MODERNIZACJA ODDZIAŁÓW PRZEDSZKOLNYCH W GMINIE ŻUKOWICE
Publication date | 2014-03-24 |
End date | 2014-04-01 09:00:00 |
Instytucja | Gmina Żukowice |
Miejscowość | Żukowice |
Województwo | dolnośląskie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 99360 / 2014 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 391621006, 302360002, 302131006, 323220006, 320000003, 375352009, 323000006, 375000003, 375200009, 391610008 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn. Organizacja placu zabaw, dostosowanie pomieszczeń, wyposażenie pomieszczeń w ramach projektu: Modernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminie Żukowice Zadanie obejmuje dostawę, rozładunek, wniesienie oraz montaż W skład zamówienia wchodzą części takie jak: I. Organizacja placu zabaw wraz z wyposażeniem (montażem) typu: zabawki wielofunkcyjne (1 x zjeżdżalnia standard) karuzela z kierownicą, sprężynowce. Plac zabaw częściowo jest już wyposażony, należy dostosować nowy sprzęt do lokalizacji. Do oferty należy dołączyć koncepcję rozmieszczenia - wskazana wizja w terenie. Wszystkie urządzenia powinny posiadać Certyfikat Zgodności z normami serii PN EN 1176:2009. Producent powinien zapewnić części zamienne oraz serwis pogwarancyjny. Urządzenia powinny być zamontowane z zachowaniem stref bezpieczeństwa wynikających z norm PN EN 1176;2008. II. Dostosowanie pomieszczeń i toalet do potrzeb dzieci w wieku przedszkolnym w tym: zakup i montaż nakładek zmniejszający obwód ustępu, podesty do toalet i umywalek, pogrzewaczy wody, mieszaczy wody, luster, podajników na mydło, podajników na ręczniki papierowe itp. III. Wyposażenie pomieszczeń: - poprzez zakup wyposażenia do utrzymania czystości: odkurzacz na mokro, odkurzacz na sucho, wózek do sprzątania; - doposażenie kuchni w lodówkę - z których korzystają dzieci oraz personel, w: stoły, krzesła, biurka, regały, szafy z półkami i szufladami, dywany, wyposażenie wypoczynkowe, artykuły plastyczne, pomoce dydaktyczne, meble, zabawki, szafki medyczne, zabezpieczenia grzejników itp - poprzez zakup mebli do wyposażenia szatni: szafki, ławeczki IV. Wyposażenie w sprzęt multimedialny, komputerowy wraz z oprogramowaniem, Drukarki, skanera, radia z odtwarzaczem, kserokopiarki, tablice interaktywne. Uwaga !!!!: We wszystkich miejscach Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia /SIWZ/ oraz w załącznikach do SIWZ, w których ewentualnie wskazano producenta lub nazwę własną materiałów Zamawiający dodaje zapis lub równoważne o porównywalnych parametrach. Jedynym celem podania nazw własnych materiałów, produktów lub producenta jest przedstawienie standardów jakościowych oczekiwanych przez Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany w cenie ofertowej uwzględnić wszystkie koszty niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wyspecyfikowaniem rodzaju i ilości asortymentów stanowiących przedmiot zamówienia zawarto w zał. nr 7 do SIWZ. Wszystkie materiały powinny być fabrycznie nowe, tzn. że żadna część składająca się na dany materiał nie może być wcześniej używana, oraz winny posiadać niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa. Ewentualne nazwy własne producentów materiałów i urządzeń podane w przedmiarze należy rozumieć jako preferowanego typu w zakresie określenia minimalnych wymagań jakościowych. Dopuszcza się rozwiązania równoważne tzn. wykonawca może zaproponować produkty równoważne, np. o innej nazwie, jednak muszą one spełniać wymogi tej samej lub wyższej jakości. W przypadku sprzętu elektronicznego, sprzętu multimedialnego oraz programów komputerowych podane parametry są parametrami minimalnymi. OpisOrganizacja placu zabaw wraz z wyposażeniem (montażem) typu: zabawki wielofunkcyjne (1 x zjeżdżalnia standard) karuzela z kierownicą, sprężynowce.Plac zabaw częściowo jest już wyposażony, należy dostosować nowy sprzęt do lokalizacji. Do oferty należy dołączyć