Dostawa części zamiennych, ogumienia, akumulatorów, chemii samochodowej i akcesoriów do pojazdów mechanicznych

Publication date 2014-03-25
End date 2014-04-03 11:00:00
Instytucja Jednostka Wojskowa 3294
Miejscowość Świdwin
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Akumulatory ołowiowo-kwasowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 63451 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 343000000, 343511003, 249600001, 314310006, 443151002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zamówienie zostało podzielone na cztery części (zadania): zadanie nr 1 pn. /Ogumienie i akumulatory do pojazdów mechanicznych/ , zadanie nr 2 pn. /Części zamienne, chemia samochodowa, akcesoria do pojazdów mechanicznych oraz akcesoria spawalnicze/, /Części zamienne do pojazdów ciężarowych marki Jelcz/.

Opis

Opony i dętki oraz ochraniacze dętek a także akumulatory ołowiowo rozruchowe do pojazdów mechanicznych.Części zamienne do pojazdów samochodowych oraz ciągników rolniczych, kosmetyki i chemia samochodowa, akcesoria do pojazdów mechanicznych oraz elektrody spawalniczeCzęści zamienne z dziedziny mechaniki, elektromechaniki i elektryki samochodowej do różnych modeli pojazdów ciężarowych marki Jelcz

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Jednostka Wojskowa 3294
Ulica ul. Połczyńska 32
Nr domu 32
Miejscowosc Świdwin
Kod poczt 78-301
Wojewodztwo zachodniopomorskie
Tel 094 3823509
Fax 094 3823758
Internet www.21blot.sp.mil.pl
Regon 33102935500000
E mail zam.publ.3294@hot.pl
Czy obowiazkowa Nie
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: Jednostka wojskowa
Rodzaj zam inny Jednostka wojskowa
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 3
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 21
Wadium Wniesienie wadium nie jest wymagane
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę (zgodnego z zał. nr 2 do SIWZ).
Wiedza Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) należycie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert min. 3 główne dostawy. Za główną dostawę Zamawiający uznaje dostawę produktów o wartości brutto nie mniejszej niż 50 000 zł w jednym z poniższych asortymentów: 1) części zamienne do pojazdów mechanicznych 2) opony do poj. mechanicznych 3) akumulatory do poj. mechanicznych 4) chemia samochodowa a także dostawę mieszaną z składającą się z produktów z dwóch, trzech lub czterech wyżej wymienionych asortymentów
Potencjal Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę (zgodnego z zał. nr 2 do SIWZ).
Zdolne Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę (zgodnego z zał. nr 2 do SIWZ).
Sytuacja Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę (zgodnego z zał. nr 2 do SIWZ).
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający wymaga, aby wybrany Wykonawca zawarł z nim umowę na warunkach określonych w projekcie umowy stanowiącym załącznik do SIWZ, 2. Zamawiający, zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 2. 1. siła wyższa (rozumiana jako zdarzenie zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia, którego skutkom nie można było zapobiec) uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ - w zakresie zmiany terminu wykonania zamówienia. 2. 2. gdy zaistnieje inna okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna skutkująca niemożliwością wykonania lub należytego wykonania umowy zgodnie z SIWZ - w zakresie zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia. 2. 3. W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT wartość należnego wynagrodzenia zostanie skorygowana poprzez dodanie do wartości netto należnego wynagrodzenia kwoty podatku VAT zgodnie z obowiązującą stawką. 3. Za siłę wyższą uznaje się zdarzenie zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia, którego skutkom nie można zapobiec. 4. Wszystkie postanowienia wymienione pkt 2. w stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 5. Nie stanowią zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych: a) zmiana danych teleadresowych, b) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy, np. osoby wyznaczone do kontaktów lub odpowiedzialne za realizację umowy lub nr rachunku bankowego na które przelewane będzie wynagrodzenie Wykonawcy. c) udzielenie zamówień dodatkowych określonych w przepisach o zamówieniach publicznych.
Kryt cena A
Spec www http://www.21blot.wp.mil.pl
Spec war JEDNOSTKA WOJSKOWA 3294 ul. POŁCZYŃSKA 32 78-301 ŚWIDWIN bud. nr 65 pok. nr 6 lub 7
Data skl 03/04/2014
Godz skl 11:00
Miejsce JEDNOSTKA WOJSKOWA 3294 ul. POŁCZYŃSKA 32 78-301 ŚWIDWIN Kancelaria Jawna
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Nie dotyczy
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)