadają właściwe opakowanie i oznakowanie. 14. Materiały eksploatacyjne powinny posiadać oryginale opakowanie producenta; na opakowaniu powinna znajdować się informacja, do jakiego typu urządzenia jest przeznaczony produkt, logo/nazwę producenta, nazwę (typ, symbol) materiału, opis zawartości, termin przydatności do użycia. Zamawiający dopuszcza tylko materiały fabrycznie nowe (wyprodukowane w 2013 i 2014 roku) wolne od wad fizycznych lub prawnych; a. pod pojęciem fabrycznie nowe zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów lub pełnowartościowych komponentów z odzysku, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku, posiadające wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników z tonerem. b. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert równoważnych. Wykonawca może zaproponować produkt równoważny, który spełni wszystkie wymagane normy i standardy jakościowe o parametrach fizycznych, technicznych, jakościowych, funkcjonalnych i użytkowych takich jak: temperatura topnienia tonera, temperatura utrwalania, pojemność tuszu/tonera, wydajność i jakość wydruku takich samych bądź lepszych w stosunku do oryginału produkowanego przez producenta urządzenia lub-oraz produktu wskazanego. c. jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano znak towarowy, patent lub pochodzenie należy przyjąć, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń oraz że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno/eksploatacyjno/użytkowych nie gorszych niż te, podane w opisie przedmiotu Zamówienia (art. 29 ust. 3 ustawy pzp). Analogicznie zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp w przypadku opisania przedmiotu zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp, należy przyjąć, że dopuszczone są rozwiązania równoważne opisywanym. d. Stosowanie zaproponowanego produktu nie może powodować utraty gwarancji użytkowanego sprzętu. e. Produkt musi być kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamówiony. f. Wykonawca gwarantuje, że zamontowanie i używanie dostarczonych przez niego wkładów drukujących nie spowoduje utraty praw gwarancji producenta urządzenia, do którego są przeznaczone. g. Wszystkie produkty objęte zamówieniem muszą posiadać odpowiednie atesty, aprobaty lub certyfikaty, potwierdzające ich zgodność z obowiązującym prawem i dopuszczające je do użytku. h. Jeżeli w trakcie umowy zamawiający stwierdzi, iż wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych materiałów niekorzystnie odbiega od wymagań producenta urządzenia, wykonawca zobowiązuje się do gwarancyjnej wymiany produktu na nowy, wolny od wad w terminie 24 godzin (w dni robocze) od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego o wadliwym produkcie (mailem lub faxem). i. Wymiana nastąpi w siedzibie Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy, j. w razie stwierdzenia wad produktu Wykonawca zobowiązuje się do pokrycia kosztów naprawy urządzenia, gdy jej uszkodzenie powstało w wyniku stosowania tonera lub tuszu dostarczonego przez Wykonawcę. k. Naprawa urządzenia wykonana zostanie w autoryzowanym serwisie producenta urządzenia w ciągu 3 dni od momentu zgłoszenia (faksem, e - mailem) Wykonawcy przez Zamawiającego konieczności wykonania naprawy. Koszty związane z naprawą, w tym z kosztem wydania negatywnej opinii na temat dostarczonego przez Wykonawcę produktu, o której mowa powyżej ponosi Wykonawca. l. Za podstawę żądania przez Zamawiającego naprawy urządzenia (włączając w to wymianę bębna lub głowicy) uważa się pisemną opinię autoryzowanego serwisu producenta urządzenia. OpisIlość pozycji 46Ilość pozycji 69 |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | NZOZ Szpital Powiatowy w Dzierżoniowie sp. z o. o. |
Ulica | ul. Cicha 1 |
Nr domu | 1 |
Miejscowosc | Dzierżoniów |
Kod poczt | 58-200 |
Wojewodztwo | dolnośląskie |
Tel | 74 8344168 |
Fax | 74 8344179 |
Internet | www.szpital.dzierzoniow.pl |
Regon | 02068096000000 |
E mail | zamowienia@szpital.dzierzoniow.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Inny: SPÓŁKA PRAWA HANDLOWEGO |
Rodzaj zam inny | SPÓŁKA PRAWA HANDLOWEGO |
Rodz zam | D |
Czy czesci | Tak |
Ilosc czesci | 2 |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Nie |