koncepcję rozmieszczenia - wskazana wizja w terenie. Wszystkie urządzenia powinny posiadać Certyfikat Zgodności z normami serii PN EN 1176:2009. Producent powinien zapewnić części zamienne oraz serwis pogwarancyjny. Urządzenia powinny być zamontowane z zachowaniem stref bezpieczeństwa wynikających z norm PN EN 1176;2008. We wszystkich miejscach Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia SIWZ oraz w załącznikach do SIWZ, w których ewentualnie wskazano producenta lub nazwę własną materiałów Zamawiający dodaje zapis lub równoważne o porównywalnych parametrach. Jedynym celem podania nazw własnych materiałów, produktów lub producenta jest przedstawienie standardów jakościowych oczekiwanych przez Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany w cenie ofertowej uwzględnić wszystkie koszty niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wyspecyfikowaniem rodzaju i ilości asortymentów stanowiących przedmiot zamówienia zawarto w zał. nr 7 do SIWZ. Wszystkie materiały powinny być fabrycznie nowe, tzn. że żadna część składająca się na dany materiał nie może być wcześniej używana, oraz winny posiadać niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa. Ewentualne nazwy własne producentów materiałów i urządzeń podane w przedmiarze należy rozumieć jako preferowanego typu w zakresie określenia minimalnych wymagań jakościowych. Dopuszcza się rozwiązania równoważne tzn. wykonawca może zaproponować produkty równoważne, np. o innej nazwie, jednak muszą one spełniać wymogi tej samej lub wyższej jakości.Dostosowanie pomieszczeń i toalet do potrzeb dzieci w wieku przedszkolnym w tym: zakup i montaż nakładek zmniejszający obwód ustępu, podesty do toalet i umywalek, pogrzewaczy wody, mieszaczy wody, luster, podajników na mydło, podajników na ręczniki papierowe itp. Uwaga !!!!: We wszystkich miejscach Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia SIWZ oraz w załącznikach do SIWZ, w których ewentualnie wskazano producenta lub nazwę własną materiałów Zamawiający dodaje zapis lub równoważne o porównywalnych parametrach. Jedynym celem podania nazw własnych materiałów, produktów lub producenta jest przedstawienie standardów jakościowych oczekiwanych przez Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany w cenie ofertowej uwzględnić wszystkie koszty niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wyspecyfikowaniem rodzaju i ilości asortymentów stanowiących przedmiot zamówienia zawarto w zał. nr 7 do SIWZ. Wszystkie materiały powinny być fabrycznie nowe, tzn. że żadna część składająca się na dany materiał nie może być wcześniej używana, oraz winny posiadać niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa. Ewentualne nazwy własne producentów materiałów i urządzeń podane w przedmiarze należy rozumieć jako preferowanego typu w zakresie określenia minimalnych wymagań jakościowych. Dopuszcza się rozwiązania równoważne tzn. wykonawca może zaproponować produkty równoważne, np. o innej nazwie, jednak muszą one spełniać wymogi tej samej lub wyższej jakości.Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn. Organizacja placu zabaw, dostosowanie pomieszczeń, wyposażenie pomieszczeń w ramach projektu: Modernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminie Żukowice Zadanie obejmuje dostawę, rozładunek, wniesienie oraz montaż Wyposażenie pomieszczeń: - poprzez zakup wyposażenia do utrzymania czystości: odkurzacz na mokro, odkurzacz na sucho, wózek do sprzątania; - doposażenie kuchni w lodówkę - z których korzystają dzieci oraz personel, w: stoły, krzesła, biurka, regały, szafy z półkami i szufladami, dywany, wyposażenie wypoczynkowe, artykuły plastyczne, pomoce dydaktyczne, meble, zabawki, szafki medyczne, zabezpieczenia grzejników itp - poprzez zakup mebli do wyposażenia szatni: szafki, ławeczki Uwaga !!!!: We wszystkich miejscach Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia SIWZ oraz