Dostawa komputerów przenośnych i monitorów płaskich
Publication date | 2014-03-25 |
End date | 2014-04-04 12:00:00 |
Instytucja | Gmina Miasta Gdańsk Urząd Miejski w Gdańsku |
Miejscowość | Gdańsk |
Województwo | pomorskie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 63203 / 2014 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 302131006, 302313103 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia realizowanego w ramach projektu Dobre rządzenie i współpraca - odpowiedź na wspólne wyzwania w dziedzinie finansów publicznych współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Współpracy Transgranicznej EISP Litwa-Polska-Rosja 2007-2013 jest wyłonienie Wykonawcy, który dostarczy komputery przenośne i monitory płaskie. 2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa: 1) Komputer przenośny typu notebook z ekranem 15,4 cala-15,6 cala wraz z oprogramowaniem - 6 sztuk, 2) Komputer przenośny typu notebook z ekranem 13,3 cala-14,1 cala wraz z oprogramowaniem - 2 sztuki, 3) Monitor płaski 24 cale-24,1 cala, 1920x1080 - 6 sztuk, 4) Monitor płaski 23,5 cala-24,5 cala, 1920x1200 - 2 sztuki, 5) Monitor płaski 42 cale - 1 sztuka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Rozdziale 1 SIWZ |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Gmina Miasta Gdańsk Urząd Miejski w Gdańsku |
Ulica | ul. Nowe Ogrody 8/12 |
Nr domu | 8/12 |
Miejscowosc | Gdańsk |
Kod poczt | 80-803 |
Wojewodztwo | pomorskie |
Tel | 58 3236129 |
Fax | 58 3236529 |
Internet | www.gdansk.pl |
Regon | 00059846300000 |
E mail | bzp@gdansk.gda.pl |
Czy obowiazkowa | Nie |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Administracja samorządowa |
Rodz zam | D |
Czy czesci | Nie |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Nie |
Czas | Obowiązuje termin |
Czas dni | 21 |
Wadium | Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium |
Zaliczka | Nie |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
Dok grup kap 1 | Tak |
Dok podm zag 1 | Tak |
Dok potw 5 | Tak |
Inne dok potw | W celu potwierdzenia, że oferowane urządzenia techniczne odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą - sporządzony przez siebie Opis urządzeń technicznych zawierający: nazwę, symbol oraz parametry urządzenia. |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Czy zmiana umowy | Tak |
Zmiana umowy |
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy. Zmiany umowy mogą nastąpić: 1) w przypadku wystąpieniem siły wyższej powodującej zmianę terminu realizacji umowy, oraz w przypadku, w którym nie ma możliwości dotrzymania terminu przez Wykonawcę z przyczyn nieleżących po jego stronie - zmianie mogą ulec zapisy Umowy w zakresie terminu wykonania przedmiotu Umowy, 2) w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, 3) w przypadku zmiany przepisów prawa w oparciu o które realizowane jest zamówienie, 4) gdy zmiany są korzystne dla Zamawiającego. 2. Zmiany do umowy następują na pisemny wniosek jednej ze Stron wraz z uzasadnieniem konieczności wprowadzenia tych zmian. 3. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej, pod rygorem nieważności. |
Kryt cena | A |
Spec www | www.gdansk.pl |
Spec war | Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miejskiego w Gdańsku - pok. 127 |
Data skl | 04/04/2014 |
Godz skl | 12:00 |
Miejsce | Urząd Miejski w Gdańsku, ul. Nowe Ogrody 8/12, 80-803 Gdańsk, BIURO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH pokój 129 (I piętro) |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Inf dodat |
1. Zamówienie jest dofinansowane ze środków: Dobre rządzenie i współpraca - odpowiedź na wspólne wyzwania w dziedzinie finansów publicznych, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Współpracy Transgranicznej EISP Litwa-Polska-Rosja 2007-2013. 2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 04.04.2014 r. o godz. 12:30 w siedzibie Zamawiającego w pokoju 132 A. 3. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej ani ustanawiać dynamicznego systemu zakupów, a także nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 4. Do kontaktowania się z wykonawcami upoważniony jest pracownik Biura Zamówień Publicznych Urzędu Miejskiego w Gdańsku - Monika Wilczyńska, pok. 127, tel. (58) 32-36-127, faks (58) 32-36-529, e-mail: monika.wilczynska@gdansk.gda.pl, w dniach: pon., wt., czw. - w godzinach od 8:00 do 16:00; w śr. - w godzinach od 8:00 do 17:00, w pt. - w godzinach od 8:00 do 15:00. 5. Sygnatura postępowania: BZP-271-28/BI/14/MW |
Czy uniewaznienie | Nie |