Czas | Obowiązuje termin |
Czas mies | 12 |
Wadium | 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości; CZĘŚĆ Nr 1 - 500,00 zł. CZĘŚĆ Nr 2 - 600,00 zł. 2. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust 6 ustawy PZP |
Zaliczka | Nie |
Uprawnienie | Wykonawca winien złożyć oświadczenie (na załączniku Nr 3 do SIWZ), Ocena wg zasady spełnia/nie spełnia. |
Wiedza | Wykonawca winien złożyć oświadczenie (na załączniku Nr 3 do SIWZ), Ocena wg zasady spełnia/nie spełnia. |
Potencjal | Wykonawca winien złożyć oświadczenie (na załączniku Nr 3 do SIWZ), Ocena wg zasady spełnia/nie spełnia. |
Zdolne | Wykonawca winien złożyć oświadczenie (na załączniku Nr 3 do SIWZ), Ocena wg zasady spełnia/nie spełnia. |
Sytuacja | Wykonawca winien złożyć oświadczenie (na załączniku Nr 3 do SIWZ), Ocena wg zasady spełnia/nie spełnia. |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
Dok grup kap 1 | Tak |
Dok podm zag 1 | Tak |
Inne dokumenty | 6. Formularz ofertowy- (wg załączonego druku - wzór) załącznik Nr 1 wypełniony i podpisany przez wykonawcę wraz z załącznikiem Nr 1 A (opis przedmiotu zamówienia - formularz cenowy) wypełnionym i podpisanym przez wykonawcę. 7. Pełnomocnictwo, (jeśli dotyczy) - wyłącznie w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie: -W przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru albo aktualnym zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy, -W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy Pzp). 8. Projekt Umowy załącznik Nr 2 do SIWZ, podpisany przez wykonawcę ( parafowana każda strona). 9. Potwierdzenie wniesienia wadium |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Kryt cena | A |
Spec www | www.szpital.dzierzoniow.pl |
Spec war | NZOZ Szpital Powiatowy w Dzierżoniowie sp. z o.o. ul. Cicha 1 58-200 Dzierżoniów Zamówienia Publiczne |
Data skl | 02/04/2014 |
Godz skl | 10:00 |
Miejsce | NZOZ Szpital Powiatowy w Dzierżoniowie sp. z o.o. ul. Cicha 1 58-200 Dzierżoniów Sekretariat Spółki |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Czy uniewaznienie | Nie |
Czy zmiana umowy | Tak |
Zmiana umowy | 1. Strony dopuszczają możliwość zmiany treści umowy zawartej w wyniku przeprowadzenia niniejszego postępowania w następujących przypadkach: a. w przypadku zmiany danych adresowych wskazanych w nagłówku umowy Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej umowy w ww. zakresie, b. w przypadku zmiany danych osób reprezentujących strony umowy Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej umowy w ww. zakresie. c. W przypadku ustawowej zmiany stawki VAT, zmianie ulegnie kwota podatku VAT i cena brutto, cena netto pozostanie niezmienna. 2. Strony dopuszczają również zmiany umowy po obustronnym podpisaniu aneksu w zakresie: a. numeru katalogowego produktu, b. nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów, c. w liczbie opakowań, d. dotyczącej przejściowego braku produktu z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową, e. powszechnie obowiązujących przepisów prawa, mających wpływ na realizację przedmiotu umowy, f. terminu umowy. W sytuacji, gdy umowa nie została zrealizowana jeszcze w pełnym zakresie, a termin realizacji minął dopuszcza się przedłużenie terminu realizacji umowy, aż do czasu zrealizowania umowy w pełnym zakresie. 3. W przypadku zaprzestania w okresie obowiązywania umowy produkcji produktu dostarczanego zgodnie z ofertą Wykonawcy stanowiącą załącznik do niniejszej umowy, Zamawiający dopuszcza zmianę produktu oferowanego na produkt równoważny o parametrach nie gorszych niż te, którymi charakteryzują się produkty opisane przez zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia bez zmiany ceny. Do Wykonawcy należy obowiązek udowodnienia równoważności produktu. Zmiana dostarczanego produktu wymaga uprzedniej zgody zamawiającego. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonywania w okresie trwania umowy zmian ilościowych w asortymencie znajdującym się w poszczególnych pozycjach CZĘŚCI (oferty Wykonawcy będącej załącznikiem do umowy) wynikających z potrzeb zamawiającego bez zmiany umowy. Zmiany dotyczące wymiany asortymentowej mieścić się jednak muszą w granicach ogólnej wartości umowy. |