w załącznikach do SIWZ, w których ewentualnie wskazano producenta lub nazwę własną materiałów Zamawiający dodaje zapis lub równoważne o porównywalnych parametrach. Jedynym celem podania nazw własnych materiałów, produktów lub producenta jest przedstawienie standardów jakościowych oczekiwanych przez Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany w cenie ofertowej uwzględnić wszystkie koszty niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wyspecyfikowaniem rodzaju i ilości asortymentów stanowiących przedmiot zamówienia zawarto w zał. nr 7 do SIWZ. Wszystkie materiały powinny być fabrycznie nowe, tzn. że żadna część składająca się na dany materiał nie może być wcześniej używana, oraz winny posiadać niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa. Ewentualne nazwy własne producentów materiałów i urządzeń podane w przedmiarze należy rozumieć jako preferowanego typu w zakresie określenia minimalnych wymagań jakościowych. Dopuszcza się rozwiązania równoważne tzn. wykonawca może zaproponować produkty równoważne, np. o innej nazwie, jednak muszą one spełniać wymogi tej samej lub wyższej jakości.Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn. Organizacja placu zabaw, dostosowanie pomieszczeń, wyposażenie pomieszczeń w ramach projektu: Modernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminie Żukowice Zadanie obejmuje dostawę, rozładunek, wniesienie oraz montaż Wyposażenie w sprzęt multimedialny, komputerowy wraz z oprogramowaniem, Drukarki, skanera, radia z odtwarzaczem, kserokopiarki, tablice interaktywne Uwaga !!!!: We wszystkich miejscach Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia SIWZ oraz w załącznikach do SIWZ, w których ewentualnie wskazano producenta lub nazwę własną materiałów Zamawiający dodaje zapis lub równoważne o porównywalnych parametrach. Jedynym celem podania nazw własnych materiałów, produktów lub producenta jest przedstawienie standardów jakościowych oczekiwanych przez Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany w cenie ofertowej uwzględnić wszystkie koszty niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wyspecyfikowaniem rodzaju i ilości asortymentów stanowiących przedmiot zamówienia zawarto w zał. nr 7 do SIWZ. Wszystkie materiały powinny być fabrycznie nowe, tzn. że żadna część składająca się na dany materiał nie może być wcześniej używana, oraz winny posiadać niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa. Ewentualne nazwy własne producentów materiałów i urządzeń podane w przedmiarze należy rozumieć jako preferowanego typu w zakresie określenia minimalnych wymagań jakościowych. Dopuszcza się rozwiązania równoważne tzn. wykonawca może zaproponować produkty równoważne, np. o innej nazwie, jednak muszą one spełniać wymogi tej samej lub wyższej jakości. W przypadku sprzętu elektronicznego, sprzętu multimedialnego oraz programów komputerowych podane parametry są parametrami minimalnymi. |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Gmina Żukowice |
Ulica | Żukowice 148 |
Nr domu | 148 |
Miejscowosc | Żukowice |
Kod poczt | 67-231 |
Wojewodztwo | dolnośląskie |
Tel | 76 831 42 41 |
Fax | 76 831 41 49 |
Regon | 39064738600000 |
E mail | sekretarz@zukowice.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Administracja samorządowa |
Rodz zam | D |
Czy czesci | Tak |
Ilosc czesci | 4 |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Nie |
Czas | D |
Data zak | 31/05/2014 |
Wadium | nie dotyczy |
Zaliczka | Nie |
Wiedza | Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. W przypadku niespełnienia minimalnych wymagań kwalifikacyjnych określonych w SIWZ oferta zostanie odrzucona. W celu wykazania spełniania przez wykonawcę w/w warunku do oferty należy dołączyć wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa wyżej jest poświadczenie lub inne dokumenty, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia |
Sytuacja | Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. W przypadku niespełnienia minimalnych wymagań kwalifikacyjnych określonych w SIWZ oferta zostanie odrzucona. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia z sumą gwarancyjną nie mniejszą niż 150 000,00 zł w postaci opłaconej polisy |
Oswiadczenie potwierdzenia 4 | Tak |
Oswiadczenie potwierdzenia 13 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
Dok grup kap 1 | Tak |
Dok podm zag 1 | Tak |
Dok podm zag 2 | Tak |
Dok potw 5 | Tak |
Inne dokumenty | 1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy wg wzoru - załącznik Nr 1, 2) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia oraz oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne - załącznik Nr 2 wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnienie tych warunków (wg pkt 7 SIWZ), 3) lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, albo informacja o tym, że nie należy do grupy kapitałowej - załącznik nr 5, 3) pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy), 4) pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej ofertę i oświadczenia (jeśli uprawnienie tych osób nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty), 5) zaparafowany projekt umowy. |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Czy zmiana umowy | Tak |
Zmiana umowy | Zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy, jak również wszelkie zawiadomienia, zapytania lub informacje odnoszące się do lub wynikające z wykonania przedmiotu umowy wymagają formy pisemnej, pod rygorem nieważności. Zmiany postanowień zawartej umowy mogą nastąpić w następującym zakresie i przypadkach: 1) zdarzenia bądź ciąg zdarzeń obiektywnie niezależnych od Zamawiającego lub Dostawcy (których Zamawiający i Dostawca nie mogli przewidzieć i którym nie mogli zapobiec ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działania z należytą starannością) zasadniczo utrudni wykonanie części zobowiązań umowy, 2) zmiany ilości i asortymentu zamówienia , co skutkuje zmianą wynagrodzenia jak . 3) Zamawiający zgodnie z art. 144 ust.1 ustawy pzp dopuszcza możliwość dokonania późniejszej zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty w przypadku gdy w trakcie realizacji zamówienia okaże się, że możliwe są do zastosowania nowe technologie i osiągnięcia nauki, których zastosowanie pozwoli na pewniejsze lub szybsze osiągnięcie założonych rezultatów lub pozwoli na osiągnięcie lepszych parametrów lub wskaźników oczekiwanych jako rezultat zamówienia, 4) Wystąpią zmiany ustawowe wysokości stawki VAT. 5) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ustaleń niniejszej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w zakresie zmiany parametrów, funkcji lub innych cech urządzeń zaoferowanych w ofercie - zmiana zaoferowanego urządzenia (marka, model, wersja urządzenia) , przy czym zmiana taka może być spowodowana: a) niedostępnością na rynku urządzeń wskazanych w ofercie wynikającą z zaprzestania produkcji lub wycofaniem z rynku tych urządzeń po złożeniu oferty; b) pojawieniem się na rynku urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów eksploatacji przedmiotu umowy; c) pojawieniem się na rynku urządzeń o lepszych parametrach niż wskazane w ofercie, pod warunkiem, że zmiany wskazane powyżej nie spowodują zwiększenia ceny oferowanej a nowe urządzenie będzie spełniało wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. |
Kryt cena | A |
Spec www | www.bip.zukowice.pl |
Spec war | Urząd Gminy w Żukowicach, Żukowice 148, 67-231 Żukowice |
Data skl | 01/04/2014 |
Godz skl | 09:00 |
Miejsce | Urząd Gminy w Żukowicach, Żukowice 148, 67-231 Żukowice (sekretariat) |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Inf dodat | PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY PRZEZ UNIĘ EUROPEJSKĄ W RAMACH EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO |
Czy uniewaznienie | Nie |